Ik merk dat wel bij kinderen van mijn neven en nichten, maar dat komt ook doordat ik ervoor gekozen heb om de provincie achter me te laten en in Amsterdam te gaan wonen. In en rond Harskamp komt men regelmatig bij elkaar over de vloer en is de band hecht. Zelf hoop ik juist een betrokken tante te kunnen zijn. Mijn neefje woont in Amsterdam op wandelafstand, dus dat moet lukken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind tante of oom worden altijd de eerste stap naar verwijdering. De stamboom heeft zich definitief gespleten en hun nakomelingen zullen je al minder bekend voor gaan komen.
Ja, dat vond ik ook. Helaas is mijn laatste bijdrage al een jaar geleden wegens een gebrek aan inspiratie, maar Max en Paddy blijven helden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:51 schreef Mainport het volgende:
Wat een toffe website is dat Panzerfaust, Eert.
Nou ja, zeg!quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik was net live op KinkFM, en ze draaien nu de Talking Heads, de Smashing Pumpkins en Spinvis voor me..
Luister ik eens een keer niet! Nouja, bij Spinvis zou ik hem toch uitgezet hebbenquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik was net live op KinkFM, en ze draaien nu de Talking Heads, de Smashing Pumpkins en Spinvis voor me..
Gezinnetjes, die zijn pas saai.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:05 schreef Z het volgende:
Ik vind Roisin Murphy maar saai.
Ik luister Radio 1 en 'indiepop rocks' on Soma FM.
Wees zeer gefeliciteerd, Z!quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:48 schreef Z het volgende:
[ afbeelding ]
Alles gaat goed. Er moet alleen nog een beetje een ritme in komen, bij hem en ons. Hij draaide zich vanochtend om, van z´n buik naar z´n rug, dat deed z´n zus pas na een half jaar of zo.
Kinderkamersquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:10 schreef Z het volgende:
Pas op hoor, ik begin zo weer over 'kamers'.
Welnee, dat kan ik absoluut niet, ik ben al blij als ik de oude troep er helemaal zelfstandig uitgesloopt krijg. De prijs per M2 weet ik niet precies uit mijn hoofd: iets van ¤120 of ¤125 dacht ik zo. We hebben het gedaan bij een winkel waar we goede verhalen van gehoord hadden en de enige winkel die ons meteen een prijs konden geven zonder dat ze allerlei slagen om de arm hielden. Dat leggen maakt het prijzig, vandaar even geen lenteuitstaptje en een kleinere spaarrekening.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:50 schreef Z het volgende:
Ga je hem zelf leggen dan?
En mag ik vragen wat de m2 prijs is?
quote:
Dan beschouwen we dat maar als het poesje van de dag, scheelt mij weer zoeken.quote:en heb een kater.
Feli.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:28 schreef Z het volgende:
Ik ben jarig en heb een kater.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |