Ik zie 'm eerder weer de bal cadeau geven aan marseille waaruit een doelpunt volgt of gewoon als vanouds functioneren als handrem op elke aanval van ajax.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:35 schreef Berahtwin het volgende:
[..]
ik ook, maar dat zie ik niet gebeuren
http://nl.wikipedia.org/wiki/Uitdoelpuntquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:34 schreef horned_reaper het volgende:
Ik snap het niet echt![]()
Wanneer Ajax met 1 - 0 zou winnen zouden ze door zijn.
Maar Wanneer Ajax met 3 - 2 zou winnen zouden ze verloren hebben.......
Wat een kut regels, kan iemand me dat uitleggen ?
Maar je voelt het ook aankomen hequote:
iddquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:37 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik zie 'm eerder weer de bal cadeau geven aan marseille waaruit een doelpunt volgt of gewoon als vanouds functioneren als handrem op elke aanval van ajax.
Ajax speelt met een handicap. Een handicap van 16 miljoen.
Ik vind 'm minder slecht dan normaal, maar ik zou 'm toch echt wisselen voor Cvitanich. Goals hebben we nodig.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:36 schreef Merkie het volgende:
Goede eerste helft van Ajax, alleen Sulejmani is echt bagger. Hij is de traagste schakel in het spel en zijn acties mislukken het meest van allemaal.
ja was er ook bang voorquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zei al tegen mezelf: "De kans is heel groot dat binnen 5 minuten na die goal, het weer gelijk staat" en jahoor
Viel me op dat ze meteen na die goal ineens heel ongeorganiseerd zaten te kutten. Was ik ook al bang voor ja.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maar je voelt het ook aankomen he
Ik zei al tegen mezelf: "De kans is heel groot dat binnen 5 minuten na die goal, het weer gelijk staat" en jahoor
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:34 schreef horned_reaper het volgende:
Ik snap het niet echt![]()
Wanneer Ajax met 1 - 0 zou winnen zouden ze door zijn.
Maar Wanneer Ajax met 3 - 2 zou winnen zouden ze verloren hebben.......
Wat een kut regels, kan iemand me dat uitleggen ?
Fok en Geenstijl samenwerking...omgquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:39 schreef Palmboom313 het volgende:
Gratis FOK! abonnement bij gratis PowNed abonnement!
is cvitanich niet geblesseerd?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:38 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik vind 'm minder slecht dan normaal, maar ik zou 'm toch echt wisselen voor Cvitanich. Goals hebben we nodig.
Denk dan nog even aan de 2-1, de 3-1, de 4-1 en de 5-1.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:40 schreef Aanvoerder het volgende:
Wel grappig dat ik 15 minuten voor de eerste goal zat te denken of Enoh al een goal voor Ajax had gemaakt en uitgerekend hij scoorde 'm.Is al de 3e keer in 6 dagen tijd dat ik tijdens een wedstrijd ergens aan moest denken en het gebeurde.
![]()
Dus meer aa ngoals denken!quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:40 schreef Aanvoerder het volgende:
Wel grappig dat ik 15 minuten voor de eerste goal zat te denken of Enoh al een goal voor Ajax had gemaakt en uitgerekend hij scoorde 'm.Is al de 3e keer in 6 dagen tijd dat ik tijdens een wedstrijd ergens aan moest denken en het gebeurde.
![]()
Die uitspraak zorgt alleen maar voor verwarring, want stel:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |