bij bart aarens ook, daar hoor je idd ook soms dat ie opgenomen isquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bij Corne komt de hele uitzending van een cassettebandje. Zal ook wel uitmaken.
Ekdom!
Maar wat een verschil qua kwaliteit dat zou toch eigenlijk niet mogen? Maar Corne doet, als hij live is, volgens mij niets met de Voxpro en dat vind ik nu wel jammer want ik ben wel benieuwd hoe het dan zal klinkenquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Komt omdat Corné dat opneemt in een andere studio. Michiel doet het gewoon tijdens de plaat, dus slechts een paar minuten van tevoren.
ah, eindelijkquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
Voor de liefhebbers na 22:00 zijn de piles stats weer bijgewerkt.
moest even een revisie voorkomen ivm de nieuwe fok layout
waarom zet je het er nu dan nog niet opquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
Topic 1337 heeft een aangepaste OPCheck dus voor je 'm opent even http://fok.3fmfan.nl/op
(neemt niet weg dat ik m zelf wil openen, maar alleen als ik ook de laatste post pak. wel zo eerlijk)
Nee, wel G'naag. telt dat ook?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
zeg, heeft michiel hallo gezegd vandaag
Staat er al op hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
waarom zet je het er nu dan nog niet op
checkquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hou m hier hou m hard hou m keeeei hard! ofzo
Dat laatste doet 't m
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |