quote:
Dan beschouwen we dat maar als het poesje van de dag, scheelt mij weer zoeken.quote:en heb een kater.
Feli.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:28 schreef Z het volgende:
Ik ben jarig en heb een kater.
Toen was ik op weg naar de bushalte.quote:
Gefeliciteerd! Ik heb net 4 uur bij ikea geshopt en een boekenkast, een bed, een bank, een eettafel met drie stoelen en een bureaustoel gekocht, dus ik ben er weer voor 10 jaar vanaf.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:28 schreef Z het volgende:
Ik ben jarig en heb een kater. IR kan trots op me zijn.
Tja, coke. Daar heb ik nu echt nooit iets mee te maken. Is dat nu echt zo gebruikelijk in bepaalde kringen?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik hoor net van een bekende dat die vandaag op haar werk er achter kwam dat er een cokepot is, waar mensen geld in storten zodat ze vrijdagmiddags met z'n allen even kunnen snuiven en het zo tot aan de borrel kunnen redden.
Dat kan je natuurlijk ook doen, Z!
Ik heb maar één keer in mijn leven coke gezien, en dat was op een puberfeestje in Harskamp.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:31 schreef LXIV het volgende:
Maar hoe gewoon is het nu (in de Randstad). Kom je daar op feestjes van gewone vrienden en is het dan bon ton dat er een paar mensen een lijntje nemen? Of zoals al gezegd op het werk?
Oh, dat kan best wel hoor. Het is ook maar net met wie je optrekt. Ik trek vooral op met jonge gezinnen met kinderen, niet echt de doelgroep van de dealers zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:21 schreef Z het volgende:
Ik heb heel veel drugsgebruik gezien, vooral in A'dam maar ook in Haarlem en omgeving. Ikzelf ben niet zo geschikt voor drugs. Ik denk dat je het gewoon niet zit Loewies, maar ik kan me zo voorstellen dat het coke/xtc/ghb gebruik (ook) in jouw contreien enorm is, vooral onder jongeren.
Kapoeneren zie ik vanaf, ik heb bij een gedecapiteerde haan gezocht naar de testikels. En gevonden. En daar ga ik geen levende haan van ontdoenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:39 schreef Gellius het volgende:
Dat is niet jouw versleten Persje dus?
Te friemelig om met vaste hand weg te snijden?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:56 schreef sigme het volgende:
He, dan zie ik mij weer genoodzaakt te zoeken. En vinden.
[..]
Kapoeneren zie ik vanaf, ik heb bij een gedecapiteerde haan gezocht naar de testikels. En gevonden. En daar ga ik geen levende haan van ontdoen.
Will do. Een veel prangender kwestie is: Hoe aan groen, betaalbaar kippenvlees te komen. Dat is bijna niet te doen. Wat betekent dat wij bijna geen kip eten, terwijl het toch best lekker is.quote:Ik heb nog wel wat, nog van die jonkies maar ook nog 'volwassener' vlees. Als het op is geef je maar een gil.
Ze zitten nogal diep weggewerkt. Ter hoogte van de ribbenkast, en erbinnen. Operatieve ingreep.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:05 schreef Gellius het volgende:
[..]
Te friemelig om met vaste hand weg te snijden?
Afgeprijsde biokip bij de AH, of een supermarkt die de tussenvariant verkoopt: wel scharrel, niet bio. Hier doet de Jumbo dat.quote:[..]
Will do. Een veel prangender kwestie is: Hoe aan groen, betaalbaar kippenvlees te komen. Dat is bijna niet te doen. Wat betekent dat wij bijna geen kip eten, terwijl het toch best lekker is.
Nee, dat geloof ik niet hoor. Volgens mij was er gewoonlijk lokaal 1 persoon die kapoeneerde.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 20:40 schreef LXIV het volgende:
Toch moet het zo kunnen als je de behendigheid hebt. Vroeger deden kippenboeren dat toch gewoon standaard?
Als je ze kapoeneert zijn ze langer levend houdbaar en worden ze vetter. Maar goed, ik doe nu dus maar het slachten & invriezen, je moet toch wat. Dit jaar willen we veel kuikens want per saldo is het toom niet gegroeidquote:Ik snap trouwens niet helemaal het nut van het besnijden van haantjes. Je kunt ze toch gewoon op tijd slachten en in de diepvries gooien?
Ik had onlangs hetzelfde. Al mijn foto's van Afghanistan, de vakantie, allemaal weg! Bleek achteraf dat mijn interne HDD-controller kapot was. Maar toen was de HDD zelf ook al defect.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:26 schreef ShadyLane het volgende:
Ik geloof dat ik zojuist de verkeerde partitie heb geformatteerd. Vaarwel, dierbare mp3'sVaarwel foto's, vaarwel schoolwerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |