quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL
Zolang die blijft scoren mag die komenquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:19 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Open sollicitatie naar Vitesse. Duidelijk.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAEEEEEEENOOOOHHHHHHHHHH
laat maarquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:21 schreef horned_reaper het volgende:
Lol, ik kijk even naar iets anders, kom weer terug en haar staat 1 - 0
Jinx dat je d'r bentquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:15 schreef -Jean- het volgende:
dank u vermeer
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:22 schreef Thieske het volgende:
Doe maar verlengen! Uitputten die gasten.
Nac wint zondag welquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:22 schreef Thieske het volgende:
Doe maar verlengen! Uitputten die gasten.
Nee, die was ten onrecthe een deel geleden te laat geopend.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:23 schreef Palmboom313 het volgende:
DUBBEL [18/03] AFC Ajax - Olympique Marseille deel 2
Oh ja jij was die muts die vroeg of Ajax bij 1-1 door zou gaan vandaagquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:23 schreef Anonymousz het volgende:
ik weet het niet meer![]()
1-1 marseille door![]()
?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:23 schreef Zwansen het volgende:
Lachen als het penalties wordt en als Zenden dan de beslissende neemt. Achter het standbeen.
Dat zie ik wel gebeurenquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:24 schreef Espabilado het volgende:
Nah als Marseille nu nog een keer scoort moet ajax er 3 maken
En als Ajax nog 10 scoort moeten zij er 9 maken.. laten wij nou niet beginnen over zulke onzin.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:24 schreef Espabilado het volgende:
Nah als Marseille nu nog een keer scoort moet ajax er 3 maken
Jaquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:24 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Oh ja jij was die muts die vroeg of Ajax bij 1-1 door zou gaan vandaag![]()
![]()
Ja want het is heel onwaarschijnlijk dat Marseille scoort in 50 minuten...quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:26 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
En als Ajax nog 10 scoort moeten zij er 9 maken.. laten wij nou niet beginnen over zulke onzin.
Alleen is dat topic voor falersquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:26 schreef Arcturus het volgende:
whehe 2 topics tegelijkertijd.
Hij wil niet toegeven dat ze 16 mil hebben verneukt..quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:26 schreef Espabilado het volgende:
Maar VB mag mij echt eens vertellen waarom ie Mickey opstelt... dat ie dat in de mickey mouse competitie doet ok... maar europa nee dankje...
16.5 miljoen he, dat zet je niet even op de bank.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:26 schreef Espabilado het volgende:
Maar VB mag mij echt eens vertellen waarom ie Mickey opstelt...
Het is inderdaad opvallend stilquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:26 schreef Thieske het volgende:
Alle modjes zitten natuurlijk in het stadion.
*Wil iets kuchen over bij Marseille-uit winnen en het thuis dan gruwelijk hard verneuken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:25 schreef DirkZz het volgende:
wat een stumperclub is dat ajax ook he, volgens mij dachten die prutsers dat ze al binnen waren.
concentratie vermogen van 0,0.
Als 1-1 blijft is marseille natuurlijk door, zijn ze bij elk gelijkspel of winstquote:
Ajax verneukt het uit EN thuis.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:27 schreef VonHinten het volgende:
[..]
*Wil iets kuchen over bij Marseille-uit winnen en het thuis dan gruwelijk hard verneuken.
Maar ik zal niet happen
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:25 schreef DirkZz het volgende:
wat een stumperclub is dat ajax ook he, volgens mij dachten die prutsers dat ze al binnen waren.
concentratiekamp vermogen.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:28 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Als 1-1 blijft is marseille natuurlijk door, zijn ze bij elk gelijkspel of winst
2-1 verlening
3-1 ajax door
3-2 marseille door vanwege uitdoelpunten
4-2 ajax door
17-4 ajax ook door
Het kan makkelijk.. maar het is niet van toepassing en Ajax kan net zo makkelijk scoren.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:26 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ja want het is heel onwaarschijnlijk dat Marseille scoort in 50 minuten...
Zo verneuk je nog veel meer, AUB cvitanich of leonardo er inquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:27 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Hij wil niet toegeven dat ze 16 mil hebben verneukt..
Thanks je bent een schatquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:28 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Als 1-1 blijft is marseille natuurlijk door, zijn ze bij elk gelijkspel of winst
2-1 verlening
3-1 ajax door
3-2 marseille door vanwege uitdoelpunten
4-2 ajax door
Bedoel alleen maar dat 0-0 fijner was omdat nu een tegengoal dus meer implicaties heeftquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:29 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Het kan makkelijk.. maar het is niet van toepassing en Ajax kan net zo makkelijk scoren.
DARIO in de spits en Suarez naar de zijkant(edit: ik bedoel op de vleugel.. niet eruitquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:29 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Zo verneuk je nog veel meer, AUB cvitanich of leonardo er in
17-4quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:33 schreef VonHinten het volgende:
[ afbeelding ]
"Ja Niang, die kaart mag dan geel zijn, het is geen banaan hoor!"
ik ook, maar dat zie ik niet gebeurenquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:33 schreef maril het volgende:
[..]
Zal in een deuk liggen als hij 2x scoort
Uitdoelpunten HEquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:34 schreef horned_reaper het volgende:
Ik snap het niet echt![]()
Wanneer Ajax met 1 - 0 zou winnen zouden ze door zijn.
Maar Wanneer Ajax met 3 - 2 zou winnen zouden ze verloren hebben.......
Wat een kut regels, kan iemand me dat uitleggen ?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:33 schreef VonHinten het volgende:
[ afbeelding ]
"Ja Niang, die kaart mag dan geel zijn, het is geen banaan hoor!"
Je moet de goals die beide teams in beide wedstrijden bij elkaar optellen. Wie de meeste goals heeft, heeft gewonnen. Hebben beide teams echter evenveel doelpunten gescoord in twee wedstrijden, dan is het team door dat de meeste goals in de uitwedstrijd heeft gescoord.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:34 schreef horned_reaper het volgende:
Cvitanich gaat er nog twee makenquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:35 schreef DirkZz het volgende:
Schade ajax alles ist vorbei!
Onder welke steen heb jij gelegen? Tering.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:34 schreef horned_reaper het volgende:
Zie ik wist wel dat Twente bij Duitsland hoordequote:Op woensdag 18 maart 2009 21:35 schreef DirkZz het volgende:
Schade ajax alles ist vorbei!
Ik zie 'm eerder weer de bal cadeau geven aan marseille waaruit een doelpunt volgt of gewoon als vanouds functioneren als handrem op elke aanval van ajax.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:35 schreef Berahtwin het volgende:
[..]
ik ook, maar dat zie ik niet gebeuren
http://nl.wikipedia.org/wiki/Uitdoelpuntquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:34 schreef horned_reaper het volgende:
Maar je voelt het ook aankomen hequote:
iddquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:37 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik zie 'm eerder weer de bal cadeau geven aan marseille waaruit een doelpunt volgt of gewoon als vanouds functioneren als handrem op elke aanval van ajax.
Ajax speelt met een handicap. Een handicap van 16 miljoen.
Ik vind 'm minder slecht dan normaal, maar ik zou 'm toch echt wisselen voor Cvitanich. Goals hebben we nodig.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:36 schreef Merkie het volgende:
Goede eerste helft van Ajax, alleen Sulejmani is echt bagger. Hij is de traagste schakel in het spel en zijn acties mislukken het meest van allemaal.
ja was er ook bang voorquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zei al tegen mezelf: "De kans is heel groot dat binnen 5 minuten na die goal, het weer gelijk staat" en jahoor
Viel me op dat ze meteen na die goal ineens heel ongeorganiseerd zaten te kutten. Was ik ook al bang voor ja.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maar je voelt het ook aankomen he
Ik zei al tegen mezelf: "De kans is heel groot dat binnen 5 minuten na die goal, het weer gelijk staat" en jahoor
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:34 schreef horned_reaper het volgende:
Fok en Geenstijl samenwerking...omgquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:39 schreef Palmboom313 het volgende:
Gratis FOK! abonnement bij gratis PowNed abonnement!
is cvitanich niet geblesseerd?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:38 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik vind 'm minder slecht dan normaal, maar ik zou 'm toch echt wisselen voor Cvitanich. Goals hebben we nodig.
Denk dan nog even aan de 2-1, de 3-1, de 4-1 en de 5-1.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:40 schreef Aanvoerder het volgende:
Wel grappig dat ik 15 minuten voor de eerste goal zat te denken of Enoh al een goal voor Ajax had gemaakt en uitgerekend hij scoorde 'm.Is al de 3e keer in 6 dagen tijd dat ik tijdens een wedstrijd ergens aan moest denken en het gebeurde.
![]()
Dus meer aa ngoals denken!quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:40 schreef Aanvoerder het volgende:
Wel grappig dat ik 15 minuten voor de eerste goal zat te denken of Enoh al een goal voor Ajax had gemaakt en uitgerekend hij scoorde 'm.Is al de 3e keer in 6 dagen tijd dat ik tijdens een wedstrijd ergens aan moest denken en het gebeurde.
![]()
Die uitspraak zorgt alleen maar voor verwarring, want stel:quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:40 schreef Aanvoerder het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:39 schreef Palmboom313 het volgende:
Geenstijlquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:39 schreef Palmboom313 het volgende:
En dat betekent veel uit jouw mond!quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat speelt Ajax erg sterk de 1e helft
Ooohh dat méén je niet!!1!quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:40 schreef Aanvoerder het volgende:
![]()
Ja ook voor de 1e keer dit jaarquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Zucht...die goeie oude tijdquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Toen moesten de mooiste jaren nog komen
Het zou toch wat zijnquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:45 schreef golfer het volgende:
Leonardo komt ons straks gewoon weer er doorheen slepen.
Dan heb ik liever dat Silva er nog 2 maakt...quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:45 schreef golfer het volgende:
Leo 'Kusjes op de knie'quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:45 schreef golfer het volgende:
Dat noemen ze dus landverraad.....quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:47 schreef Blueberrypancake het volgende:
Terechte tussenstand 1-1. Hopelijk blijft het zo, hoewel Marseille er ook nog best een paar mag maken van mij
Dynamo Kiev en Slavia Praag ook al.quote:
Uitdoelpunten tellen ook helemaal niet dubbel, anders had ik al een boel gewijzigde eindstanden gezien.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:42 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Die uitspraak zorgt alleen maar voor verwarring, want stel:
Uit verlies je met 4-3 en thuis verlies je met 1-0. Dan zou je met 6-5 gewonnen hebben, want je 3 uitdoelpunten tellen voor 6
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat noemen ze dus landverraad.....
neequote:Op woensdag 18 maart 2009 21:49 schreef Thieske het volgende:
Is die vioolspeler nog geweest in de rust?
gastquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat noemen ze dus landverraad.....
Zouden ze wat vaker moeten doen misschien worden ze dan nog eens kampioen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik wacht tot het publiek weer gaat zingen Mickey Rot Opquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:52 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik wacht tot het publiek weer gaat zingen Mickey Rot Op
PSV'er zeker?quote:
Konijntjequote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:57 schreef need2009 het volgende:
[..]
Suarez is uit vorm, hij valt niet!
Hehequote:Op woensdag 18 maart 2009 21:57 schreef need2009 het volgende:
[..]
Suarez is uit vorm, hij valt niet!
Die komt zo.quote:
Jawel...quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:59 schreef VonHinten het volgende:
Nou beetje vuur in die donders, al dit zo doorsuddert tot de 85e minuut dan wordt het niets...
gaat het wel reddenquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:01 schreef VonHinten het volgende:
16 miljoen voor Sulejmani, dat is een ¤1 per verneukte bal
Ja geil, lange urlsquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:04 schreef GGMM het volgende:
Dit willen we zien.
[img[http://redactie.voetbalvandaag.nl/userfiles/Leonardo_3_4835%5B1%5Dvv6.jpg[/img]
Ha.. ha........ haquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:03 schreef VonHinten het volgende:
DarioDan poep je een kind uit en noem je em Dario..
.........quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:04 schreef Espabilado het volgende:
Als je Mickey er nou afhaalt en niemand er voor in de plaats boek je ook vooruitgang en heb je al je wissels nog
Happen op zijn Friesch!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:05 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ha.. ha........ ha
Een Kroatisch-Argentijns kind zal vast ook Klaas of Piet genoemd worden he.. dombo.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:06 schreef Toad het volgende:
Suarez is scherp, hij gaat liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |