Leuke klus! Die van m'n vader's kant is een tijd terug in boekvorm uitgebracht door de Historische Kring alhier, best handig om een lokaal veel voorkomende achternaam te hebbenquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:44 schreef muisje-eliza het volgende:
lekker met radio aan je familiestamboom uitzoeken... ben al bij 1530
die van mn vaderskant is ook in een boek uitgebrachtquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Leuke klus! Die van m'n vader's kant is een tijd terug in boekvorm uitgebracht door de Historische Kring alhier, best handig om een lokaal veel voorkomende achternaam te hebben
Waarom is je moeder moeilijker, te veel voorkomende achternaam ?quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
die van mn vaderskant is ook in een boek uitgebracht.. Van mn moeders kant is een stuk moeilijker
neeh de mannelijke tak van mijn moeders kant stopt bij 1699.Waarschijnlijk zijn de documenten daarvan weggespoeld bij de watersnoodramp. De vrouwelijke kant gaat erg ver terug tot 1530. en een andere tak van mijn familie komt uit op Anna van Buren http://nl.wikipedia.org/wiki/Anna_van_Burenquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waarom is je moeder moeilijker, te veel voorkomende achternaam ?
quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:04 schreef themauster het volgende:
Yeah lunchpauze van 3 uur en het is weekend
He, grappig, wist nog niet dat Google streetview al onl;ine had gezet voor NL. Mijn straat staat er lekker zonnig op zie ikquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:19 schreef Dichterbijer het volgende:
Huis van Jan Smit ook te vinden op Google Maps: Hier enzo Wat een huis...
New Zealand's very own Paul McCartneyquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:22 schreef Sersjee het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat Neil Finn God is.
Lelijk huis vooral vind ikquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:19 schreef Dichterbijer het volgende:
Huis van Jan Smit ook te vinden op Google Maps: Hier enzo Wat een huis...
Te groot als je bekijkt wat er om heen staan...quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan heb je geen gevoel voor huizen
Best wel mooi huisje.
Neem aan dat het het huis is aan de overkant van dat kanaal toch? Waar verbouwd wordt? Dn vind ik het lelijk.. Helaas, smaken verschillen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Best wel mooi huisje.
Die man die nu praat moet boeken schrijvenquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:18 schreef borisz het volgende:
Debat mediawet begonnen, kan leuk worden.
Dan vind ik zoiets 10x mooierquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Best wel mooi huisje.
Dit is Bosma van de PVVquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:20 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Die man die nu praat moet boeken schrijven
Livetopics over het debat zijn er vaak alleen maar als het debat op de echte tv te zien is(NL 1, 2 of 3) ipv Politiek24.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:28 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Is er geen topic @ fok om te slowchatten hierover?
Kiek wel evenquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:42 schreef Dichterbijer het volgende:
Ow en Hans, pas de OP ff aan, want die 1337 kan er nu wel uit
Aangepastquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:42 schreef Dichterbijer het volgende:
Ow en Hans, pas de OP ff aan, want die 1337 kan er nu wel uit
Iedereen was massaal aan het lunchen geslagen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:13 schreef TIM-846 het volgende:
Het topic was tussen 13.45u en 14.45u bijna een uur dood
Trouwens.. RoeketoetoetoeketoeketoeketoektoenK!
En ik zit verdomme alweer de hele dag binnenquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:16 schreef 3FMaster het volgende:
Middag
Wat een lekker weer zeg !
O, het 1337 topic gemist![]()
Masterrrrquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:16 schreef 3FMaster het volgende:
Middag
Wat een lekker weer zeg !
O, het 1337 topic gemist![]()
We zouden eigenlijk in Den Bosch een terrasje pakken, maar ik moet werkenquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:18 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
En ik zit verdomme alweer de hele dag binnen
Pardon?! Muse en Keane die op elkaar lijken? Tip: zoek een audicien!quote:
lolquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Pardon?! Muse en Keane die op elkaar lijken? Tip: zoek een audicien!
Mazzelpikquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:31 schreef themauster het volgende:
Oh heerlijk tis weekend![]()
![]()
Vriendin gaat koken dus ik ga kijken of ik straks nog wat kan doen in de tuin!
Woon jij al samenquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:31 schreef themauster het volgende:
Oh heerlijk tis weekend![]()
![]()
Vriendin gaat koken dus ik ga kijken of ik straks nog wat kan doen in de tuin!
Hier is het ook prachtigquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Rustig en prachtig weer. En bij jou dan??
Ja, boeiend. Laat ze maar lekker kapot gaan. Evenals Uggs.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:03 schreef Numbie het volgende:
In het nieuws "Crocs bijna failliet"... wie staat daar nou van te kijkenverschrikkelijke dingen.
Jajajaquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:05 schreef Ofyles2 het volgende:
@-Hans-: Ik zei het je toch: l'OM zou winnen.![]()
[..]
Ja, boeiend. Laat ze maar lekker kapot gaan. Evenals Uggs.
Ja, en hoe. Als ze nou met 3-0 verloren, maar nee, in de extra speeltijdquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:05 schreef Ofyles2 het volgende:
@-Hans-: Ik zei het je toch: l'OM zou winnen.![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maak ik nu kans op de 'Meest Irritante User 2009'?
Jup, dat maakt het natuurlijk wel extra zuurquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:12 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja, en hoe. Als ze nou met 3-0 verloren, maar nee, in de extra speeltijd
Marijeh !quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:23 schreef MarijeH het volgende:
Laatste schooldag vandaag. Dinsdag begin van de toetsweek en vanaf 14 april op stage.
Ohja voor ik het vergeet. Nog bedankt voor alle gepostte reacties vanaf gisteravond.Zo verveelde ik me niet tijdens de 3 tussenuren.
![]()
ja sinds woensdag ik ben nog jong ik weet het. we hebben al heel lang een relatie en ik heb een vaste baan dus hebben we de beslissing gemaakt om het nu te doen!quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Marijeh !![]()
Heb je al een stageplek gevonden?
Ah, nice! stage lopen vond ik altijd wel leukquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:31 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik kan stagelopen bij Huiskes verswaren te almelo.
Kan Noortje niet wat lekkers maken?quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:34 schreef Jimbo het volgende:
honguuuuuur
quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan Noortje niet wat lekkers maken?
alsof ik dr ooit ziequote:Op donderdag 19 maart 2009 16:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan Noortje niet wat lekkers maken?
snel sms :pquote:
Oohh, arme jongenquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Pardon?! Muse en Keane die op elkaar lijken? Tip: zoek een audicien!
gemist, door omgevingquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:31 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Pokerface !!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |