Ja, kloptquote:Op woensdag 8 april 2009 15:07 schreef Yesse het volgende:
Het probleem van deze SC: Ik vergeet hem steeds
Ja precies. Kunnen wij hem niet drukker maken?quote:Op woensdag 8 april 2009 15:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, kloptHet is er niet druk genoeg voor
Anders zou ie altijd wel bovenaan staan
Wij moeten druk aan scriptie bezig zijnquote:Op woensdag 8 april 2009 15:14 schreef Yesse het volgende:
Ja precies. Kunnen wij hem niet drukker maken?![]()
Dat heb je allangquote:Antwoord jij trouwens eens op mijn PM
Jaja ik zag het niet snel genoegquote:Op woensdag 8 april 2009 15:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Wij moeten druk aan scriptie bezig zijn![]()
![]()
[..]
Dat heb je allang
Ik postte hier ook eerst, en toen verzond ik pasquote:
Mja, lukt wel aardigquote:Ik kan niet druk bezig zijn omdat alles ff niet wil werken. Lukt het bij jou wel dan?
Geen van de 3 gekekenquote:Ojaaaaaaaaaa wie kijkt er hier Dollhouse? Echt zo gaafDe nieuwe House was ook wel heul schrikbarend
en ik heb Dennis vs. Velerio gekeken. Best een grappig programma.
Herkenbaarquote:Op woensdag 8 april 2009 15:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik postte hier ook eerst, en toen verzond ik pas![]()
[..]
Mja, lukt wel aardigMaar komt zoveel op me af de hele tijd, dat het een beetje chaos/vermoeiend in mn hoofd wordt
[..]
Wat dan welquote:Geen van de 3 gekeken
Gelukkig, ben ik niet de enigequote:
Ik kijk bijna geen tv meerquote:Wat dan wel
Hoe kan datquote:Op woensdag 8 april 2009 15:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Gelukkig, ben ik niet de enige
[..]
Ik kijk bijna geen tv meerWat vaste dingen, maar verder dan 1 uur per dag kom ik amper
Omdat er totaal niks boeiends op tv isquote:Op woensdag 8 april 2009 15:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoe kan dat![]()
Ik kijk standaard in de trein
Straks weer American Idol (ja heel slecht maar zooo leuk)
Ik kijk ook aleen maar gedownloade series btwquote:Op woensdag 8 april 2009 15:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Omdat er totaal niks boeiends op tv is![]()
En ik mis er niks aan moet ik zeggen's Avonds kijk ik een gedownloade serie of dvd, en zolang is de avond tegenwoordig niet
Ja, ik mis het ookquote:
Maar het is tegenwoordig nogal druk op msn 's avonds, en ik moet nog gamen ookquote:Op woensdag 8 april 2009 15:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik kijk ook aleen maar gedownloade series btwMijn avond is ook niet lang maar lang genoeg voor 1 serie
Hannah Verboom? Wat is Tussen de Oren?quote:Op woensdag 8 april 2009 15:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ik mis het ook![]()
Al zag ik ben d'r naam ff kwijt van de week nog bij Tussen de Oren, en die nieuwe look bevalt me niks
Maar mooi dat het nog terugkomt
[..]
Maar het is tegenwoordig nogal druk op msn 's avonds, en ik moet nog gamen ook
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:42 schreef Susi het volgende:
Ik lees net dat de Vegan Streaker (die bij Paul de Leeuw) de nertsenverdachte is
Ja, die jaquote:
Ik en msn ja, is dat zo gek?quote:Jij en MSN? Gamen is saai, TV is tof
Dat ze 'm helemaal kapot makenquote:Op woensdag 8 april 2009 15:42 schreef Susi het volgende:
Ik lees net dat de Vegan Streaker (die bij Paul de Leeuw) de nertsenverdachte is
Zal ik doenquote:Op woensdag 8 april 2009 15:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, die ja![]()
En Tussen de Oren is tof
Moet je echt eens kijken
Loopt ook een topic van
[..]
Ik en msn ja, is dat zo gek?
TV is saai, gamen goed voor de afwisseling
Ook wel een domme actie, nertsen vrijlaten waarvan ongeveer 70% bijna onmiddelijk wordt doodgereden.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ze 'm helemaal kapot maken![]()
Milieu-terroristen
Prikactivist slaat toe in supermarkten ook weer zoiets
Kijk, op zich houd ik van mensen met passies, maar..quote:Op woensdag 8 april 2009 15:44 schreef Yesse het volgende:
[ afbeelding ]
Edit: Hij is pas 23 ook*remind self: uit de buurt blijven
Ik ben altijd online, dus niet zeurenquote:Op woensdag 8 april 2009 15:53 schreef Yesse het volgende:
Ja want je praat nooit tegen mijOja en gamen is verslavend = irritant
Ik slaap nu met als enige verschil dat mijn ogen open zijn en ik af en toe eens ergens zomaar random wat typ en klik.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben altijd online, dus niet zeuren![]()
En gamen is niet verslavend
Fok is verslavend
![]()
quote:Op woensdag 8 april 2009 16:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik slaap nu met als enige verschil dat mijn ogen open zijn en ik af en toe eens ergens zomaar random wat typ en klik.
Zelfs met 10 liter cola kan ik dit gevoel niet wegkrijgen.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:12 schreef Piles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Zo erg is het hier niet gelukkig, helpen die liters cola toch een beetje
quote:Op woensdag 8 april 2009 16:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zelfs met 10 liter cola kan ik dit gevoel niet wegkrijgen.
Nog 30 minutenquote:Op woensdag 8 april 2009 16:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog 6 minuten![]()
En het is lekker weer hier![]()
Daar kan ik zo vrolijk van wordenquote:Op woensdag 8 april 2009 17:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan mag je nu wel naar huis
Ik ben net thuisHeerlijk door het zonnetje gefietst
Zo voelde ik me vandaag ook ja.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik slaap nu met als enige verschil dat mijn ogen open zijn en ik af en toe eens ergens zomaar random wat typ en klik.
Eerst de vrijdag want dan ben ik al lekker vrijquote:Op woensdag 8 april 2009 19:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Als het niet waait is het heerlijk ja
[..]
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Eerst de vrijdag want dan ben ik al lekker vrij
Goede vrijdag!quote:Op woensdag 8 april 2009 19:43 schreef Piles het volgende:
[..]Goed geregeld
Ik ben allang blij met mn zaterdag
Lekker, mijn baas wilde er niet vrij voor geven. Maar ben al blij dat ik 2e paasdag wel vrij hebquote:
Ja, weet ikquote:
Mijn bazen welquote:Op woensdag 8 april 2009 20:10 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Lekker, mijn baas wilde er niet vrij voor geven. Maar ben al blij dat ik 2e paasdag wel vrij heb
Nee ik keek 40 days & 40 nights.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je weer geluk
Tussen de Oren nog gekeken trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |