Je luistert geen goede bands?quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:02 schreef Syb-rund. het volgende:
Ik ga mooi niet op pink floyd klikken
Doet niks af aan het feit dat het lang duurdequote:Op donderdag 19 maart 2009 11:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Ja moest al die dingen in de OP plakken.
Laat ze maar, PF moet met zorg en liefde in de OP geplaatst worden, kwaliteit voor kwantiteitquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Ja moest al die dingen in de OP plakken.
Ik een enorme hond.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:04 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb een gigantische kater trouwens
quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:03 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Laat ze maar, PF moet met zorg en liefde in de OP geplaatst worden, kwaliteit voor kwantiteit
Deze twee ook.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:04 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb een gigantische kater trouwens
quote:
Zie je dat nu pasquote:
Inderdaad. Zolang over een topic doen en dan nog een typo maken.quote:
Dit gaat dus ook niet op.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:03 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Laat ze maar, PF moet met zorg en liefde in de OP geplaatst worden, kwaliteit voor kwantiteit
Gefeliciteerd trouwens!quote:
Begin nou niet al zo vroeg met dit soort grapjesquote:
ik heb slechte ervaringen met ''goede bands'' zoals radiohead en dat soort meuk, dus ik heb er eigenlijk geen behoefte aan.quote:
Vroeg? Het is al 11 uur! Heb er al een halve dag op zittenquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Begin nou niet al zo vroeg met dit soort grapjes
veradster! kom terug naar de PUB SCquote:
quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/Krentenbolletje
Ik ben toch niet weg bij jullie!quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
veradster! kom terug naar de PUB SC
NIet iedereen komt van Kryptonquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zie je dat nu pas![]()
[..]
Inderdaad. Zolang over een topic doen en dan nog een typo maken.
[..]
Dit gaat dus ook niet op.
quote:
Komt door de druk van jullie om snel een nieuw deel te openen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:07 schreef BobbyB het volgende:
Inderdaad. Zolang over een topic doen en dan nog een typo maken.
Ik ook, van 00:00 tot 05:00quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vroeg? Het is al 11 uur! Heb er al een halve dag op zitten
okee. Ik ga wel weer terug.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:09 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ik ben toch niet weg bij jullie!
Je krijgt 'r terug voor 20.000 euro, tot die tijd gijzelen we haar gewoonquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
veradster! kom terug naar de PUB SC
Hoe gijzelen jullie me dan?quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je krijgt 'r terug voor 20.000 euro, tot die tijd gijzelen we haar gewoon
Britney Spears > Pearl Jam en Pink Floydquote:
Stel eens niet van die moeilijke vragen...quote:
ik ben E-thug, dus pas maar opquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je krijgt 'r terug voor 20.000 euro, tot die tijd gijzelen we haar gewoon
Ah okee, dan is het je vergevenquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Komt door de druk van jullie om snel een nieuw deel te openen.
Ja baas.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Stel eens niet van die moeilijke vragen...
Ik kom toch niet echt zo over he?quote:
Ik dacht dat jij juist van de oude nog echte muziekliefhebbersgeneratie wasquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Britney Spears > Pearl Jam en Pink Floyd
waar is de death metalquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/Krentenbolletje
* Krentenbol. luistert.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:11 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Dan ken je deze ook welzo niet, wtf, ga hem luisteren
Zie je nou wel!quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:16 schreef kanovinnie het volgende:
ik blijf hier posten, dit is enigzins verslavend.
Was een geintje.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij juist van de oude nog echte muziekliefhebbersgeneratie was
*glass shatters*
Dadelijk zit de hele PUB SC hierquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:16 schreef kanovinnie het volgende:
ik blijf hier posten, dit is enigzins verslavend.
haha grapje! ik blijf lekker toch niet postenquote:
Ah, gelukkig.quote:
waarom zie ik er dan dit in die shoutbox staan; jaquote:
Goed dat je het zegt, ik was al bijna bang dat je het echt meendequote:
Maar het is niet zo dat ik echt een liefhebber ben van "oude" muziek. Vind veel nieuwe muziek (behalve 99% van de top 40 dan) ook wel leuk. Sowieso heb ik meer met zangeressen dan echt met bands.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik was al bijna bang dat je het echt meende
Ja, maar vind het wel grappig.quote:
inderdaad. Maar nu ga ik nog even 40 minuten echt werken, en dan pauzequote:
Alfabetisch gezien ja.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:21 schreef kanovinnie het volgende:
008. 151 kanovinnie
008. 151 Krentenbol.
ik sta boven krentje!
Have funquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
inderdaad. Maar nu ga ik nog even 40 minuten echt werken, en dan pauze
Nee, sowieso.quote:
Benighted, autopsy, demilich, deathtothevokation, gorguts, asphyx, runemagick enzoquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:23 schreef Skaff-a het volgende:
ALTIJD!!!!! vergeet ik te ontbijten als ik Fok! en heb ik op een gegeven moment honger als 245435436363³³ paarden![]()
Tot zo
quote:
Nee, een PUBer voor Krentenbol.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]jij verkiest een PUBer voor een KLB SCer
Landverrader!
dat is er nog steeds bovenquote:
*glass keeps shattering till there's nothing left*quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, een PUBer voor Krentenbol.
Maar dat is alleen om KB te irriteren.
Tja, Man > Vrouwquote:
ik voel me nu al geacepteerdquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]jij verkiest een PUBer voor een KLB SCer
Landverrader!
Ik ga niet eens kijken waar je het over hebt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, een PUBer voor Krentenbol.
Maar dat is alleen om KB te irriteren.
Dag hoor!quote:
Geintje hoor bolletje.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ga niet eens kijken waar je het over hebt.
Ken ik niet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:25 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Benighted, autopsy, demilich, deathtothevokation, gorguts, asphyx, runemagick enzo
quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:26 schreef Syb-rund. het volgende:
Oh ik zie frank zappa, ik vergeef het je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |