En zijn diamantjes...quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:08 schreef FashionXstar het volgende:
Die tweede(donkere) man van gisteren was we erg gay, met zijn geëpileerde wenkbrauwen
Een facepalm maken? Jij komt vast vaak in onverlichte ruimtes met andere mannenquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:01 schreef Mendeljev het volgende:
Ik ergerde me echt aan die Steven. Iedere keer als er iets in de vorm van kritiek zijn richting op kwam ging hij een rondje maken en dan keidom lachen. Toen hij zijn zelfbedachte dans ging uitvoeren moest ik echt een facepalm maken.
Ja hij maakte echt een rondjequote:Op donderdag 19 maart 2009 11:01 schreef Mendeljev het volgende:
Ik ergerde me echt aan die Steven. Iedere keer als er iets in de vorm van kritiek zijn richting op kwam ging hij een rondje maken en dan keidom lachen. Toen hij zijn zelfbedachte dans ging uitvoeren moest ik echt een facepalm maken.
Hij lijkt dan ook wel verschrikkelijk veel op een kasthomo.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:07 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Ja hij maakte echt een rondje![]()
,volgens mij was hij ook nog verbaasd dat niemand met hem op date wilde
dankjewel.. k voel me zeer gevleidquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:30 schreef -Techno- het volgende:
ConchitaWaarom druk je steven nou in godsnaam weg??? Wij willen niet tegen jouw kop aan kijken!
dankjewel ouwe !quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Conchita.
Daar wil ik nog niet dood onder gevonden worden. Net als die Daniëlle en Karina.
TJA..quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:58 schreef -Techno- het volgende:
Kut, Conchita drukt hem weg... nu moeten we langer tegen haar kop aankijken
+ het woord 'roelerend' gebruiken!quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:26 schreef Shoombak het volgende:
3 berichten met 3 quotes binnen 2 minuten.. KLOON
We zijn af en toe net de vrouwen in Take me Outquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:51 schreef Fluvie het volgende:
Tsjonge jonge,ik snap dat t de klaagbaak heet,maar klaaaagen over alles ook gewoon he?![]()
![]()
Ja, echt? Bezoek eens een ander subforum als het je niet bevalt, dit is dé plek om te klagen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:51 schreef Fluvie het volgende:
Tsjonge jonge,ik snap dat t de klaagbaak heet,maar klaaaagen over alles ook gewoon he?![]()
![]()
Ze had gewoon neit weg moeten drukken. Als je gecast wordt voor zo'n programma moet je ook de indruk wekken dat je geïntereseerd bent anders kun je beter optiefen. Van dat negatieve gedoe wordt het progamma namelijk niet leuker.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:54 schreef Fluvie het volgende:
Hahaha,ja,mee eens,die had ze slimmer kunnen formuleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |