Kwaliteit van het video laat wat te wensen over maar wat wel goed zichtbaar is dat de gameplay weer nog fokking bruter wordt.quote:
Ik moet ICO nog steeds ergens op de kop tikkenquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:22 schreef Fallen het volgende:
Ik moet ICO nog steeds uitspelen... vanavond er maar eens in gooien dan.
Wachten tot Fallen 'm heeft uitgespeeld.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:41 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik moet ICO nog steeds ergens op de kop tikken
Iemand?
Precies, en tof om te zien dat je een grote vijand gebruikt om die kleine te verslaanquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kwaliteit van het video laat wat te wensen over maar wat wel goed zichtbaar is dat de gameplay weer nog fokking bruter wordt.
No way!quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:42 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Wachten tot Fallen 'm heeft uitgespeeld.
Nou, hij is verbazingwekkend toch? Klopt wel hoorquote:
Ziet er uit als God of War...maar dan in high res.quote:
De PETA is DIE kant opquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:38 schreef capital_P het volgende:
In welke mate zou je dat beest nou kunnen besturen? Kan je hem laten slaan of slaat hij gewoon in het wild in de richting waar je hem heen stuurt? Het lijkt mij dat die laatste optie vrij snel gaat vervelen.
Zou dat beest ook niet doodgaan van al die neksteken die kratos hem geeft?
Door het steken zal de cycloop waarschijnlijk in het rond gaan slaan. Je kunt het dus wel timen. Hoe het bewegen gaat weet ik niet. Ik kan me voorstellen dat je met de analoge stick de cycloop kunt laten bewegen. Misschien doordat Kratos met zijn knieën ofzo in hem drukt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:38 schreef capital_P het volgende:
In welke mate zou je dat beest nou kunnen besturen? Kan je hem laten slaan of slaat hij gewoon in het wild in de richting waar je hem heen stuurt? Het lijkt mij dat die laatste optie vrij snel gaat vervelen.
Zou dat beest ook niet doodgaan van al die neksteken die kratos hem geeft?
Wat moet je daarmeequote:Op donderdag 26 maart 2009 13:50 schreef Aurelius het volgende:
Fat Princess![]()
http://www.gametrailers.com/player/47221.html
http://www.gametrailers.com/player/47225.html
http://www.gametrailers.com/player/47227.html
Eerst mijn PS3 eens goed warm maken,.....quote:
Fat Princes downloadtroep noemenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:43 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Eerst mijn PS3 eens goed warm maken,.....Volgende titel voor mij is pas Uncharted 2
,... geen download troep!
Dan loop je veel misquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:43 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Eerst mijn PS3 eens goed warm maken,.....Volgende titel voor mij is pas Uncharted 2
,... geen download troep!
Het is misschien geen troep, maar ik heb geen PS3/360 gekocht voor Arcade/PSN dingen,... wil gewoon goede games spelen en de komkommertijd maakt me sjago!quote:
Je mag ze er niet voor hebben gekocht maar dat wil niet zeggen dat het geen leuke extra isquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:16 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Het is misschien geen troep, maar ik heb geen PS3/360 gekocht voor Arcade/PSN dingen,... wil gewoon goede games spelen en de komkommertijd maakt me sjago!
Vetquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Van de website:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RIOOOOOOOOOOOOOOOO DE JANEIROOOOOOOOOOOOOO
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:23 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Je mag ze er niet voor hebben gekocht maar dat wil niet zeggen dat het geen leuke extra isEen auto met airco koop je ook niet voor de Airco maar het is wel lekker in de warme komkommertijd
Uncharted en MGS4,.... mijn 2 PS3 gamesquote:
quote:The galaxy's coolest duo are back on PLAYSTATION®3!
Get ready for time-bending fun and intergalactic mayhem with Ratchet and ClankTM: A Crack in Time
London, 26th March: Ever wanted to travel back in time? This Autumn Ratchet and Clank are back on PLAYSTATION®3 (PS3™) in the UK like you’ve never seen them before – and they’re on a mission to save the future!! Get ready another round of intergalactic chaos with Ratchet and Clank™: A Crack In Time, the latest addition to Sony Computer Entertainment Europe’s multi-million selling Ratchet and Clank™ franchise.
Concluding the events that began in Ratchet & Clank: Tools of Destruction and Ratchet & Clank: Quest for Booty, Ratchet & Clank: A Crack in Time will answer some of the franchise fans’ biggest questions. After discovering that lovable robot Clank’s disappearance was engineered by Dr. Nefarious, the Wrench-swinging Ratchet races to save his best friend. Along the way, both will finally uncover the hidden truth behind their origins, and discover their ultimate destinies. As the duo come closer to reuniting, they’ll have to ask themselves the biggest question of all: Do Ratchet and Clank’s destinies lie with each other? Or is it finally time for the universe’s greatest duo to separate for good?
If you haven’t played Ratchet & Clank before and are new to this successful franchise, prepare to be immersed in hilarious action-packed galactic capers and discover how time travel will entertain you in ways never before experienced.
Powered by Insomniac Games’ fourth-generation PS3 technology, Ratchet & Clank: A Crack in Time will continue to bring the experience of playing your own computer generated animation movie to PS3. Expect all the laughs and witty banter of a Ratchet and Clank title, as you enjoy all-new space gameplay that gives players the opportunity to engage in space battles, explore the surrounding star system, and discover hidden items and collectables... You’ll come head-to-head with a brand-new cast of baddies, and some old favourites, and obliterate them with cool new weapons and abilities.
Get ready for a brand new time-bending, laugh-out-loud adventure when Ratchet and Clank: A Crack In Time arrives in stores in Autumn 2009. It’s the newest addition to the smash-hit Ratchet and Clank franchise, with eight titles across PlayStation®2, PS3™ and PSP™ (PlayStation®Portable) platforms. With Ratchet and Clank, the future is never certain!
Ik heb dat spel nooit uitgespeeld, te makkelijk inderdaad, beetje saai na een tijdjequote:Op donderdag 26 maart 2009 20:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Ratchet
ToD was echt super tof. Retemakkelijk dat wel, maar ik vermaakte me er alsnog heerlijk mee.
Ik zou wel eens een co-op mode willen zien Insomniac...
quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:45 schreef Kingside het volgende:
Hopelijk is dit wel een volledige game en niet zon episode als Quest for Booty..
quote:Fersis | March 26th, 2009 at 12:27 pm
Great news James. Vrolijk
Its a PSN or Bluray release ?
James Stevenson replied on March 26, 2009 at 12:58 pm
Full Retail blue-ray release.
quote:But for those of you wanting a first look, tune into Gametrailers TV this week on Spike TV (check your local listings for time) for the world premiere of the teaser trailer.
Keynote van Kojima op de GDC. Dus ja. Maar goed we zullen moeten wachten op een officiële aankondiging, voor hetzelfde geldt worden we door Kojima-san het bos ingestuurd.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:36 schreef -Menn0- het volgende:
Ja maar is het een officieel iets? Presentatie ofzo?
Langere en kwalitatief betere versie van de eerder vrijgegeven gameplay trailerquote:Killzone 2 was a warm-up for God Of War III
If so:quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Keynote van Kojima op de GDC. Dus ja. Maar goed we zullen moeten wachten op een officiële aankondiging, voor hetzelfde geldt worden we door Kojima-san het bos ingestuurd.
Dude.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:01 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wie is Raiden? Is die uit MGS2? Sloeg echt nergens op dat je amper met Snake aan de gang ging daar.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:11 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Oh ja, 4 nog niet gespeeldHeb hem wel in de kast liggen overigens.
Moet MGS3 nog doen! En 2 eigenlijk ook nog. En serieus, ze liggen allemaal in de kastquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Hoe haal je het in je hoofd om zo'n briljante game in je kast te laten rotten. Why, WHYYYYYYYYYY?
Valt me vies van je tegen Athlon, echt...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:21 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Moet MGS3 nog doen! En 2 eigenlijk ook nog. En serieus, ze liggen allemaal in de kast
Ik kan er niks aan doen, er komen teveel goede spellen uit!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Valt me vies van je tegen Athlon, echt...
Fat Princess: GDC 09: High Cholesterol Montage HD
![]()
![]()
Dit moet zoveel fun gaan opleveren met 32 man.
Goed dat je nog 2 en 3 wilt spelen, anders mis je toch een deel van de MGS4 ervaringquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:28 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, er komen teveel goede spellen uit!(en de PS3 is m'n eerste Playstationconsole, dus moet het allemaal backtracken ^^)
Same here, laatst wel opgepikt voor 3 tientjes. Heb nog teveel liggen en eigenlijk nergens zin in qua gamen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:11 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Oh ja, 4 nog niet gespeeldHeb hem wel in de kast liggen overigens.
Hmm, nette prijs, ik twijfel of ik hem ook ga bestellenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:38 schreef JK het volgende:
Little Big Planet besteld voor ¤ 16,99 bij Play.com![]()
Mooi prijsje, had er ook niet meer voor willen geven.
OMG VET!!!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 01:07 schreef Fallen het volgende:
2 minuten gameplay van Uncharted 2
Kleur komt na enkele seconden....
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Wehkamp deal van de dag:
http://www.wehkamp.nl/w2/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=J09&ArtikelNummer=158608&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=Resistance%202&Nao=0&AI=0&Ns=&N=186
"HD"-versiequote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:05 schreef KoosyNL het volgende:
damn... hij is van het Inet gehaald
EDIT: ownee, hier kun je hem nog zien
http://scrawlfx.com/2009/(...)eplay-footage-leakedWat een details
?quote:
Moet je ff op gamefaqs gaan, daar organiseren ze wel vaker zulke dingen, sterker nog, er staat er 1 op de planningquote:Op zondag 29 maart 2009 13:33 schreef Agiath het volgende:
FFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Ik moet nog 1 trophy voor de platinum van Burnout, '8 players meet in the wildcat baseball staduim"
Gister had ik eindelijk een game met 8 mensen die gewoon goed meededen met de challange, we zijn er bijna allemaal gaat er opeens eentje wegrijden. Dus ik stuur hem een berichtje. zegt hij "ja ik wil niet getakedowned worden dus je bekijkt het maar"
Wat een hondbah
U2 == Uncharted2quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:19 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
?
De band?Of korten we Uncharted nu af? Ik vind afkortingen niet zo handig meer de laatste tijd. Alles loopt in elkaar over. gow is dan nog wel de ergste. Ik denk altijd aan gears ipv god of war.
CANCER, CYB GEFELICITEERD.quote:Op zondag 29 maart 2009 16:13 schreef Cyberia18 het volgende:
21 jaar
Beter feliciteren jullie mij sletjes
vet spel jaquote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 16:13 schreef Cyberia18 het volgende:
21 jaar
quote:Op zondag 29 maart 2009 16:13 schreef Cyberia18 het volgende:
21 jaar
quote:Online retailer Play denk het in ieder geval te weten, op hun site geven ze aan dat de releasedatum van Gran Turismo 5 25/09/2009 is. Retailers brengen wel vaker informatie naar buiten voordat het officieel bekent wordt gemaakt, maar ze zitten ook vaak genoeg fout, dus neem dit bericht maar met een stevige lepel zout zolang nog niks officieel bekend is gemaakt.
quote:
Thnx!quote:Op zondag 29 maart 2009 19:56 schreef KoosyNL het volgende:
[..]Ik ben op dezelfde dag jarig als de grote Cyberia
![]()
Congrats Cybje!
quote:Op zondag 29 maart 2009 20:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Thnx!
En de hoeveelste was jij jarig dan?
Prijsverlaging?quote:Op zondag 29 maart 2009 20:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Big PS3 Announcement Tipped This Week
MEGATON.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |