Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen:
Ik ben gek op vrouwen! Kak, volks, robuust, klein, beetje ordi of sexy maar degelijk, het maakt mij niets uit (hoewel ik wel andere eisen stel aan relaties) Ik val vooral op eigenschappen als vlot, spontaan, ambitie, vrouwelijkheid en sexy. Nu is het zo dat ik al 3 jaar een relatie heb... ik ben gek op mijn vriendin en houdt veel van haar maar onbewust zoek ik naar spanning en contact en flirt ik geregeld in de kroeg met spannende vrouwen. Ook sta ik open voor een praatje en dans ik met ze (als de gelegenheid er is) ik kan hier ontzettend van genieten. Voor de duidelijkheid: ik bedrieg mijn vriendin niet, dus hoeveel ik geregeld in de verleiding kom zal ik nooit vreemdgaan. Dat is voor mij de grens die ik respecteer. Binnen dat kader neem ik mijn vrijheid zoals flirten, dansen, praten etc. Ik kan hier ongelooflijk van genieten. Soms als ik met jongens op stap en ik zie een spannende vrouw dan fantaseer ik om seks met haar te hebben in de WC of met haar mee mag naar huis. Maar het blijft bij fantaseren. Om mijn neigingen en instincten te kanaliseren praat ik veel met vrienden of andere mannen. Mijn neigingen toets ik ook altijd. Er zijn uiteraard mannen die zeggen: nee die behoefte heb ik niet en hoef ook niet zonodig naar andere vrouwen te kijken.
Het gros (7 van de 10) van verschillende mannen die ik heb gesproken worstelen wel degelijk met hetzelfde probleem. Zij zeggen: diep in mijn hart wil ik uiteraard wel eens met een andere vrouw naar bed. Maar ik doe het niet omdat ik vreemdgaan laag vindt en mijn relatie respecteer. Zo denk ik er dus ook over. Ik wil mijn vriendin niet bedriegen en wil met haar verder. Ik koester en waardeer mijn situatie. Maar o...wat voel ik me aangetrokken tot andere vrouwen. Niet om een relatie mee te beginnen maar gewoon geile sex of wat spanning.
Nu weet ik wat sommige fokkers zullen zeggen: je relatie is niet goed, kappen, je moet een andere vrouw zoeken blabla, je bent onzeker en zoekt naar bevestiging etc etc. Nu ben ik in 2005 verliefd geweest op een vrouw en scharrelde ik met haar (geen serieuze relatie) maar in dezelfde periode leerde ik in een discotheek een andere vrouw kennen en voelde me ook tot haar aangetrokken. Misschien komt het omdat ik blijkbaar tot meerdere vrouwen aangetrokken voel.
Wie van de mannen herkent dit probleem? Vraag voor de vrouwen: begrijpen jullie dat mannen zo kunnen zijn?