Flauw. dat is mijn lieverd die in de hemel is.quote:
quote:
quote:
Ik was nog wel zo trots op dat het me uberhaupt gelukt is een kloon te makenquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vooral als je niet onder je kloon post?
Hoiquote:
En terechtquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hoi
Help eens, Bengel denkt dat ik niet lief ben
Als jullie echt lief waren geweest, dan, dus.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
En terecht.
Als je echt lief was geweest, kwam je wel met Pien en mij wandelen.
En wie zegt dat wij niet lief zijn?quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als jullie echt lief waren geweest, dan, dus.![]()
KanisGunnikquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wie zegt dat wij niet lief zijn?
Kijk, daar ga je al... dat is een van jouw persoonlijkheden en schizofrene mensen zijn meestal niet liefquote:
Schattig.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Lieve Bengel,
Middels dit schrijven wil ik je mijn excuses aanbieden. Het was nooit mijn bedoeling je te kwetsen. Ik ben vrij verlegen en onzeker, en dit uit zich dus in slechte grapjes.
Knuffel, KG
wanneer was dat?quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
En terecht.
Als je echt lief was geweest, kwam je wel met Pien en mij wandelen.
Aanstaande zondag is dr ook een mini meetquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, zondag 17 mei is er weer een KSC-(mini)meet.
foto's van de meetsquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
KSC-meets
De grootste hoax ter wereld
Zelfs de bloemen daar liggen bij voorbaat al op de grondquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen iedereen er was, was het het gezelligst:
[ afbeelding ]
pienquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
pzu
Mart, we maken zondag wel foto's
Fijnquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi Pien![]()
Ik zal vanavond niet banaal doen, goed?
slt wat?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:14 schreef DaMart het volgende:
Fles, volgens mij is het tijdperk van SLT in de reizigersdienst nu echt begonnen. Zag er vanmiddag eentje rijden als stoptrein naar Utrecht.
Ehmm jaquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:14 schreef DaMart het volgende:
Fles, volgens mij is het tijdperk van SLT in de reizigersdienst nu echt begonnen. Zag er vanmiddag eentje rijden als stoptrein naar Utrecht.
ooh die rot treinquote:
ik vind hem echt ronduit lelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |