abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67208234
Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen:

Ik ben gek op vrouwen! Kak, volks, robuust, klein, beetje ordi of sexy maar degelijk, het maakt mij niets uit (hoewel ik wel andere eisen stel aan relaties) Ik val vooral op eigenschappen als vlot, spontaan, ambitie, vrouwelijkheid en sexy. Nu is het zo dat ik al 3 jaar een relatie heb... ik ben gek op mijn vriendin en houdt veel van haar maar onbewust zoek ik naar spanning en contact en flirt ik geregeld in de kroeg met spannende vrouwen. Ook sta ik open voor een praatje en dans ik met ze (als de gelegenheid er is) ik kan hier ontzettend van genieten. Voor de duidelijkheid: ik bedrieg mijn vriendin niet, dus hoeveel ik geregeld in de verleiding kom zal ik nooit vreemdgaan. Dat is voor mij de grens die ik respecteer. Binnen dat kader neem ik mijn vrijheid zoals flirten, dansen, praten etc. Ik kan hier ongelooflijk van genieten. Soms als ik met jongens op stap en ik zie een spannende vrouw dan fantaseer ik om seks met haar te hebben in de WC of met haar mee mag naar huis. Maar het blijft bij fantaseren. Om mijn neigingen en instincten te kanaliseren praat ik veel met vrienden of andere mannen. Mijn neigingen toets ik ook altijd. Er zijn uiteraard mannen die zeggen: nee die behoefte heb ik niet en hoef ook niet zonodig naar andere vrouwen te kijken.

Het gros (7 van de 10) van verschillende mannen die ik heb gesproken worstelen wel degelijk met hetzelfde probleem. Zij zeggen: diep in mijn hart wil ik uiteraard wel eens met een andere vrouw naar bed. Maar ik doe het niet omdat ik vreemdgaan laag vindt en mijn relatie respecteer. Zo denk ik er dus ook over. Ik wil mijn vriendin niet bedriegen en wil met haar verder. Ik koester en waardeer mijn situatie. Maar o...wat voel ik me aangetrokken tot andere vrouwen. Niet om een relatie mee te beginnen maar gewoon geile sex of wat spanning.

Nu weet ik wat sommige fokkers zullen zeggen: je relatie is niet goed, kappen, je moet een andere vrouw zoeken blabla, je bent onzeker en zoekt naar bevestiging etc etc. Nu ben ik in 2005 verliefd geweest op een vrouw en scharrelde ik met haar (geen serieuze relatie) maar in dezelfde periode leerde ik in een discotheek een andere vrouw kennen en voelde me ook tot haar aangetrokken. Misschien komt het omdat ik blijkbaar tot meerdere vrouwen aangetrokken voel.

Wie van de mannen herkent dit probleem? Vraag voor de vrouwen: begrijpen jullie dat mannen zo kunnen zijn?
  donderdag 19 maart 2009 @ 15:19:25 #2
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67208368
Ik herken het, maar ik vind het geen probleem .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 19 maart 2009 @ 15:20:49 #3
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_67208410
Dude, iedereen is zo!
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  donderdag 19 maart 2009 @ 15:21:14 #4
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_67208424
ik vind het ook leuk om elke keer met vrouwen te flirten maar doe het niet meer. Vind het niet kunnen . Stel je vriendin doet dat terwijl jij er bij bent word je toch ook boos.

Dus dan is het ook zielig als je het alleen doet als ze er niet bij is
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_67208528
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 15:21 schreef genakt het volgende:
ik vind het ook leuk om elke keer met vrouwen te flirten maar doe het niet meer. Vind het niet kunnen . Stel je vriendin doet dat terwijl jij er bij bent word je toch ook boos.

Dus dan is het ook zielig als je het alleen doet als ze er niet bij is
Ik vind het niet erg als mijn vriendin met andere mannen flirt. Zolang het maar bij flirten blijft en niet waar ik bij ben! Andersom verwacht ik dat ook.
  donderdag 19 maart 2009 @ 15:26:11 #6
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_67208583
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 15:24 schreef Leonidas82 het volgende:

[..]

Ik vind het niet erg als mijn vriendin met andere mannen flirt. Zolang het maar bij flirten blijft en niet waar ik bij ben! Andersom verwacht ik dat ook.
als je elkaar genoeg vertrouwd zal het geen problemen geven
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_67208646
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 15:24 schreef Leonidas82 het volgende:

[..]

Hoe verklaar je dan dat je in elkaars bijzijn niet mag flirten met anderen? Als je er geen problemen mee hebt en je hebt geaccepteerd dat het normaal is, waarom dan niet ook niet als je bij elkaar bent?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2009 15:47:31 ]
  donderdag 19 maart 2009 @ 15:29:46 #8
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_67208689
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 15:28 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hoe verklaar je dan dat je in elkaras bijzijn niet mag flirten met anderen? Als je er geen problemen mee hebt en je hebt geaccepteerd dat het normaal is, waarom dan niet ook niet als je bij elkaar bent?
het is gewoon achterbaks om zoiets te doen
pi_67208918
Mannen denken in eerste instantie met hun piemel. Leuke mannen luisteren niet gelijk naar hun piemel maar denken daarna nog even na

Tuurlijk weet je dat het zo is, maar ik hoef er in een relatie niet mee geconfronteerd te worden - laat hem maar een beetje geilen achter mijn rug om en thuis komen eten
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 19 maart 2009 @ 15:47:37 #10
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67209235
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 15:37 schreef Ripley het volgende:
Mannen denken in eerste instantie met hun piemel. Leuke mannen luisteren niet gelijk naar hun piemel maar denken daarna nog even na
Het ligt er natuurlijk ook geheel aan wat je voor vriendinnetje hebt. Als je een vriendinnetje hebt die daar heel snel onzeker door wordt doe je wat voorzichtiger, maar als je je leven deelt met een zelfverzekerde vamp dan ben je zelf ook wat losser daarin .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_67209250
quote:

Tuurlijk weet je dat het zo is, maar ik hoef er in een relatie niet mee geconfronteerd te worden - laat hem maar een beetje geilen achter mijn rug om en thuis komen eten
Bij jou zou ik wel thuis willen eten hoor!
pi_67209731
herkenbaar, het is voor mij altijd een kwestie van tijd voor ik vreemdga. heeft volgens mij meer met gebrek aan commitment te maken.
Jesus saves but death prevails.
pi_67209794
Weer zo een slet
pi_67212206
Begrijpen? Nee, ik heb dat gewoon niet met mannen namelijk. Weten? Ja, hier ook een vriend die zo is. En zolang het bij flirten blijft en niet fysiek wordt, heb ik er wel vrede mee. Vereiste is uiteraard wel dat je partner niet andersom wel jaloers is, dat lijkt me duidelijk, maar dat is hie gelukkig totaal niet het geval.
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_67213161
Ik ben ook een flirt. Zolang je maar weet waar de grenzen liggen is er niets aan de hand lijkt me. Gefeliciteerd, je hebt een libido!

Ik vind het ook prima als mijn vent flirt en me daar wat over vertelt. Ik hoef alleen niet te weten waarover hij precies fantaseert.
pi_67214117
haha, herkenbaar, jongens zijn leuk! Je kan ze leuk uitdagen en dan het verbaasde gezicht aflezen. : "je hebt toch al een vriend?!"
Ik heb nog nooit gezoend of meer met een andere jongen in mijn relatie (5 jaar), maar zie dat wel een keer gebeuren, en mijn vriend weet dat, en vind dat niet erg. Andersom ook niet, maar hij is niet zo van het initatief nemen, en er zal geen vrouw zijn die iniatief bij hem neemt, als hij ook al bezet is.
Als ik wel vaak van mijn 'vrijheid' gebruik zou maken, vind hij dat zeker weten minder fijn, maar voorlopig is het honger buiten de deur krijgen en thuis eten.
And the druids turn to stone...
  donderdag 19 maart 2009 @ 19:07:21 #17
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_67214522
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 15:15 schreef Leonidas82 het volgende:
Wie van de mannen herkent dit probleem?
Ja hoor, ik herken het direct. Ik vind flirten ontzettend leuk, maar 'kan' het alleen als ik nergens op uit ben of reeds bezet ben, zodra ik oprecht geinteresseerd ben in een vrouw ben ik de Sjaak. Daarom zat ik denk ik ook onbewust jaren achter bezette vrouwen aan, totdat ik in een (reeds aflopend) huwelijk zat te kloten ... Nou ja, je leert er van zeg maar ... Morgen maar weer eens ouderwets flirten.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  donderdag 19 maart 2009 @ 19:58:44 #18
137676 TommyGun
Stik er maar in!
  donderdag 19 maart 2009 @ 20:28:59 #19
106546 PanPan
Zlatan-frituurpan
pi_67217226
quote:
Dat doet TS toch ook? Hij voelt zich aangetrokken, maar brengt niks schandelijks in de praktijk.

Overigens zou ik de zenuwen krijgen als mijn vriend alleen oog zou hebben voor mij, dus ik begrijp het verhaal. Zelf concentreer ik me meestal op één persoon. Maar ik ben dan ook een meisje
Dan zal zo de straatverlichting wel aan gaan...
pi_67218188
Tja................misschien de hormonen?
Ben je een erg mannelijke man?

Ik denk wel dat je moet oppassen zodra je relatie misschien even iets minder leuk/ goed is.
Dna ben je misschien wel geneigd om vreemd te gaan?
Als je al zo gemakkelijk fliirt met vrouwen.
Gelukkig ben je wel heel eerlijk.
Nou succes ermee.

Lijkt me niet gemakkelijk om met zo'n voortplantingsdrang te moeten leven.
Dat brengt me op een idee; neem een kind!
  donderdag 19 maart 2009 @ 21:09:44 #21
106546 PanPan
Zlatan-frituurpan
pi_67218617
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 20:57 schreef goldenrose het volgende:Dat brengt me op een idee; neem een kind!
Ja, het wordt vast een stuk minder wanneer zijn vriendin met lekkende tieten en kraamtranen op de bank zit, ingescheurd tot tussen de schouderbladen.
  donderdag 19 maart 2009 @ 21:26:27 #22
167052 marjo84
Heerschenderwijs goed bezig.
pi_67219308
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 20:28 schreef PanPan het volgende:

[..]

Dat doet TS toch ook? Hij voelt zich aangetrokken, maar brengt niks schandelijks in de praktijk.

Overigens zou ik de zenuwen krijgen als mijn vriend alleen oog zou hebben voor mij, dus ik begrijp het verhaal. Zelf concentreer ik me meestal op één persoon. Maar ik ben dan ook een meisje
Ik hoop dat je dat niet echt ziet als de reden dat jij zo in elkaar zit? Want daarmee suggereer je namelijk dat, wanneer je een meisje bent, je nooit last hebt van dit 'probleem'.
Really??
'Ik ben NIET dwars!.'
  donderdag 19 maart 2009 @ 21:35:49 #23
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_67219653
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 21:26 schreef marjo84 het volgende:

[..]

Ik hoop dat je dat niet echt ziet als de reden dat jij zo in elkaar zit? Want daarmee suggereer je namelijk dat, wanneer je een meisje bent, je nooit last hebt van dit 'probleem'.
Precies, vrouwen denken net zo goed met hun kut af en toe

Alleen zijn de meeste vrouwen gewoon wat minder assertief als het gaat om flirten, dus komt er in de praktijk weinig van terecht. Toen ik nog een relatie zat heb ik ook vaak zat de behoefte gehad om met andere mannen te sjansen, zonder daar verder iets mee te doen. Volkomen normaal vind ik. Deed m'n ex ook, en daar had ik ook geen problemen mee. Met als klein verschil dat we het ook gewoon deden in elkaars bijzijn. Vooral leuk als het terrasweer was
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
pi_67219711
LOL
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 21:09 schreef PanPan het volgende:

[..]

Ja, het wordt vast een stuk minder wanneer zijn vriendin met lekkende tieten en kraamtranen op de bank zit, ingescheurd tot tussen de schouderbladen.
  zondag 22 maart 2009 @ 07:53:37 #25
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_67285908
Ik flirt met vrouwen en mijn vrouw flirt met mannen..ook in elkaars bijzijn. Iedereen weet toch dat we getrouwd zijn en anders weten ze het snel genoeg.
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
  zondag 22 maart 2009 @ 08:52:03 #26
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_67286100
Onder het motto kijken mag aankomen niet.
Dan is dat geen probleem, je vriendin zal ook wel andere mannen checken.
Dat heet oerdrift.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
  zondag 22 maart 2009 @ 12:43:43 #27
106546 PanPan
Zlatan-frituurpan
pi_67289988
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 21:26 schreef marjo84 het volgende:

[..]

Nee, dat zie ik niet echt als de reden dat ik zo in elkaar zit en ik wil ook niet suggereren dat meisjes nooit last hebben van dit probleem. Ik geloof zelfs dat wanneer je hier als meisje last van hebt, je probleem groter is, omdat het maatschappelijk minder geaccepteerd is.
pi_67292229
elke man heeft dat en vrouwen ook, maar je moet je terughoudend opstellen, anders breng je je relatie in gevaar, want gevoelens heb je niet onder controle, vooral vrouwen hebben dat niet, bovendien is het ook een kwestie van respect.
pi_67338381
TS moet zich niet laten wijsmaken dat het een probleem is.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 27 maart 2009 @ 03:28:42 #30
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67452273
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 15:20 schreef -skippybal- het volgende:
Dude, iedereen is zo!
vooral vrouwen die het doen.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 03:29:13 #31
108864 rudedeltadude
Rue de la Tude
pi_67452276
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 16:06 schreef Leanne het volgende:
Weer zo een slet
je redeneert verkeerd
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
  vrijdag 27 maart 2009 @ 16:36:29 #32
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_67466950
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:53 schreef Panthera1984 het volgende:
Andersom ook niet, maar hij is niet zo van het initatief nemen, en er zal geen vrouw zijn die iniatief bij hem neemt, als hij ook al bezet is.
Haha vrouwen kunnen soms zo gemeen zijn he.

Ik heb al eens meegemaakt dat ik toevalligerwijs in een vrouwengroepje terechtkwam en daar een conversatie opving die zo ging:

'Ja, erg knap is hij niet. Maar hij is zo lief!' Dit kwam er dus uit bij het meisje in kwestie terwijl ze een foto uit haar portemonnee liet zien van haar vriend aan behoorlijk wat vrouwen. Daar ben je ook mooi klaar mee als jongen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')