Ik vind het niet erg als mijn vriendin met andere mannen flirt. Zolang het maar bij flirten blijft en niet waar ik bij ben! Andersom verwacht ik dat ook.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:21 schreef genakt het volgende:
ik vind het ook leuk om elke keer met vrouwen te flirten maar doe het niet meer. Vind het niet kunnen . Stel je vriendin doet dat terwijl jij er bij bent word je toch ook boos.
Dus dan is het ook zielig als je het alleen doet als ze er niet bij is
als je elkaar genoeg vertrouwd zal het geen problemen gevenquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:24 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg als mijn vriendin met andere mannen flirt. Zolang het maar bij flirten blijft en niet waar ik bij ben! Andersom verwacht ik dat ook.
Hoe verklaar je dan dat je in elkaars bijzijn niet mag flirten met anderen? Als je er geen problemen mee hebt en je hebt geaccepteerd dat het normaal is, waarom dan niet ook niet als je bij elkaar bent?quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:24 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg als mijn vriendin met andere mannen flirt. Zolang het maar bij flirten blijft en niet waar ik bij ben! Andersom verwacht ik dat ook.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat je in elkaras bijzijn niet mag flirten met anderen? Als je er geen problemen mee hebt en je hebt geaccepteerd dat het normaal is, waarom dan niet ook niet als je bij elkaar bent?
Het ligt er natuurlijk ook geheel aan wat je voor vriendinnetje hebt. Als je een vriendinnetje hebt die daar heel snel onzeker door wordt doe je wat voorzichtiger, maar als je je leven deelt met een zelfverzekerde vamp dan ben je zelf ook wat losser daarinquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:37 schreef Ripley het volgende:
Mannen denken in eerste instantie met hun piemel. Leuke mannen luisteren niet gelijk naar hun piemel maar denken daarna nog even na
Bij jou zou ik wel thuis willen eten hoor!quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:37 schreef Ripley het volgende:
Mannen denken in eerste instantie met hun piemel. Leuke mannen luisteren niet gelijk naar hun piemel maar denken daarna nog even na
Tuurlijk weet je dat het zo is, maar ik hoef er in een relatie niet mee geconfronteerd te worden - laat hem maar een beetje geilen achter mijn rug om en thuis komen eten
Ja hoor, ik herken het direct. Ik vind flirten ontzettend leuk, maar 'kan' het alleen als ik nergens op uit ben of reeds bezet ben, zodra ik oprecht geinteresseerd ben in een vrouw ben ik de Sjaak. Daarom zat ik denk ik ook onbewust jaren achter bezette vrouwen aan, totdat ik in een (reeds aflopend) huwelijk zat te kloten ... Nou ja, je leert er van zeg maar ... Morgen maar weer eens ouderwets flirten.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:15 schreef Leonidas82 het volgende:
Wie van de mannen herkent dit probleem?
Dat doet TS toch ook? Hij voelt zich aangetrokken, maar brengt niks schandelijks in de praktijk.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:37 schreef Ripley het volgende:
Ja, het wordt vast een stuk minder wanneer zijn vriendin met lekkende tieten en kraamtranen op de bank zit, ingescheurd tot tussen de schouderbladen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:57 schreef goldenrose het volgende:Dat brengt me op een idee; neem een kind!
Ik hoop dat je dat niet echt ziet als de reden dat jij zo in elkaar zit? Want daarmee suggereer je namelijk dat, wanneer je een meisje bent, je nooit last hebt van dit 'probleem'.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:28 schreef PanPan het volgende:
[..]
Dat doet TS toch ook? Hij voelt zich aangetrokken, maar brengt niks schandelijks in de praktijk.
Overigens zou ik de zenuwen krijgen als mijn vriend alleen oog zou hebben voor mij, dus ik begrijp het verhaal. Zelf concentreer ik me meestal op één persoon. Maar ik ben dan ook een meisje
Precies, vrouwen denken net zo goed met hun kut af en toequote:Op donderdag 19 maart 2009 21:26 schreef marjo84 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat niet echt ziet als de reden dat jij zo in elkaar zit? Want daarmee suggereer je namelijk dat, wanneer je een meisje bent, je nooit last hebt van dit 'probleem'.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:09 schreef PanPan het volgende:
[..]
Ja, het wordt vast een stuk minder wanneer zijn vriendin met lekkende tieten en kraamtranen op de bank zit, ingescheurd tot tussen de schouderbladen.
Nee, dat zie ik niet echt als de reden dat ik zo in elkaar zit en ik wil ook niet suggereren dat meisjes nooit last hebben van dit probleem. Ik geloof zelfs dat wanneer je hier als meisje last van hebt, je probleem groter is, omdat het maatschappelijk minder geaccepteerd is.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:26 schreef marjo84 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat niet echt ziet als de reden dat jij zo in elkaar zit? Want daarmee suggereer je namelijk dat, wanneer je een meisje bent, je nooit last hebt van dit 'probleem'.
je redeneert verkeerdquote:
Haha vrouwen kunnen soms zo gemeen zijn he.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:53 schreef Panthera1984 het volgende:
Andersom ook niet, maar hij is niet zo van het initatief nemen, en er zal geen vrouw zijn die iniatief bij hem neemt, als hij ook al bezet is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |