quote:
Is AnsaldoWestknollendam nou nog niet failliet?
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:Waarom we niet gewoon ICE3 van de plank konden trekken bij Siemens? Ach, deze pizzabakkers "zeiden" het voor een dubbeltje minder te kunnen doen

Doet het altijd goed bij nederlanders
Zit bijvoorbeeld ook geen boeteclausule in het contract, dat Nederland er vanaf kan als er niet, slecht of te laat geleverd wordt
De enige kans om er vanaf te kunnen is afhankelijk van de Deense spoorwegen. Die hebben ooit een mega-order geplaatst voor meer dan 80 treinstellen die 4 jaar geleden al geleverd hadden moeten worden. Die hebben nu een ultimatum gesteld dat ze voor eind mei minimaal 4 treinstellen op de baan EN probleemvrij willen hebben, anders blazen ze de hele order af. Dat zou het einde van de fabrikant betekenen, en voor NL de enige manier om er onderuit te komen. EN ik zie het echt nog wel zo ver komen dat de Denen woord houden. Ze hebben er nu dacht ik 2, en die hebben om de haverklap problemen.
Dus wat ik zeg: Met wat mazzel hoeven we dit nooit mee te maken

Dan kunnen we alsnog ICE3 bestellen

.
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 22:21 schreef PeZu het volgende:[..]
het is een niet bestaand woord dus grammaticaal gezien net zo fout als een d of t fout
Het is een samenstelling. Een volsterkt normaal fenomeen in de Germaanse talen. Niks mis mee dus. Twee bestaande woorden aan elkaar geplakt, maken een nieuw woord.
KSC JUBILEUM topic"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbugHeeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties