abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 maart 2009 @ 17:16:18 #201
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_67468289
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 11:16 schreef Lienekien het volgende:
Erik, kom eens hier, jongen.
Toen was ik op weg naar de bushalte.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 17:19:04 #202
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_67468376
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 11:28 schreef Z het volgende:
Ik ben jarig en heb een kater. IR kan trots op me zijn.
Gefeliciteerd! Ik heb net 4 uur bij ikea geshopt en een boekenkast, een bed, een bank, een eettafel met drie stoelen en een bureaustoel gekocht, dus ik ben er weer voor 10 jaar vanaf.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 17:19:32 #203
11923 I.R.Baboon
pi_67468392
Gewoon doordrinken, Z, dan gaat het wel over.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 17:50:36 #204
11923 I.R.Baboon
pi_67469310
Ik hoor net van een bekende dat die vandaag op haar werk er achter kwam dat er een cokepot is, waar mensen geld in storten zodat ze vrijdagmiddags met z'n allen even kunnen snuiven en het zo tot aan de borrel kunnen redden.

Dat kan je natuurlijk ook doen, Z!
pi_67472418
Dag jongelui.
pi_67472459
Z! Ouwe jongen! Van harte!
pi_67474236
Dank.
Aldus.
pi_67474331
Ik was gister naar een wijnproeverij, wat best leuk was en daarna naar café Wellink wat een prima kroeg is.
Aldus.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 20:53:29 #209
6536 dwerg
chagrijn
pi_67475556
Gefeliciteerd, Z.
I intend to live forever, or die trying.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 22:21:14 #210
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_67479236
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 17:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik hoor net van een bekende dat die vandaag op haar werk er achter kwam dat er een cokepot is, waar mensen geld in storten zodat ze vrijdagmiddags met z'n allen even kunnen snuiven en het zo tot aan de borrel kunnen redden.

Dat kan je natuurlijk ook doen, Z!
Tja, coke. Daar heb ik nu echt nooit iets mee te maken. Is dat nu echt zo gebruikelijk in bepaalde kringen?
The End Times are wild
pi_67481769
Ik heb het gruwelijk mis zien gaan. Da's meer dan ik hoefde te zien en nog hoef te zien.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 23:31:21 #212
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_67482006
Maar hoe gewoon is het nu (in de Randstad). Kom je daar op feestjes van gewone vrienden en is het dan bon ton dat er een paar mensen een lijntje nemen? Of zoals al gezegd op het werk?

Hier snuiven taxichauffeurs en wellicht nog wat randfiguren. Maar verder niet. Is het epidemisch?
The End Times are wild
pi_67484234
Waar is hier?
anonieme razernist
pi_67486735
Z, alsnog gefeliciteerd!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_67486737
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 23:31 schreef LXIV het volgende:
Maar hoe gewoon is het nu (in de Randstad). Kom je daar op feestjes van gewone vrienden en is het dan bon ton dat er een paar mensen een lijntje nemen? Of zoals al gezegd op het werk?
Ik heb maar één keer in mijn leven coke gezien, en dat was op een puberfeestje in Harskamp.
pi_67486786
Toen mijn toenmalige vriendje naar Schoonhoven verhuisde leerde ik daar wat mensen kennen waarvan er eentje af en toe wat coke gebruikte. En een paar anderen hadden het via hem een keer gebruikt. Maar alleen met oud & nieuw hoor! Ze gingen wel steeds vaker bij de nieuwe vriend op bezoek. Maar hooguit 1 keer per maand een snuif hoor! Nou ja. De rest laat zich raden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_67487539
Ik dronk op een oud en nieuwfeest teveel en ging in lamme toestand op bed liggen. Het bleek toen dat de kamer waar ik logeerde in een ladenkastje de snuifvoorraad bevatte, dus het was een komen en gaan van party people die opgefokt tegen elkaar liepen te schreeuwen. Lam als ik was, en in die stad geen ander logeeradres hebbend, ben ik er maar gewoon blijven liggen, onderwijl naar een vriend een sms sturend met een beschrijving van de situatie en dat dit toch werkelijk de meest trieste oud en nieuw was die ik ooit had meegemaakt. Misschien had een snuif me geholpen deze lui minder irritant te vinden, maar ik kon dus niet overeind komen
pi_67487562
Achteraf kan ik er hartelijk om lachen. En degene bij wie ik logeerde is inmiddels van een niet-meer-zo-recreatief gebruiker teruggetransformeerd in een recreatief gebruiker, of misschien wel een helemaal niet meer gebruiker. Eind goed, al goed.
pi_67487724
Ik ben hier in Amsterdam geloof ik nog nooit op een privé feestje geweest waar mensen drugs gebruikten. Of misschien één keer, maar dat waren pubers. Wel hoor ik dat ze op de advocatenkantoren er wat van kunnen, maar dat is misschien niet zo verrassend. Of relevant. Toch goed om te weten.
pi_67488054
Ik heb heel veel drugsgebruik gezien, vooral in A'dam maar ook in Haarlem en omgeving. Ikzelf ben niet zo geschikt voor drugs. Ik denk dat je het gewoon niet zit Loewies, maar ik kan me zo voorstellen dat het coke/xtc/ghb gebruik (ook) in jouw contreien enorm is, vooral onder jongeren.
Aldus.
pi_67488176
Dat denk ik ook. Volgens mij is het in de provincie wijdverbreid, alleen zie je het (coke althans) daar vooral onder lager opgeleide jongeren, terwijl het in de grote steden bij de yuppencultuur hoort (is mijn beeld iig). XTC/GHB doet het hier onder studenten erg goed.
pi_67488742
Ik kijk uit het raam, zie regen en troosteloze grauwheid, en concludeer dat wij een maand geleden de ideale datum hebben geprikt om de heeeele dag in de sauna te gaan liggen.

Alleen jammer dat ik die kortingsbonnen niet kan vinden. Ik heb nog een kwartier.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 13:34:28 #223
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_67492123
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 10:21 schreef Z het volgende:
Ik heb heel veel drugsgebruik gezien, vooral in A'dam maar ook in Haarlem en omgeving. Ikzelf ben niet zo geschikt voor drugs. Ik denk dat je het gewoon niet zit Loewies, maar ik kan me zo voorstellen dat het coke/xtc/ghb gebruik (ook) in jouw contreien enorm is, vooral onder jongeren.
Oh, dat kan best wel hoor. Het is ook maar net met wie je optrekt. Ik trek vooral op met jonge gezinnen met kinderen, niet echt de doelgroep van de dealers zullen we maar zeggen.
In dorpen als Volendam e.d. is het gebruik ook enorm. Dan gaan ze keihard werken op de boot of in de visfabriek dagen aaneen, en houden ze het vol met coke. Het geld dat ze ermee verdienen gebruiken ze dan weer om nieuwe coke te kopen en zo houden ze zichzelf bezig. Ik zie er het nut niet direct van in, maar goed.
The End Times are wild
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:03:07 #224
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_67494023
Soms denk ik: 'Nou, die IR, het komt helemaal goed met die jongen.', als ik dingen lees als: 'Man, wat ben ik dronken.' en 'Man, wat heb ik een kater.' Dan lees ik nu weer: 'Bla-bla, IKEA, tafelmeubilair voor drie' en vrees ik dat ik daar toch op terug moet komen, op die eerdere gedachte van me.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_67498848
Wat ben je toch een hokjesman, JAM.
pi_67499204
Die jonge gezinnen zouden anders best baat hebben bij een snuif na weer een slapeloze nacht!
pi_67499517
Nu is het wachten op iemand die komt zeggen: "I'm high on life".
pi_67499633
Gellius, was ik jou niet nog mijn katten op mijn vale pers schuldig?

Bijna dan. Poefpoezen.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_67499792
Katten op een vale Pers? Vast niet. Kapoenen wel! Heb je alweer lammeren? Ik ben nog niet helemaal door mijn kilootjes heen weliswaar, maar toch.
pi_67500018
He, dan zie ik mij weer genoodzaakt te zoeken. En vinden .
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:39 schreef Gellius het volgende:
Dat is niet jouw versleten Persje dus?
Kapoeneren zie ik vanaf, ik heb bij een gedecapiteerde haan gezocht naar de testikels. En gevonden. En daar ga ik geen levende haan van ontdoen .

Nog geen lammetjes. Er zouden twee ooien drachtig kunnen / moeten zijn, en wat er aan ooitjes van komt willen we houden. Maar we hebben nog 4 entertje en een (1 jarig) rammetje lopen , die gaan, met 1 van de oude ooien, dit jaar naar de slacht. En die zullen naar verwachting wat smaakvoller zijn dan die lichting waarvan jij een portie hebt.

Ik heb nog wel wat, nog van die jonkies maar ook nog 'volwassener' vlees. Als het op is geef je maar een gil .
pi_67501218
Na een nacht slecht slapen ben je de ochtend meestal vlijmscherp. 's Middags zou het lijntje dan meer uitwerking hebben denk ik. Eén nacht slecht slapen trek ik tegenwoordig prima, als het er meer worden, wordt het problematisch.
Aldus.
pi_67501896
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 18:56 schreef sigme het volgende:
He, dan zie ik mij weer genoodzaakt te zoeken. En vinden .
[..]

Kapoeneren zie ik vanaf, ik heb bij een gedecapiteerde haan gezocht naar de testikels. En gevonden. En daar ga ik geen levende haan van ontdoen .
Te friemelig om met vaste hand weg te snijden?
quote:
Ik heb nog wel wat, nog van die jonkies maar ook nog 'volwassener' vlees. Als het op is geef je maar een gil .
Will do. Een veel prangender kwestie is: Hoe aan groen, betaalbaar kippenvlees te komen. Dat is bijna niet te doen. Wat betekent dat wij bijna geen kip eten, terwijl het toch best lekker is.
pi_67502758
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 20:05 schreef Gellius het volgende:

[..]

Te friemelig om met vaste hand weg te snijden?
Ze zitten nogal diep weggewerkt. Ter hoogte van de ribbenkast, en erbinnen. Operatieve ingreep.
quote:
[..]

Will do. Een veel prangender kwestie is: Hoe aan groen, betaalbaar kippenvlees te komen. Dat is bijna niet te doen. Wat betekent dat wij bijna geen kip eten, terwijl het toch best lekker is.
Afgeprijsde biokip bij de AH, of een supermarkt die de tussenvariant verkoopt: wel scharrel, niet bio. Hier doet de Jumbo dat.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 20:40:26 #235
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_67502937
Toch moet het zo kunnen als je de behendigheid hebt. Vroeger deden kippenboeren dat toch gewoon standaard?

Ik snap trouwens niet helemaal het nut van het besnijden van haantjes. Je kunt ze toch gewoon op tijd slachten en in de diepvries gooien?
The End Times are wild
pi_67502948
Kun jij niet gewoon aan groen duivenvlees komen, Gellius
  zaterdag 28 maart 2009 @ 20:41:40 #237
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_67502973
Ik schiet nog wel eens een duifje met de luchtbuks. Lekker hoor! Vooral in de soep.
The End Times are wild
pi_67503115
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 20:40 schreef LXIV het volgende:
Toch moet het zo kunnen als je de behendigheid hebt. Vroeger deden kippenboeren dat toch gewoon standaard?
Nee, dat geloof ik niet hoor. Volgens mij was er gewoonlijk lokaal 1 persoon die kapoeneerde.
quote:
Ik snap trouwens niet helemaal het nut van het besnijden van haantjes. Je kunt ze toch gewoon op tijd slachten en in de diepvries gooien?
Als je ze kapoeneert zijn ze langer levend houdbaar en worden ze vetter. Maar goed, ik doe nu dus maar het slachten & invriezen, je moet toch wat. Dit jaar willen we veel kuikens want per saldo is het toom niet gegroeid .
pi_67504728
Dan gebruik je een betere luchtbuks dan ik vroeger had, L. Die pallets sloegen al plat tegen een nat washandje. Of een kikker. (Dat lukte trouwens, maar die kon ik niet eten).

Groene kipfiletjes gaan voor iets van vijfeneenhalve euro per 200 gram, hiero. Da's erg duur. En ik wil ook wel eens niet een filetje, maar een hele kip. Ofzo.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 22:52:58 #240
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_67507393
Zo'n goede buks is het ook weer niet. Een eend kan ik er niet mee schieten, of ik moet hem precies op zijn kop raken. Op eenden mag je trouwens niet vrij jagen.
The End Times are wild
pi_67522686
Ik geloof dat ik zojuist de verkeerde partitie heb geformatteerd. Vaarwel, dierbare mp3's Vaarwel foto's, vaarwel schoolwerk.
pi_67525362
Nou ja, je kunt natuurlijk gewoon even je backup terugzetten, toch?
pi_67525437
Of een recoverytooltje gebruiken.
  zondag 29 maart 2009 @ 20:38:58 #244
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_67528024
quote:
Op zondag 29 maart 2009 17:26 schreef ShadyLane het volgende:
Ik geloof dat ik zojuist de verkeerde partitie heb geformatteerd. Vaarwel, dierbare mp3's Vaarwel foto's, vaarwel schoolwerk.
Ik had onlangs hetzelfde. Al mijn foto's van Afghanistan, de vakantie, allemaal weg! Bleek achteraf dat mijn interne HDD-controller kapot was. Maar toen was de HDD zelf ook al defect.
Gelukkig heb ik met disrepair alles weer goed gekregen, na enkele tijd vruchteloos proberen. Is de moeite waard op te proberen!
The End Times are wild
pi_67532057
Te laat! Ik dacht dat formatteren onherroepelijk was, en na nog wat gepruts met halve, naast elkaar of over elkaar heen gezette installaties, besloot ik beide schijven nog eens te formatteren om met een geheel schone lei te kunnen starten. Ik neem aan dat een dubbele formattering niet meer te repareren valt.

Ach ja, zo'n ramp is het ook weer niet. 95% van het schoolwerk staat ook op de harde schijf van school, de leukste foto's staan op Hyves, en mp3's kun je opnieuw downloaden. En ik heb nu vast geen virussen meer .
  zondag 29 maart 2009 @ 23:33:03 #246
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_67533716
Volgens mij is het zelfs mogelijk om informatie van een dubbel-geformatteerde drive te halen. Bij ons worden harde schijven in ieder geval fysiek vernietigd nadat ze gebruikt zijn om dat te voorkomen.

MP-3-tjes moet je sowieso niet op je HDD zetten. Die download je toch gewoon wanneer je ze nodig hebt?
The End Times are wild
pi_67538636
Rug. .
pi_67541150
sporten.
pi_67541255
Arme Gellius.
pi_67541534
Ja, sporten en of rekoefeningen/yoga. Misschien kan je een keer met Pope mee Gellius. Sterkte iig.
Aldus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')