abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 maart 2009 @ 21:27:37 #121
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67306446
quote:
Op zondag 22 maart 2009 21:19 schreef buachaille het volgende:

[..]

De stelling was dat joden de arabieren als Untermenschen zien, in bewijs dat het eerder andersom is.
Daar heb je ook wel gelijk in denk ik hoor. Ken persoonlijk geen Arabieren, maar als moslim zijnde ken ik genoeg moslims die joden het liefst dood zien.
quote:
Algerije in 50 jaar van 140.000 naar 100 mensen, wat is daar gebeurd?
Sowieso zet ik eerst mijn vraagtekens bij de cijfers, want ja.. Twee joden in heel Afghanistan? Hoe komt men op dat cijfer? Zullen er vast wel meer zijn, maar bang om dat bekend te maken o.i.d.

Tjah.. Hoe verklaar je de daling. Ik denk toch voornamelijk emigratie. Zoals je zelf al zegt, ze worden als minderwaardig beschouwd / gediscrimineerd. Het lijkt me dan ook logisch om naar de nieuwe joodse staat te gaan, in plaats van gediscrimineerd blijven worden.

Ik dacht dat je wou insinueren dat er een grote genocide had plaatsgevonden ofzo , vandaar mijn reactie
AFC AJAX
pi_67308357
quote:
Op zondag 22 maart 2009 21:27 schreef msnk het volgende:

[..]

Daar heb je ook wel gelijk in denk ik hoor. Ken persoonlijk geen Arabieren, maar als moslim zijnde ken ik genoeg moslims die joden het liefst dood zien.
[..]
quote:
Sowieso zet ik eerst mijn vraagtekens bij de cijfers, want ja.. Twee joden in heel Afghanistan? Hoe komt men op dat cijfer? Zullen er vast wel meer zijn, maar bang om dat bekend te maken o.i.d.
Ben blij dat je zo eerlijk bent..
pi_67309343
quote:
Op zondag 22 maart 2009 21:13 schreef buachaille het volgende:

[..]

Eat your heart out! (beetje slecht leesbaar)
Most went to Israel after heaving their money & property (and houses) confiscated.
[ afbeelding ]

Let op Afghanistan, daar zijn nog twee joden over. Zie ook de VPRO import documentaire "kabaal in kabul". (kan helaas geen film op internet vinden).
Zionist, jij zit in de verkeerde topic
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zondag 22 maart 2009 @ 22:55:46 #124
798 voyeur
bemoeit zich
pi_67309350
quote:

[..]

De stelling was dat joden de arabieren als Untermenschen zien, in bewijs dat het eerder andersom is. Maar als je opzettelijk de andere kant op wilt blijven kijken, even goeie vrinden.

Nederland heeft er 100.000 op de trein gezet, maar wat is de relevantie voor dit topic?
Here we are now, entertain us.
pi_67312778
quote:
Op zondag 22 maart 2009 21:27 schreef msnk het volgende:

[..]

[..]

Tjah.. Hoe verklaar je de daling. Ik denk toch voornamelijk emigratie. Zoals je zelf al zegt, ze worden als minderwaardig beschouwd / gediscrimineerd. Het lijkt me dan ook logisch om naar de nieuwe joodse staat te gaan, in plaats van gediscrimineerd blijven worden.

Ik dacht dat je wou insinueren dat er een grote genocide had plaatsgevonden ofzo , vandaar mijn reactie
Dat was uit een film, onlangs op de Nederlandse televisie. Twee joden in Kabul. De strekking was, dat die joden elkaar het leven zuur maakten. Meer dan de moslimomgeving hen.
Om daar nou uit af te leiden dat er slechts twee joden in Afhanistan leefden......
En wat dan nog? Misschien leven er ook wel slechts twee joden op de Fiji-eilanden.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_67312846
quote:

[..]

De stelling was dat joden de arabieren als Untermenschen zien, in bewijs dat het eerder andersom is. Maar als je opzettelijk de andere kant op wilt blijven kijken, even goeie vrinden.

Zoals die Arabische hoogleraar geschiedenis zei, toen ze bij haar ouderlijke villa in Jeruzalem kwam (die geroofd was door joden): "Als je verdreven bent uit Tunesië, ga dan daar je recht halen, in plaats van mij mijn recht hier te ontnemen!" Het antwoord van de joden: "Ga weg!"

Edit: Algerije van 140.00 naar 100 mensen Alsof alleen joden mensen zijn
Wie discrimineert hier nou?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_67314077
quote:
Op maandag 23 maart 2009 01:34 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Zoals die Arabische hoogleraar geschiedenis zei, toen ze bij haar ouderlijke villa in Jeruzalem kwam (die geroofd was door joden): "Als je verdreven bent uit Tunesië, ga dan daar je recht halen, in plaats van mij mijn recht hier te ontnemen!" Het antwoord van de joden: "Ga weg!"

Grappig, als je een moslim beledigt, beledig je ze allemaal. Maar die eensgezindheid is ook zo weer weg als het ze niet uitkomt.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_67314107
Niks nieuws hoor dat doen ze al jaar en dag. En iedereen weet het.
pi_67314923
quote:
Op zondag 22 maart 2009 22:55 schreef voyeur het volgende:

Nederland heeft er 100.000 op de trein gezet, maar wat is de relevantie voor dit topic?
De relevantie is dat het systeem (nazisme voor de 's) die daar voor heeft gezorgd zo goed als verdwenen is en het systeem dat werkzaam is in Algerije nog volop bestaat en zelfs door europa wordt geïmporteerd.
pi_67314946
quote:
Op maandag 23 maart 2009 01:34 schreef Kees22 het volgende:

Edit: Algerije van 140.00 naar 100 mensen Alsof alleen joden mensen zijn
Wie discrimineert hier nou?
Ja, ze hadden allemaal villa's daar, die verhalen worden steeds sterker naarmate het langer geleden is
  maandag 23 maart 2009 @ 11:24:32 #131
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_67318295
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:22 schreef Meki het volgende:

[..]

Oow dus als jij dus op straat op een willekeurige dag wordt doodgeschoten ben jij dus schuldig,
Als je tijdens gevechtshandelingen over straat loopt ben je ongeloofelijk dom. Als militaitr zijnde kun je het risico niet nemen door eerst eens rustig je doelwit te analyseren. Shoot first, ask questions later.
Ik zou precies hetzelfde gedaan hebben.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  maandag 23 maart 2009 @ 11:55:00 #132
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_67319313
quote:
Op maandag 23 maart 2009 01:26 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Dat was uit een film, onlangs op de Nederlandse televisie. Twee joden in Kabul. De strekking was, dat die joden elkaar het leven zuur maakten. Meer dan de moslimomgeving hen.
Om daar nou uit af te leiden dat er slechts twee joden in Afhanistan leefden......
En wat dan nog? Misschien leven er ook wel slechts twee joden op de Fiji-eilanden.
Dat zou ik wel schokkend vinden: Fiji was een brandpunt van de Haskalah.
Tell the folks back home, this is the promised land calling
And the poor boy is on the line
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')