?quote:
Moet je ff op gamefaqs gaan, daar organiseren ze wel vaker zulke dingen, sterker nog, er staat er 1 op de planningquote:Op zondag 29 maart 2009 13:33 schreef Agiath het volgende:
FFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Ik moet nog 1 trophy voor de platinum van Burnout, '8 players meet in the wildcat baseball staduim"
Gister had ik eindelijk een game met 8 mensen die gewoon goed meededen met de challange, we zijn er bijna allemaal gaat er opeens eentje wegrijden. Dus ik stuur hem een berichtje. zegt hij "ja ik wil niet getakedowned worden dus je bekijkt het maar"
Wat een hondbah
U2 == Uncharted2quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:19 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
?
De band?Of korten we Uncharted nu af? Ik vind afkortingen niet zo handig meer de laatste tijd. Alles loopt in elkaar over. gow is dan nog wel de ergste. Ik denk altijd aan gears ipv god of war.
CANCER, CYB GEFELICITEERD.quote:Op zondag 29 maart 2009 16:13 schreef Cyberia18 het volgende:
21 jaar
Beter feliciteren jullie mij sletjes
vet spel jaquote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 16:13 schreef Cyberia18 het volgende:
21 jaar
quote:Op zondag 29 maart 2009 16:13 schreef Cyberia18 het volgende:
21 jaar
quote:Online retailer Play denk het in ieder geval te weten, op hun site geven ze aan dat de releasedatum van Gran Turismo 5 25/09/2009 is. Retailers brengen wel vaker informatie naar buiten voordat het officieel bekent wordt gemaakt, maar ze zitten ook vaak genoeg fout, dus neem dit bericht maar met een stevige lepel zout zolang nog niks officieel bekend is gemaakt.
quote:
Thnx!quote:Op zondag 29 maart 2009 19:56 schreef KoosyNL het volgende:
[..]Ik ben op dezelfde dag jarig als de grote Cyberia
![]()
Congrats Cybje!
quote:Op zondag 29 maart 2009 20:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Thnx!
En de hoeveelste was jij jarig dan?
Prijsverlaging?quote:Op zondag 29 maart 2009 20:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Big PS3 Announcement Tipped This Week
MEGATON.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |