pmquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stuur ff een kaartje uit die wereld van je
ik ben liefquote:
Yep, we gaan dit in redelijkheid oplossenquote:
quote:Missed the last train home.
Birds pass by to tell me that I'm not alone.
Well I'm pushing myself to finish this part,
I can handle a lot,
But one thing I'm missing is in your eyes.
In your eyes (6)
Have you seen this film?
It reminds me of walking through the avenues.
Washing my hands of attachments yeah,
land on the ground,
one thing I'm missing, is in your eyes.
(Cause I find love),
In your eyes. (6)
(instrumental break)
In your eyes (9)
voor de meezingersquote:
met 1 oog kijk ik tv, met 1 hand drink ik bier, met mijn andere oog kijk ik fok en typ ikquote:
Je kijkt fok EN typt met 1 oog?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
met 1 oog kijk ik tv, met 1 hand drink ik bier, met mijn andere oog kijk ik fok en typ ik
nee dus_!
ik wou net hetzelfde postenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Je kijkt fok EN typt met 1 oog?Das wel knap
Aha..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wou net hetzelfde posten![]()
ik heb nml vet lange wimpers
ja verrassend hehquote:
ik ook, kom gaan we samenquote:
PB foto's van Kelly?quote:
quote:
quote:
Dank!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:10 schreef Leanne het volgende:
goedemorgen knapperds![]()
* Leanne brengt iedereen koffie en thee
christus koning lauriettequote:
Marc krijgt twee keer.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Marc![]()
[..]
Peesuu![]()
[..]
Kapitein![]()
[..]
Bengelaartje![]()
![]()
De cijfers van woensdag.quote:
Hoi Bengel. Wil je mijn vriendje zijn? Het spijt me nog steedsquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Marc krijgt twee keer.En je noemt hem bengelaartje, mijn naam.
![]()
Pezu, Kapitein.
Whehe, SpaMPG.quote:
Is AnsaldoWestknollendam nou nog niet failliet?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je WAT lelijk is??
[ afbeelding ]
Dit is lelijk.
Met een beetje mazzel gaan we dit nooit meemaken trouwens
Dan kunnen we alsnog ICE3 bestellenquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom we niet gewoon ICE3 van de plank konden trekken bij Siemens? Ach, deze pizzabakkers "zeiden" het voor een dubbeltje minder te kunnen doenDoet het altijd goed bij nederlanders
![]()
Zit bijvoorbeeld ook geen boeteclausule in het contract, dat Nederland er vanaf kan als er niet, slecht of te laat geleverd wordt![]()
De enige kans om er vanaf te kunnen is afhankelijk van de Deense spoorwegen. Die hebben ooit een mega-order geplaatst voor meer dan 80 treinstellen die 4 jaar geleden al geleverd hadden moeten worden. Die hebben nu een ultimatum gesteld dat ze voor eind mei minimaal 4 treinstellen op de baan EN probleemvrij willen hebben, anders blazen ze de hele order af. Dat zou het einde van de fabrikant betekenen, en voor NL de enige manier om er onderuit te komen. EN ik zie het echt nog wel zo ver komen dat de Denen woord houden. Ze hebben er nu dacht ik 2, en die hebben om de haverklap problemen.![]()
Dus wat ik zeg: Met wat mazzel hoeven we dit nooit mee te maken
Het is een samenstelling. Een volsterkt normaal fenomeen in de Germaanse talen. Niks mis mee dus. Twee bestaande woorden aan elkaar geplakt, maken een nieuw woord.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is een niet bestaand woord dus grammaticaal gezien net zo fout als een d of t fout
Niet vermeldquote:
Ik weet het niet. Heb jij de laatste tijd nog iets vernomen van dhr. Miljonair?quote:
quote:
Ik heb geen idee waar Miljonairt tegenwoordig uithangt. Hij zal wel druk zijn met zijn vermogen op pijl houden, nu het economisch niet voor de wind gaat.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Heb jij de laatste tijd nog iets vernomen van dhr. Miljonair?
Ja, ik spam er ook lustig op los de laatste dagen, alleen niet op de juiste plaats om vermeld te worden...quote:[..]
Wat voor vriendje.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hoi Bengel. Wil je mijn vriendje zijn? Het spijt me nog steeds
Ik wil daar ook spammenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar Miljonairt tegenwoordig uithangt. Hij zal wel druk zijn met zijn vermogen op pijl houden, nu het economisch niet voor de wind gaat.![]()
[..]
Ja, ik spam er ook lustig op los de laatste dagen, alleen niet op de juiste plaats om vermeld te worden...
Dat zal bestquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wil daar ook spammen.
Zoek je nog medewerkers?
Jij had nog achter-de-schermen-postsquote:
Ga werken ofzoquote:
quote:
GOEDEMORGEN PIENquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Leannequote:
U heeft mail.quote:
Dat zie ikquote:
quote:
Muckquote:
Ja. Ik heb al een boel werk verzet, nu pauze, en mail, en tussendoor nog meer werkenquote:
quote:
Houdoequote:
Bijna.quote:
Das nog iets langer, maar ook snel zatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |