Niet de bedoeling, maar ik heb weinig inspiratie en wilde snel een topic starten aangezien ik door moet werkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:54 schreef Psychonikeo het volgende:post dan een lekker wijfmooi uitziende vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
In een spamblik?quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:56 schreef jna het volgende:
[..]
post dan een lekker wijfmooi uitziende vrouw
'Goed geconserveerd'quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:56 schreef jna het volgende:
[..]
post dan een lekker wijfmooi uitziende vrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]FAP FAP FAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
echt nietquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:07 schreef jna het volgende:
[..]
echt nietik moet m'n momenten zorgvuldig uitkiezen aangezien m'n hersens ook bloed nodig hebben
Hoi Pietermans!quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
trouwens.. jna is gewon zo'n man die je opneemt in de clausules van het contract van je vriend.
Die komen ook nog terug bij V&Kquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:17 schreef Milou__ het volgende:
Thanks god!
http://www.nu.nl/economie/1935254/crocs-staat-op-instorten.html
quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:17 schreef Milou__ het volgende:
Thanks god!
Dat moet zij zelf of iemand anders doenquote:
echt.. Ik heb ooit eens echt een meisje geweigerd vanwege crocs gewoonquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:17 schreef Milou__ het volgende:
Thanks god!
Gelukkig maar..quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:17 schreef Milou__ het volgende:
Thanks god!
Thank godquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:17 schreef Milou__ het volgende:
Thanks god!
Alsof er ook maar iemand in de OP kijktquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Staan er wel meer in de OP die ik nooit hier zie
wat is OP?quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Alsof er ook maar iemand in de OP kijkt
Jij bent de eerste die het ziet, maar ik dacht ik verander het niet omdat ik al een paar keer gequote benquote:
Ikquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Alsof er ook maar iemand in de OP kijkt
Ik zou er niet meer over zeurenquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die het ziet, maar ik dacht ik verander het niet omdat ik al een paar keer gequote ben
Ik zag het ook al alleen zei ik niks om je te sparenquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die het ziet, maar ik dacht ik verander het niet omdat ik al een paar keer gequote ben
i just don't carequote:Op donderdag 19 maart 2009 15:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
quote:
Vriendelijkquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:27 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zag het ook al alleen zei ik niks om je te sparen![]()
sgeen idseequote:Op donderdag 19 maart 2009 15:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat is er toch met je "s" aan de hand
schjrijfgeblekkje...quote:
Ohquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Talking about kortzichtigheid...quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
echt.. Ik heb ooit eens echt een meisje geweigerd vanwege crocs gewoon
quote:Zij had in haar ogen, het blauw van regenbogen...
Ze hield niet van Clouseau, wel van Mozart enzo..
Als het maar tieten heeft, toch?quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als het maar tieten heeft, toch?
quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OhIk moest je post echt 3 keer nalezen en toen snapte ik het nog niet
Tot ik opeens zag dat we een GMTA'tje hadden gedaan en die van mij wel klopte en die van jou niet
Samengevat () ik verbeterde jou niet, ik dacht gewoon hetzelfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |