Ja, kloptquote:Op woensdag 8 april 2009 15:07 schreef Yesse het volgende:
Het probleem van deze SC: Ik vergeet hem steeds
Ja precies. Kunnen wij hem niet drukker maken?quote:Op woensdag 8 april 2009 15:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, kloptHet is er niet druk genoeg voor
Anders zou ie altijd wel bovenaan staan
Wij moeten druk aan scriptie bezig zijnquote:Op woensdag 8 april 2009 15:14 schreef Yesse het volgende:
Ja precies. Kunnen wij hem niet drukker maken?![]()
Dat heb je allangquote:Antwoord jij trouwens eens op mijn PM
Jaja ik zag het niet snel genoegquote:Op woensdag 8 april 2009 15:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Wij moeten druk aan scriptie bezig zijn![]()
![]()
[..]
Dat heb je allang
Ik postte hier ook eerst, en toen verzond ik pasquote:
Mja, lukt wel aardigquote:Ik kan niet druk bezig zijn omdat alles ff niet wil werken. Lukt het bij jou wel dan?
Geen van de 3 gekekenquote:Ojaaaaaaaaaa wie kijkt er hier Dollhouse? Echt zo gaafDe nieuwe House was ook wel heul schrikbarend
en ik heb Dennis vs. Velerio gekeken. Best een grappig programma.
Herkenbaarquote:Op woensdag 8 april 2009 15:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik postte hier ook eerst, en toen verzond ik pas![]()
[..]
Mja, lukt wel aardigMaar komt zoveel op me af de hele tijd, dat het een beetje chaos/vermoeiend in mn hoofd wordt
[..]
Wat dan welquote:Geen van de 3 gekeken
Gelukkig, ben ik niet de enigequote:
Ik kijk bijna geen tv meerquote:Wat dan wel
Hoe kan datquote:Op woensdag 8 april 2009 15:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Gelukkig, ben ik niet de enige
[..]
Ik kijk bijna geen tv meerWat vaste dingen, maar verder dan 1 uur per dag kom ik amper
Omdat er totaal niks boeiends op tv isquote:Op woensdag 8 april 2009 15:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoe kan dat![]()
Ik kijk standaard in de trein
Straks weer American Idol (ja heel slecht maar zooo leuk)
Ik kijk ook aleen maar gedownloade series btwquote:Op woensdag 8 april 2009 15:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Omdat er totaal niks boeiends op tv is![]()
En ik mis er niks aan moet ik zeggen's Avonds kijk ik een gedownloade serie of dvd, en zolang is de avond tegenwoordig niet
Ja, ik mis het ookquote:
Maar het is tegenwoordig nogal druk op msn 's avonds, en ik moet nog gamen ookquote:Op woensdag 8 april 2009 15:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik kijk ook aleen maar gedownloade series btwMijn avond is ook niet lang maar lang genoeg voor 1 serie
Hannah Verboom? Wat is Tussen de Oren?quote:Op woensdag 8 april 2009 15:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ik mis het ook![]()
Al zag ik ben d'r naam ff kwijt van de week nog bij Tussen de Oren, en die nieuwe look bevalt me niks
Maar mooi dat het nog terugkomt
[..]
Maar het is tegenwoordig nogal druk op msn 's avonds, en ik moet nog gamen ook
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:42 schreef Susi het volgende:
Ik lees net dat de Vegan Streaker (die bij Paul de Leeuw) de nertsenverdachte is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |