Koei?!quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:00 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat hij morgen pas afloopt...
Ik heb trouwens wel een nieuw abbohttp://frontpage.fok.nl/page/powned
Ik heb dan liever dat bnn de 300000 leden krijgtquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:11 schreef koei het volgende:
Ik ben niet pro Powned, maar ze steunen is gratis, en er mag idd wel een frisse wind door het omroepbestel. Zoals op de FP staat, zendtijd voor Powned is minder zendtijd voor de EO
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb dan liever dat bnn de 300000 leden krijgt
Daar ben ik ook lid van! Alleen dan wel echt betaald. Daar heb ik toentertijd de Homo top 100 CD bij gekregen!quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb dan liever dat bnn de 300000 leden krijgt
QFT, alleen dan voel ik me niet te oud, maar gewoon te goedquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:26 schreef Fallen het volgende:
Ik weiger juist op enige wijze GeenStijl te ondersteunen.
Voel me echt te oud voor dat "tegen-heilige-huisjes-schoppen" gebeuren dat nauwelijks enig niveau heeft. Het is sensatie onder het mom van "dingen aan de kaak stellen", terwijl er geen enkele diepgang in zit. Heel hard schreeuwen om niks... jammer, een gemiste kans.
Ik zie honderd keer liever BNN en zelfs Llink in het bestel behouden blijven dan dat puberale, gemakzuchtige GeenStijl. Maar goed, ze zullen het wel halen en gelukkig kan ik zelf bepalen wat ik wel en niet kijk.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:32 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
QFT, alleen dan voel ik me niet te oud, maar gewoon te goed
Beide wijze mannen waar ik me bij aansluitquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:26 schreef Fallen het volgende:
Ik weiger juist op enige wijze GeenStijl te ondersteunen.
Voel me echt te oud voor dat "tegen-heilige-huisjes-schoppen" gebeuren dat nauwelijks enig niveau heeft. Het is sensatie onder het mom van "dingen aan de kaak stellen", terwijl er geen enkele diepgang in zit. Heel hard schreeuwen om niks... jammer, een gemiste kans.
Ik zie honderd keer liever BNN en zelfs Llink in het bestel behouden blijven dan dat puberale, gemakzuchtige GeenStijl. Maar goed, ze zullen het wel halen en gelukkig kan ik zelf bepalen wat ik wel en niet kijk.
Was dat slecht? Ik vond dat toen juist een frissen wind nodig was. Ik heb echt geen klachten over de publieke omroep. Kijk er meer naar dan naar de commerciële televisie.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:41 schreef koei het volgende:
Ik heb helemaal niks met GS, maar toch heb ik liever dat zij TV maken, dan Llink, de moslim-omroep of wakker nederland. Als GS 5 uur zendtijd per week krijgt kunnen ze vast wel één goed programma maken in die tijd, of zich verder ontwikkelen. BNN was ook dramatisch slecht in het begin (denk aan de teringtubbies)
Moet je zorgen dat je een nieuw topic opent. De opener mag de OP aanpassen indien gewenst.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:50 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wil gaarne de beschrijving aanpassen in de OP ies thies possiblele?
Teringtubbies was een onderdeel van het programma 'De zondagavond van BNN', een programma dat sowieso bol stond van de satire en humor.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:51 schreef koei het volgende:
ja, er was toen ook een frisse wind nodig, maar de programma's die ze boden was ook puur tegen heilige huisjes aanschoppen zonder daadwerkelijk inhoud te hebben. Zoek maar eens oude filmpjes van de teringtubbies op, echt dramatisch slecht was dat.
Ik mis het welquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:21 schreef lennartb.nl het volgende:
Het is vaker stil AQ
Maar het AQuila gebash van disjfa mis ik iig niet
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:29 schreef Bart het volgende:
Ik hou van appels. Kan iemand de TT wijzigen?
Ik ben gek op pinda's en vooral pindakaasquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:56 schreef Pettigrew81 het volgende:
Kan iemand de tt aanpassen? Ik ben gek op appels, maar vooral zelf gemaakte appeltaarten.
Ja, idd. Maar die modjes hier zijn echt luie flikkers, niet normaal. Kleine moeite om even die TT aan te passen zou je denkenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:56 schreef Pettigrew81 het volgende:
Kan iemand de tt aanpassen? Ik ben gek op appels, maar vooral zelf gemaakte appeltaarten.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:40 schreef AQuila360 het volgende:
granny smith
[ afbeelding ]
Zalig lekker zuur![]()
Volgens mij is disjfa in een pot met granny smith's gevallen toen die jong was
Dat glas heb ik ook, precies dezelfde editie met ka-steelquote:
Heeft koei geen afstandsbediening?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:25 schreef koei het volgende:
Brr, ik zit gewoon al een half uur voetball te kijken omdat ik te lui ben om op te staan
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:21 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]![]()
![]()
AQuila is bij deze de baas van deze sc!
Ligt waarschijnlijk net buiten het bereik. Vandaar ook "te lui om op te staan"....quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:28 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Heeft koei geen afstandsbediening?
Of kan koei de knoppen niet indrukken met haar hoefjes?
Ik ben mn afstandsbediening kwijtquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:28 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Heeft koei geen afstandsbediening?
Of kan koei de knoppen niet indrukken met haar hoefjes?
Uitkijken naar reclamequote:Op woensdag 18 maart 2009 21:46 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ben mn afstandsbediening kwijtHij moet ergens in mn woonkamer in de buurt van de bank liggen, maar geen idee waar... En de kat ligt op schoot te slapen, dus ik kan ook niet naar de TV lopen
Maar gelukkig is het nu reclame
Je kunt ook die kat tegen de tv gooien. Heb je ook geen AB nodig.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:46 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ben mn afstandsbediening kwijtHij moet ergens in mn woonkamer in de buurt van de bank liggen, maar geen idee waar... En de kat ligt op schoot te slapen, dus ik kan ook niet naar de TV lopen
Maar gelukkig is het nu reclame
Geniaalquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Je kunt ook die kat tegen de tv gooien. Heb je ook geen AB nodig.
Dan gooi ik de tv kapot denk ik... Ik kan de kat wel tegen het kanaalknopje gooien, maar dat beest gaat draaien en rare dingen doen in de lucht waardoor hij alsnog verkeerd neerkomtquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Je kunt ook die kat tegen de tv gooien. Heb je ook geen AB nodig.
Eerst doodslaan natuurlijk. Je moet een vrouw ook alles voorkauwenquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:58 schreef koei het volgende:
[..]
Dan gooi ik de tv kapot denk ik... Ik kan de kat wel tegen het kanaalknopje gooien, maar dat beest gaat draaien en rare dingen doen in de lucht waardoor hij alsnog verkeerd neerkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |