Wereldplaatquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:38 schreef themauster het volgende:
California Love![]()
![]()
Doet ook meteen denken aan de versie van Cartman van Southpark
En dan te bedenken dat de platenmaatschapij het niet eens wilde uitbrengen... wat een prutsers...quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:42 schreef -Hans- het volgende:Telle me it's not over
Angstig goed dit
Zeker prutsers! Dat je dit niet wilt uitbrengen... bizar !quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat de platenmaatschapij het niet eens wilde uitbrengen... wat een prutsers...
CHEERS.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
MGMT via de speakers in de Edinburghse pub. Guinness nummer 3 op tafel
.
Zometeen als Ajax begint gaat hier het bier ook openquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
MGMT via de speakers in de Edinburghse pub. Guinness nummer 3 op tafel
.
Ik hoop dat l'OM doorgaat.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zometeen als Ajax begint gaat hier het bier ook open
Lekker hooliganesk!!quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:55 schreef -Hans- het volgende:
omen !!!!!!!!!!
Ohhhhh - men ! wat een plaat
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat Marco opstelt, het blijven pannenkoeken.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:03 schreef Marc63 het volgende:
Hoe zou het zijn als Gerard en Michiel een staatsgreep gaan plegen zoals die dj in Madagascar?
Ik denk dat iig het LUCHT!alarm vaker getest gaat worden.
Getest? Het LUCHTalarm wordt dan gewoon omgedoopt tot PSB-alarm en dus meerdere keren per dag gebruikt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:03 schreef Marc63 het volgende:
Hoe zou het zijn als Gerard en Michiel een staatsgreep gaan plegen zoals die dj in Madagascar?
Ik denk dat iig het LUCHT!alarm vaker getest gaat worden.
ben ik ook mee bezig!quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kan niet het risico lopen dat Nikki () dit topic bezoekt en ik geen "Nikki
" gepost heb.
Radio manager? Wat is da?quote:
Nul-négie-nul-négie!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
0909-[3FM #1336]
Kun je je eigen radiostation mee opzetten. ik ben het nog een beetje aan het uitvogelen mischien dat Feivel het beter kan uitleggenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Radio manager? Wat is da?Klinkt interesting
Klinkt nog intressanter. Link? Googlen op "radiomanager" levert niet iets op waarvan ik denk dat dat is waar je 't nu over hebtquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Kun je je eigen radiostation mee opzetten. ik ben het nog een beetje aan het uitvogelen mischien dat Feivel het beter kan uitleggen
Je kunt beter googlen op 'Radionomy'.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Klinkt nog intressanter. Link? Googlen op "radiomanager" levert niet iets op waarvan ik denk dat dat is waar je 't nu over hebt
Eenschquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:26 schreef Marc63 het volgende:
Uit de tijd dat ik Rhianna nog wel aardig vond.
ja die ja ik krijg mijn zender niet gedeelt ik zie namelijk niet hoe ik dat zover krijgquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:25 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ook die van Radionomy? Ik krijg mn shows er maar niet goed in..
Hoe heet je zender?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:29 schreef themauster het volgende:
[..]
ja die ja ik krijg mijn zender niet gedeelt ik zie namelijk niet hoe ik dat zover krijg
Wat Radionomy is, uitgelegd door Yves Baudechon (één van de bedenkers) zelf: http://vincent.pczapper.nl/?p=258quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
hoeveelste hit moet ik hebben als ik op google zoek*radionomy*
dan zat ik goedquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:34 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Wat Radionomy is, uitgelegd door Yves Baudechon (één van de bedenkers) zelf: http://vincent.pczapper.nl/?p=258
Heb je wel al een planning gemaakt? Mijn hele clock/dayplanning is naar de kloten, dus ff kijken hoe ik dat moet fixen.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:38 schreef muisje-eliza het volgende:
oehbijna vergeten Tussen kunst & kitsch is nu bezig
Veel kijkplezierquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:40 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik jou naam echtvind? (RL)
Ik ben voetbal kijken!
Ja dusquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:40 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik jou naam echtvind? (RL)
Ik ben voetbal kijken!
jama ik heb em al zo vaak gehoord... als ze nou vaker variatie dedenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Beetje variantie , anders ben jij echt een 3fm kudde dier
Aanklagen die gasten !quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik net bij de snackbar, staat daar radio veronica op, met Michiel's koekkoeksklok!
Misschien gebruikt Michiel wel Veronica's koekoeksklok.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik net bij de snackbar, staat daar radio veronica op, met Michiel's koekkoeksklok!
neh, dat kan niet...quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien gebruikt Michiel wel Veronica's koekoeksklok.
Haha, je zou het wel verwachten, maar hij stond alleen voor de keeper en had 'gewoon' moeten scoren..quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat gebeurde er? Liet hij zich vallen?
copy naar twitter, of copy van twitterquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:52 schreef Feivel1 het volgende:
En toen crashte radiomanager en was ik alles kwijt.
Ligt het aan mij of is hij de laatste tijd niet echt in vorm?quote:
Heeft denk ik te maken met de vorm van het hele team, maar de vorm begint terug te komenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:55 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is hij de laatste tijd niet echt in vorm?
Hij is te vaak gevallen. Nu moet ie uitgedeukt worden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:55 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is hij de laatste tijd niet echt in vorm?
Doe er uitjes en curry bij en smullen maarquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:57 schreef WebHawkjuh het volgende:
Van frikandellen krijg ik altijd zin in... frikandellen!
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij is te vaak gevallen. Nu moet ie uitgedeukt worden.
Neuh, ik vind het ook 3x bagger.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
Leuk ook die piepjes door de 3FM Nieuwsfiller
Overigens vind ik de nieuwe NOS Headlines vormgeving Baggert. Ben ik de enige?
Neuh, maar was wel het gesprek van de dag.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:55 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf heb je Florent nog gesproken over het rijbewijs-incidente?
Ik ben helemaal niet te spreken over de nieuwe voice over en nieuwe dingen , maar dat zal vast nog wel verbetert wordenquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
Whaha die is geniaal !quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Neuh, maar was wel het gesprek van de dag.
http://twitpic.com/27pde al gezien trouwens?
is de tekening zo droog dat ik m niet snap? of zie ik de humor niet...quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Neuh, maar was wel het gesprek van de dag.
http://twitpic.com/27pde al gezien trouwens?
ik heb daar geen mening overquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik stoorde me gisteren wel aan het disco geluid tijdens het nieuwsquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
Geweldige tekst ookquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
I never bin this for a way from home
Kijk eens goed wat er op de 'politie'-auto's staat.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
is de tekening zo droog dat ik m niet snap? of zie ik de humor niet...
Vanmiddag zag ik m idd voorbij komen maar snapte het ook al niet![]()
Leonquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:08 schreef LeonH het volgende:
'n avond!![]()
Aangezien Ten Napel geen verslag doet bij het voetballen toch maar weer de radio aangezet!
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kijk eens goed wat er op de 'politie'-auto's staat.
Hij vlucht voor de concurrentie.
kijk is wat op de politiemotorkap staat qua nummerquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
is de tekening zo droog dat ik m niet snap? of zie ik de humor niet...
Vanmiddag zag ik m idd voorbij komen maar snapte het ook al niet![]()
Nee als je grapjes moet gaan uitleggen zijn ze niet leukquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh oke..ik zie het. en nu snap ik de stipjes ook![]()
* muisje-eliza vind m nogsteeds niet grappig
groen-paarsquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh oke..ik zie het. en nu snap ik de stipjes ook![]()
* muisje-eliza vind m nogsteeds niet grappig
Lijkt net Slam welquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik stoorde me gisteren wel aan het disco geluid tijdens het nieuws
Ja, idd ! beetje modern mag van mij wel, maar niet tijdens het journaal.. Naja, zal straks eens even luisteren of het mij weer erg opvaltquote:
DE plaat van 2009, imoquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:15 schreef LeonH het volgende:
mwoa vond Ulyssee beter
Daar wil 3FM ook op lijken. Daarom hebben ze Daniel Lippens en Kristel van Eijk binnen gehaaldquote:
nah... ik heb nooit slam geluisterd, dus maar 3fm blijft 3fmquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daar wil 3FM ook op lijken. Daarom hebben ze Daniel Lippens en Kristel van Eijk binnen gehaald
Ja die opmerking heb ik ook al gemaakt jaquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daar wil 3FM ook op lijken. Daarom hebben ze Daniel Lippens en Kristel van Eijk binnen gehaald
Ah godzijdank begin jij er al over.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:21 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ah godzijdank begin jij er al over.
De dag top 5 van net. Van mij hoeft echt totaal geen TI of hoe heet die gast gedraaid te worden. Mensen die zo'n onzin willen horen kunnen lekker naar een 538 overschakelen
en AV en MYA dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
alleen 3fm blijft 3fm met progamma's als extra weekend en metmichiel en 3v12
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voor je bericht al verandertmaar AV.... help
welk programma is da
![]()
Best beluisterde programma op 3FM.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
welk program is da
![]()
ja zag het!quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
welk program is da
![]()
Ik ook, stiekem wil ik 'm openen omdat ik dan kan pimpen met mn MyATquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:30 schreef Jimbo het volgende:
zo zijn we hier alik aas nogsteeds op nummer 1337
![]()
aghquote:
Gerard Ekdom, Uw Diskjockeyquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
aghdat ik daar niet op kom
maar die naam moet je voluit spreken, die mag je niet afk daar is ekdom te heilig voor
Het programma is legendarisch genoeg dat met een simpele afkorting iedereen hoort te weten waar het over gaat.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
aghdat ik daar niet op kom
maar die naam moet je voluit spreken, die mag je niet afk daar is ekdom te heilig voor
ik heb em al sinds vanmiddag in mn firefox open staanquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:30 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik ook, stiekem wil ik 'm openen omdat ik dan kan pimpen met mn MyAT
Wat heb je met Noortje gedaan? Tijd niet gezienquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:30 schreef Jimbo het volgende:
zo zijn we hier alik aas nogsteeds op nummer 1337
![]()
Laten we lekker link gaan doenquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:30 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik ook, stiekem wil ik 'm openen omdat ik dan kan pimpen met mn MyAT
Dan wordt het vanaf post #290 vechten om de laatste post whahahquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb em al sinds vanmiddag in mn firefox open staan
ik ben bang dat ze t niet gaan halen,zie het getal op de bovenramen amper/niet veranderen elke dag.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:33 schreef -Hans- het volgende:
Maar wil der Rudy nog wel bij LLink blijven?? Lees net even zijn Twitter pagina en ik proef toch een beetje onvrede.. Roerige tijden, maar ik hoop dat ze het redden..! MYA moet in elk geval behouden blijven voor 3FM.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dan wordt het vanaf post #290 vechten om de laatste post whahah
Heb je enig idee waar de teller nu ongeveer op staat??quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ben bang dat ze t niet gaan halen,zie het getal op de bovenramen amper/niet veranderen elke dag.
maar ach, ik neem hun kantoor met liefde over![]()
Wordt me ineens ook duidelijk waarom je sinds tijden weer langs komt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dan wordt het vanaf post #290 vechten om de laatste post whahah
Kut, hij heeft me doorquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wordt me ineens ook duidelijk waarom je sinds tijden weer langs komt.
Daar sluit ik mij bij aan.quote:
lolquote:Ben heel erg benieuwd naar het speciale Serious Request bier dat Grolsch wil maken. Dus van mij mag het Enschede worden!
15 minuten ago from TweetDeck
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:30 schreef johncmayer het volgende op twitter:
BREAKING CELEBRITY NEWS: I was sitting with my legs crossed for too long and my penis fell asleep.
Het zou triest zijn , als het om die reden isquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ben bang dat ze t niet gaan halen,zie het getal op de bovenramen amper/niet veranderen elke dag.
maar ach, ik neem hun kantoor met liefde over![]()
Krijg je hem per ongeluk , iedereen boos op jequote:Op woensdag 18 maart 2009 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zeg hierbij dat ik de volgende OP niet hoef te hebben
Ja , normaal zie je hem nooitquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wordt me ineens ook duidelijk waarom je sinds tijden weer langs komt.
Nog 6872 leden te gaan voor 27 maart.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het zou triest zijn , als het om die reden is
Als het over Kate Ryan gaat dan neem ik bovenstaande post terugquote:
Nog 18 minuten MetMichiel en nog ruim 100 posts te gaan. Ik verwacht veel gespam tijdens 3v12.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Krijg je hem per ongeluk , iedereen boos op je
Ik stem voorquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
Laten we met 1337 fokkers tegelijk een nieuw topic openen!
3voor12 is dan ook wel een uitermate gaaf programmaquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nog 18 minuten MetMichiel en nog ruim 100 posts te gaan. Ik verwacht veel gespam tijdens 3v12.
Lekker subtiel he?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:41 schreef LeonH het volgende:
[..]
Als het over Kate Ryan gaat dan neem ik bovenstaande post terug
Had 'm even niet door totdat ik johncmayer zag![]()
![]()
![]()
dan geef ik hem bij deze aan degene die voor mij zitquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Krijg je hem per ongeluk , iedereen boos op je
was dees opgenomenquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:45 schreef -Hans- het volgende:
Toch hoor je bij Michiel niet echt als het een opgenomen gesprek is (Voxpro). Bij Corne hoor je dat echt een stuk duidelijker..
Toch wel blij dat ie niet in de canon is gekomen. Daar is ie nog te nieuw voor.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:46 schreef -Hans- het volgende:
Het PSB-alarm het is een begrip ! dat is me vandaag op het werk toch wel duidelijk geworden.
En er werd serieus genoten van de nieuwe Pet shop boys. 't is ook wel eenplaat !
Klopt, maar qua geluid hoor ik het eigenlijk nietquote:
Wellek gesprek was er opgenomen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:45 schreef -Hans- het volgende:
Toch hoor je bij Michiel niet echt als het een opgenomen gesprek is (Voxpro). Bij Corne hoor je dat echt een stuk duidelijker..
Kylie zal zich nu voor de kop slaanquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:46 schreef -Hans- het volgende:
Het PSB-alarm het is een begrip ! dat is me vandaag op het werk toch wel duidelijk geworden.
En er werd serieus genoten van de nieuwe Pet shop boys. 't is ook wel eenplaat !
*eensquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Toch wel blij dat ie niet in de canon is gekomen. Daar is ie nog te nieuw voor.
Gesprek van net over het PSB-alarmquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Wellek gesprek was er opgenomen?
Hij is er iig 1337 genoeg voor.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
Laten we met 1337 fokkers tegelijk een nieuw topic openen!
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat heb je met Noortje gedaan? Tijd niet gezien
Leuke gast!quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:48 schreef Marc63 het volgende:
Vrijdag trouwens Hanna Verboom in Ekstra Weekend. Volgens mij had Tjibbe iets te bewijzen nadat hij vorige week tijdens het nieuws uit de kast kwam.
Komt omdat Corné dat opneemt in een andere studio. Michiel doet het gewoon tijdens de plaat, dus slechts een paar minuten van tevoren.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt, maar qua geluid hoor ik het eigenlijk niet. Corne klinkt gigantisch ingeblikt als het is opgenomen
Bij Corne komt de hele uitzending van een cassettebandje. Zal ook wel uitmaken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt, maar qua geluid hoor ik het eigenlijk niet. Corne klinkt gigantisch ingeblikt als het is opgenomen
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze leeft in de eigen kleine [pub] wereldje
Ze is nog lager gezakt dan wijquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze leeft in de eigen kleine [pub] wereldje
bij bart aarens ook, daar hoor je idd ook soms dat ie opgenomen isquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bij Corne komt de hele uitzending van een cassettebandje. Zal ook wel uitmaken.
Ekdom!
Maar wat een verschil qua kwaliteit dat zou toch eigenlijk niet mogen? Maar Corne doet, als hij live is, volgens mij niets met de Voxpro en dat vind ik nu wel jammer want ik ben wel benieuwd hoe het dan zal klinkenquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Komt omdat Corné dat opneemt in een andere studio. Michiel doet het gewoon tijdens de plaat, dus slechts een paar minuten van tevoren.
ah, eindelijkquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
Voor de liefhebbers na 22:00 zijn de piles stats weer bijgewerkt.
moest even een revisie voorkomen ivm de nieuwe fok layout
waarom zet je het er nu dan nog niet opquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
Topic 1337 heeft een aangepaste OPCheck dus voor je 'm opent even http://fok.3fmfan.nl/op
(neemt niet weg dat ik m zelf wil openen, maar alleen als ik ook de laatste post pak. wel zo eerlijk)
Nee, wel G'naag. telt dat ook?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
zeg, heeft michiel hallo gezegd vandaag
Staat er al op hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
waarom zet je het er nu dan nog niet op
checkquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hou m hier hou m hard hou m keeeei hard! ofzo
Dat laatste doet 't m
Idd. Afk betekent namelijk Away From Keyboard.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
g'naag... *moet is een keer een afk boekje kopen*
klopt ook half, nu ben ik afkquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Idd. Afk betekent namelijk Away From Keyboard.
Omdat de server die 'm genereert eruit ligt. Ben al met support aan't bellen, maar het wordt hoogtijd om mn eigen server in amsterdam (of wherever) op te hangen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
@WebHawkjuh
Waarom doet jouw webicon het niet meer ?
Waarom is dat zo speciaal dan?quote:
Fuck....quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:17 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 2 - 1 met een briljante actie van Suarez !!!!!!!!!
http://en.wikipedia.org/wiki/Leetquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:21 schreef LeonH het volgende:
[..]
Fuck....
Wat is er nou zo speciaal aan dat 1337?
W44r0m 15 1337 z0 5p3c144|?. Even je vraag vertaaldquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:21 schreef LeonH het volgende:
[..]
Fuck....
Leuk voor nerdsquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:21 schreef LeonH het volgende:
[..]
Fuck....
omg...quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:21 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Leet
mij dusquote:
Kans looserquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:27 schreef Jimbo het volgende:
zal ik nummer 1337 maar gewoon alvast makendan heb ik em teminste
![]()
Goed ideequote:Op woensdag 18 maart 2009 22:27 schreef Jimbo het volgende:
zal ik nummer 1337 maar gewoon alvast makendan heb ik em teminste