Hehe door de toernooi jaren heen ben ik al de lachwekkende combo's tegengekomen :pquote:Op maandag 15 februari 2010 11:17 schreef de_boswachter het volgende:
Ik begin de Adidas tenniskleding steeds meer te waarderen
Ergeren jullie je trouwens ook zo aan van die gasten (veelal 40+ 'ers) die tennissen in van die jaren 70 polo's die ook uit dat bouwjaar zijn?
Van die aftanse modellen zonder kleur en lelijke motieven?
Damn, wat kom je ze vaak tegen op de baan. Of mensen die al 20 jaar in hetzelfde trainingspak lopen, ook zoiets.
Supergave schoenen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:06 schreef TheArt het volgende:
Even een kick. Heb wat nieuwe spullen voor het nieuwe seizoen
Eerst nieuwe rackets:
[ afbeelding ]
Das de Babolat Aero Storm GT. Speelt erg lekker.
Nieuwe schoenen:
[ afbeelding ]![]()
En twee nieuwe polo's erbij.
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Zo ik kan weer een seizoen vooruit
Zijn nu in de aanbieding bij TennisDirect.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Supergave schoenen.![]()
Waar kun je die kopen?
![]()
Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zijn nu in de aanbieding bij TennisDirect.
Ik laat het gewoon naar huis sturen ja. Adidas valt altijd klein. Ik heb normaal 43, maar bij Adidas 44.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.Laat je dat dan gewoon naar je huis sturen? En kloppen de maten dan? (Ik vraag het omdat ik met Adidas de ene keer de ene maat heb en de andere keer een andere (dan valt iets klein of juist groot).)
http://www.tennisdirect.n(...)didas-adilette-herenquote:Deze Adidas slipper is de 's werelds meest verkochte slipper. Zeer sterk en comfortabel. Voor iedere tennisser een must!
Je komt met je slippers van je fiets af om je tegenstander te imponeren en te laten denken dat je net wakker bentquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:49 schreef Salamando het volgende:
[..]
http://www.tennisdirect.n(...)didas-adilette-heren
wat is dat dan, waarom is een slipper een must voor een tennisspeler?
Doen wij ook altijd met het hele team, net op tijd aan komen fietsen op je slippertjes, zonnebril op, handdoekje in de nek, haar niet gedaan, plastic tasje met 2 rackets enzo .... alleen vaak is het ook omdat ik echt net wakker ben en snel wat spullen bij elkaar heb geraaptquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je komt met je slippers van je fiets af om je tegenstander te imponeren en te laten denken dat je net wakker bentNee geen idee
Die omschrijving is precies hoe ik naar tennis wedstrijden in de zomer gaquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Doen wij ook altijd met het hele team, net op tijd aan komen fietsen op je slippertjes, zonnebril op, handdoekje in de nek, haar niet gedaan, plastic tasje met 2 rackets enzo .... alleen vaak is het ook omdat ik echt net wakker ben en snel wat spullen bij elkaar heb geraapt![]()
Slippers vind ik ook altijd wel relaxed na de wedstrijd, schoenen uit en gaan met die dingen
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die omschrijving is precies hoe ik naar tennis wedstrijden in de zomer ga
Zeg dat wel, tijdje geleden was er een vader dat zijn kind opwachtte en vervolgens de huid volscheld omdat hij verloren heeft.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
![]()
Zouden meer mensen moeten doen. Op de baan wordt het serieus, daar buiten mag het bij velen absoluut wat minder
Klopt, in 4 jaar tijd ben ik er pas 1 tegengekomen die ook zo'n mooie appie tas bij zich hadquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
![]()
Zouden meer mensen moeten doen. Op de baan wordt het serieus, daar buiten mag het bij velen absoluut wat minder
Nee daar kan ik me, als moderne man van middelbare leeftijd, niet druk om maken.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:17 schreef de_boswachter het volgende:
Ik begin de Adidas tenniskleding steeds meer te waarderen
Ergeren jullie je trouwens ook zo aan van die gasten (veelal 40+ 'ers) die tennissen in van die jaren 70 polo's die ook uit dat bouwjaar zijn?
Van die aftanse modellen zonder kleur en lelijke motieven?
Damn, wat kom je ze vaak tegen op de baan. Of mensen die al 20 jaar in hetzelfde trainingspak lopen, ook zoiets.
Zo gaat dat bij ons met competitie ookquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Doen wij ook altijd met het hele team, net op tijd aan komen fietsen op je slippertjes, zonnebril op, handdoekje in de nek, haar niet gedaan, plastic tasje met 2 rackets enzo .... alleen vaak is het ook omdat ik echt net wakker ben en snel wat spullen bij elkaar heb geraapt![]()
Slippers vind ik ook altijd wel relaxed na de wedstrijd, schoenen uit en gaan met die dingen
trouwens, het is sowieso irritant dat ik niet de precieze specs van mijn oude rackets kan vindenquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:17 schreef Komakie het volgende:
Eigenlijk ben ik nog op zoek naar 2 Head Flexpoint Prestige Mid plus racketjes. Nieuwe wel te verstaan. Mijn oude LM Prestige beginnen een beetje te vervelen en ik heb 1 keer met de Flexpoint gespeeld en die speelde echt heerlijk.
Het is wel een ouder type maar dat vind ik niet zo erg.
Jammer alleen dat daardoor ze niet meer echt makkelijk te krijgen zijn....
EDIT: Ze moeten natuurlijk wel een beetje een fatsoenlijk prijsje hebben. Ik ga geen kleine 200 euro neer leggen voor een oud racket
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |