Kwaliteit van het video laat wat te wensen over maar wat wel goed zichtbaar is dat de gameplay weer nog fokking bruter wordt.quote:
Ik moet ICO nog steeds ergens op de kop tikkenquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:22 schreef Fallen het volgende:
Ik moet ICO nog steeds uitspelen... vanavond er maar eens in gooien dan.
Wachten tot Fallen 'm heeft uitgespeeld.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:41 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik moet ICO nog steeds ergens op de kop tikken
Iemand?
Precies, en tof om te zien dat je een grote vijand gebruikt om die kleine te verslaanquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kwaliteit van het video laat wat te wensen over maar wat wel goed zichtbaar is dat de gameplay weer nog fokking bruter wordt.
No way!quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:42 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Wachten tot Fallen 'm heeft uitgespeeld.
Nou, hij is verbazingwekkend toch? Klopt wel hoorquote:
Ziet er uit als God of War...maar dan in high res.quote:
De PETA is DIE kant opquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:38 schreef capital_P het volgende:
In welke mate zou je dat beest nou kunnen besturen? Kan je hem laten slaan of slaat hij gewoon in het wild in de richting waar je hem heen stuurt? Het lijkt mij dat die laatste optie vrij snel gaat vervelen.
Zou dat beest ook niet doodgaan van al die neksteken die kratos hem geeft?
Door het steken zal de cycloop waarschijnlijk in het rond gaan slaan. Je kunt het dus wel timen. Hoe het bewegen gaat weet ik niet. Ik kan me voorstellen dat je met de analoge stick de cycloop kunt laten bewegen. Misschien doordat Kratos met zijn knieën ofzo in hem drukt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:38 schreef capital_P het volgende:
In welke mate zou je dat beest nou kunnen besturen? Kan je hem laten slaan of slaat hij gewoon in het wild in de richting waar je hem heen stuurt? Het lijkt mij dat die laatste optie vrij snel gaat vervelen.
Zou dat beest ook niet doodgaan van al die neksteken die kratos hem geeft?
Wat moet je daarmeequote:Op donderdag 26 maart 2009 13:50 schreef Aurelius het volgende:
Fat Princess![]()
http://www.gametrailers.com/player/47221.html
http://www.gametrailers.com/player/47225.html
http://www.gametrailers.com/player/47227.html
Eerst mijn PS3 eens goed warm maken,.....quote:
Fat Princes downloadtroep noemenquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:43 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Eerst mijn PS3 eens goed warm maken,.....Volgende titel voor mij is pas Uncharted 2
,... geen download troep!
Dan loop je veel misquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:43 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Eerst mijn PS3 eens goed warm maken,.....Volgende titel voor mij is pas Uncharted 2
,... geen download troep!
Het is misschien geen troep, maar ik heb geen PS3/360 gekocht voor Arcade/PSN dingen,... wil gewoon goede games spelen en de komkommertijd maakt me sjago!quote:
Je mag ze er niet voor hebben gekocht maar dat wil niet zeggen dat het geen leuke extra isquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:16 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Het is misschien geen troep, maar ik heb geen PS3/360 gekocht voor Arcade/PSN dingen,... wil gewoon goede games spelen en de komkommertijd maakt me sjago!
Vetquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Van de website:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RIOOOOOOOOOOOOOOOO DE JANEIROOOOOOOOOOOOOO
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:23 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Je mag ze er niet voor hebben gekocht maar dat wil niet zeggen dat het geen leuke extra isEen auto met airco koop je ook niet voor de Airco maar het is wel lekker in de warme komkommertijd
Uncharted en MGS4,.... mijn 2 PS3 gamesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |