Flauw. dat is mijn lieverd die in de hemel is.quote:
quote:
Ik was nog wel zo trots op dat het me uberhaupt gelukt is een kloon te makenquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vooral als je niet onder je kloon post?
Hoiquote:
En terechtquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hoi
Help eens, Bengel denkt dat ik niet lief ben
Als jullie echt lief waren geweest, dan, dus.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
En terecht.
Als je echt lief was geweest, kwam je wel met Pien en mij wandelen.
En wie zegt dat wij niet lief zijn?quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als jullie echt lief waren geweest, dan, dus.![]()
KanisGunnikquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wie zegt dat wij niet lief zijn?
Kijk, daar ga je al... dat is een van jouw persoonlijkheden en schizofrene mensen zijn meestal niet liefquote:
Schattig.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Lieve Bengel,
Middels dit schrijven wil ik je mijn excuses aanbieden. Het was nooit mijn bedoeling je te kwetsen. Ik ben vrij verlegen en onzeker, en dit uit zich dus in slechte grapjes.
Knuffel, KG
wanneer was dat?quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
En terecht.
Als je echt lief was geweest, kwam je wel met Pien en mij wandelen.
Aanstaande zondag is dr ook een mini meetquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, zondag 17 mei is er weer een KSC-(mini)meet.
foto's van de meetsquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
KSC-meets
De grootste hoax ter wereld
Zelfs de bloemen daar liggen bij voorbaat al op de grondquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen iedereen er was, was het het gezelligst:
[ afbeelding ]
pienquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
pzu
Mart, we maken zondag wel foto's
Fijnquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi Pien![]()
Ik zal vanavond niet banaal doen, goed?
slt wat?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:14 schreef DaMart het volgende:
Fles, volgens mij is het tijdperk van SLT in de reizigersdienst nu echt begonnen. Zag er vanmiddag eentje rijden als stoptrein naar Utrecht.
Ehmm jaquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:14 schreef DaMart het volgende:
Fles, volgens mij is het tijdperk van SLT in de reizigersdienst nu echt begonnen. Zag er vanmiddag eentje rijden als stoptrein naar Utrecht.
ooh die rot treinquote:
ik vind hem echt ronduit lelijkquote:
Wpzquote:
Weet je WAT lelijk is??quote:
is weer eens wat andersquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je WAT lelijk is??
[ afbeelding ]
Dit is lelijk.
Met een beetje mazzel gaan we dit nooit meemaken trouwens
die hsl treinquote:
Dat is wat er na een paar miljard belastingverkwisting en een jaar of tien te laat, uiteindelijk ingezet zal worden op de HogeSnelheidsLijn Amsterdam - Schiphol - Rotterdam - Breda - Antwerpen - Brussel - Parijs. Ooit. Als Neptunus in de Boogschutter staat of zo. Neem je tijdquote:
appelbeignetsquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:35 schreef cablegunmaster het volgende:
jongens zijn soms heel complexvriendin vind van niet .... en daarom zijn onze problemen miniem vergeleken met de vrouwelijke problemen
Ik zag er nu voor het eerst eentje in de reizigersdienst rijden... normaal zie ik alleen SGMm en Mat '64 daarquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm jaPas een week of 3
![]()
En vanaf het volgende wijzigingsblad, dus per 20 april, ook in het weekend
Hoe ze in godsnaam reizigers willen trekken met dat gedrocht... ik zou me kapotschamen als iemand me betrapt terwijl ik me binnen tien meter van dat lelijke mormel bevindquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je WAT lelijk is??
[ afbeelding ]
Dit is lelijk.
Met een beetje mazzel gaan we dit nooit meemaken trouwens
Dat kan kloppen, momenteel rijden ze geloof ik 2 diensten per dag, buiten de spitsquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag er nu voor het eerst eentje in de reizigersdienst rijden... normaal zie ik alleen SGMm en Mat '64 daar.
Ik hoop hetquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom we niet gewoon ICE3 van de plank konden trekken bij Siemens? Ach, deze pizzabakkers "zeiden" het voor een dubbeltje minder te kunnen doenDoet het altijd goed bij nederlanders
![]()
Zit bijvoorbeeld ook geen boeteclausule in het contract, dat Nederland er vanaf kan als er niet, slecht of te laat geleverd wordt![]()
De enige kans om er vanaf te kunnen is afhankelijk van de Deense spoorwegen. Die hebben ooit een mega-order geplaatst voor meer dan 80 treinstellen die 4 jaar geleden al geleverd hadden moeten worden. Die hebben nu een ultimatum gesteld dat ze voor eind mei minimaal 4 treinstellen op de baan EN probleemvrij willen hebben, anders blazen ze de hele order af. Dat zou het einde van de fabrikant betekenen, en voor NL de enige manier om er onderuit te komen. EN ik zie het echt nog wel zo ver komen dat de Denen woord houden. Ze hebben er nu dacht ik 2, en die hebben om de haverklap problemen.![]()
Dus wat ik zeg: Met wat mazzel hoeven we dit nooit mee te maken
Ah joh kom op, ff een cargootje, om het af te lerenquote:
Ach, ze hebben het over de ns. Die rijden toch zeldenquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:46 schreef cablegunmaster het volgende:
pfft even geen treinen
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, ze hebben het over de ns. Die rijden toch zelden
k nummerquote:
Primagoed hierquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:49 schreef cablegunmaster het volgende:
baggerlayout bij jullie ook zo bagger opeens?
Die dit gewoon nog 100 miljoen keer, samen met je generatiegenoten, en mensen gaan ECHT denken dat het zo hoortquote:
generatiegenoten is ook geen goed Nederlands woordquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die dit gewoon nog 100 miljoen keer, samen met je generatiegenoten, en mensen gaan ECHT denken dat het zo hoort
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
generatiegenoten is ook geen goed Nederlands woord_!
mijn punt is je spreekt iemand op zijn spelling om vervolgens zelf een taalfout te maken in die postquote:
Je lult als een debiel. "gehaalt" is gewoon totaal fout. "generatiegenoten" is een term die volstrekt duidelijk maakt wat hij bedoelt duidelijk te maken en geen enkele regel schendt. Maar oh jee, er heeft iemand een Van Dale gevonden waar dat woord niet in voorkomt. DUS bestaat het nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn punt is je spreekt iemand op zijn spelling om vervolgens zelf een taalfout te maken in die post_!
gehaalt is net zo fout als generatiegenotenquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je lult als een debiel. "gehaalt" is gewoon totaal fout. "generatiegenoten" is een term die volstrekt duidelijk maakt wat hij bedoelt duidelijk te maken en geen enkele regel schendt. Maar oh jee, er heeft iemand een Van Dale gevonden waar dat woord niet in voorkomt. DUS bestaat het nietDenk toch eens na kerel. Probeer het op z'n minst. Als het pijn doet mag je stoppen.
Lieve pezuquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
gehaalt is net zo fout als generatiegenoten![]()
daar hoef ik geen dikke van dale voor op te zoeken
lieve fles doe niet zo verzuurd, jij mag wel iemand aanspreken op een fout maar zodra je daarna er zelf op een wordt aangesproken spring je uit je vel
het is een niet bestaand woord dus grammaticaal gezien net zo fout als een d of t foutquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lieve pezu
Reken me dan maar eens voor wat er mis is met "generatiegenoten"
We zijn het erover eens dat "gehaalt" niet deugt, neem ik aan
* PeZu kijkt naar bovenquote:
Goedkoopquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is een niet bestaand woord dus grammaticaal gezien net zo fout als een d of t fout
quote:
je kan wel uitdelen maar niet incasseren?quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
PeZu is ook een niet bestaand woord. Blijf eens van onze zuurstof af
Ik weet niet waar je dit op baseertquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan wel uitdelen maar niet incasseren?
als je dat niet inziet, laat maar fles, ik ga nog een biertje pakken, zal ik er nog wat meebrengen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dit op baseert
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je dat niet inziet, laat maar fles, ik ga nog een biertje pakken, zal ik er nog wat meebrengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |