abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67179092

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft klappen gekregen in Rotterdam van een medelander, maar is gered door twee meisjes.
AQuila360: De minst gewaardeerde slowchatter. Iedereen vindt hem maar irritant maar dat deert hem niet. Gaat spelen in de film van Emarwii en is zijn grootste fan.
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Heeft de bril van Spanky gestolen en misbruikt indien nodig zijn modrechten.
Misan: De heel erg slowchatter. Meldt zich eens in de zoveel topics met redelijk nuttige bijdragen om daarna weer in vergetelheid te raken.
koei: De leukste slowchatter. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van iedereen. Maakt daarnaast ook hele mooie OP's.
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met Aquila.
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes.
Bart: De bazigste slowchatter. Maakt veelvuldig misbruik van zijn extra knopjes en patst hier ook graag mee. Was vroeger bekend als Merovingian maar daarna is het bergafwaarts gegaan.
Reintji: De nieuwste slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en ehm... heeft ook in Groningen op school gezeten?
Edwinuss: De fantastische slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen en katten die stikken in kabels.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach bij een filiaalmanagerswinkel. Of net andersom.
Fallen: De vreemde slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij.
lennartb.nl: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt op vreemde tijden waar hij rustig film kan kijken onder werktijd.
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. (usericon moet nog toegevoegd worden)
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van goede muziek!

Dit zijn enkel de mensen die zich de afgelopen drie topics meer dan 1 keer hebben laten zien. Langer terugzoeken voor de icon's was teveel moeite. SD, SB en anderen, jullie mogen er het volgende topic dus ook gewoon bij!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  woensdag 18 maart 2009 @ 19:07:56 #2
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_67179185
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 19:00 schreef koei het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat hij morgen pas afloopt...

Ik heb trouwens wel een nieuw abbo http://frontpage.fok.nl/page/powned
Koei?!
Je steunt POWned? OMG!
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_67179190
Ik vind appels heel niet vies..

En ik weiger lid te worden van Powned. Omdat ik dat kan!
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_67179328
Ik ben niet pro Powned, maar ze steunen is gratis, en er mag idd wel een frisse wind door het omroepbestel. Zoals op de FP staat, zendtijd voor Powned is minder zendtijd voor de EO
pi_67179356
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 19:11 schreef koei het volgende:
Ik ben niet pro Powned, maar ze steunen is gratis, en er mag idd wel een frisse wind door het omroepbestel. Zoals op de FP staat, zendtijd voor Powned is minder zendtijd voor de EO
Ik heb dan liever dat bnn de 300000 leden krijgt
  woensdag 18 maart 2009 @ 19:14:33 #6
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_67179479
Ik ben wel lid geworden, puur uit FOK!games oogpunt (iets met gamert enzo) powned en dat abbo boeien me verder geen hol eigenlijk.

Ook zou het wel humor zijn als FOK!radio hierdoor serieuze zendtijd krijgt op 3FM ofzo Inclusief het "Rossdale momentje" wanneer ze een happy hardcore plaatje gaan draaien De gasten begonnen er afgelopen maandag tijdens de uitzending iig over, aangezien ik nu een week of 2 happy hardcore op FOK!radio loop te promoten
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_67179553
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 19:11 schreef Poit het volgende:

[..]

Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_67179704
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 19:11 schreef Poit het volgende:

[..]

Daar ben ik ook lid van! Alleen dan wel echt betaald. Daar heb ik toentertijd de Homo top 100 CD bij gekregen!
pi_67179767
Ik kan niet wachten tot ik een nieuwe tv heb en HDready de mirrors edge uitbreiding kan aanschouwen
  woensdag 18 maart 2009 @ 19:26:17 #10
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_67179963
Ik weiger juist op enige wijze GeenStijl te ondersteunen.
Voel me echt te oud voor dat "tegen-heilige-huisjes-schoppen" gebeuren dat nauwelijks enig niveau heeft. Het is sensatie onder het mom van "dingen aan de kaak stellen", terwijl er geen enkele diepgang in zit. Heel hard schreeuwen om niks... jammer, een gemiste kans.

Ik zie honderd keer liever BNN en zelfs Llink in het bestel behouden blijven dan dat puberale, gemakzuchtige GeenStijl. Maar goed, ze zullen het wel halen en gelukkig kan ik zelf bepalen wat ik wel en niet kijk.
pi_67180225
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 19:26 schreef Fallen het volgende:
Voel me echt te oud voor dat "tegen-heilige-huisjes-schoppen" gebeuren dat nauwelijks enig niveau heeft. Het is sensatie onder het mom van "dingen aan de kaak stellen", terwijl er geen enkele diepgang in zit. Heel hard schreeuwen om niks... jammer, een gemiste kans.

Ik zie honderd keer liever BNN en zelfs Llink in het bestel behouden blijven dan dat puberale, gemakzuchtige GeenStijl. Maar goed, ze zullen het wel halen en gelukkig kan ik zelf bepalen wat ik wel en niet kijk.
QFT, alleen dan voel ik me niet te oud, maar gewoon te goed
pi_67180310
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 19:32 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

QFT, alleen dan voel ik me niet te oud, maar gewoon te goed
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 19:26 schreef Fallen het volgende:

Beide wijze mannen waar ik me bij aansluit
pi_67180637
Ik heb helemaal niks met GS, maar toch heb ik liever dat zij TV maken, dan Llink, de moslim-omroep of wakker nederland. Als GS 5 uur zendtijd per week krijgt kunnen ze vast wel één goed programma maken in die tijd, of zich verder ontwikkelen. BNN was ook dramatisch slecht in het begin (denk aan de teringtubbies )
pi_67180738
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 19:41 schreef koei het volgende:
Ik heb helemaal niks met GS, maar toch heb ik liever dat zij TV maken, dan Llink, de moslim-omroep of wakker nederland. Als GS 5 uur zendtijd per week krijgt kunnen ze vast wel één goed programma maken in die tijd, of zich verder ontwikkelen. BNN was ook dramatisch slecht in het begin (denk aan de teringtubbies )
Was dat slecht? Ik vond dat toen juist een frissen wind nodig was. Ik heb echt geen klachten over de publieke omroep. Kijk er meer naar dan naar de commerciële televisie.
  woensdag 18 maart 2009 @ 19:50:10 #15
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_67181000
Ik wil gaarne de beschrijving aanpassen in de OP ies thies possiblele?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_67181041
ja, er was toen ook een frisse wind nodig, maar de programma's die ze boden was ook puur tegen heilige huisjes aanschoppen zonder daadwerkelijk inhoud te hebben. Zoek maar eens oude filmpjes van de teringtubbies op, echt dramatisch slecht was dat.
pi_67181080
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 19:50 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wil gaarne de beschrijving aanpassen in de OP ies thies possiblele?
Moet je zorgen dat je een nieuw topic opent. De opener mag de OP aanpassen indien gewenst.
  woensdag 18 maart 2009 @ 19:52:45 #18
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_67181108
BNN is een kut omroep stom gedoe met flitspalen omjagen en die die stomme lama's

woensdag 18 maart 2009 @ 20:03:10 #19
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_67181576
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 19:51 schreef koei het volgende:
ja, er was toen ook een frisse wind nodig, maar de programma's die ze boden was ook puur tegen heilige huisjes aanschoppen zonder daadwerkelijk inhoud te hebben. Zoek maar eens oude filmpjes van de teringtubbies op, echt dramatisch slecht was dat.
Teringtubbies was een onderdeel van het programma 'De zondagavond van BNN', een programma dat sowieso bol stond van de satire en humor.
Dat een satirisch bedoeld programma dat doet, prima. Maar dan ook graag onder die noemer... en niet dat quasi-journalistieke gedoe van GS.
pi_67182167
ik ga mn nhl09 van de frs pas vet laat krijgen

Maar wel binnenkort farcry2
  woensdag 18 maart 2009 @ 20:17:59 #21
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_67182184
Merken jullie ene verandering nu ik er minder ben??
pi_67182320
Het is vaker stil AQ

Maar het AQuila gebash van disjfa mis ik iig niet
  woensdag 18 maart 2009 @ 20:26:25 #23
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_67182548
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 20:21 schreef lennartb.nl het volgende:
Het is vaker stil AQ

Maar het AQuila gebash van disjfa mis ik iig niet
Ik mis het wel
  woensdag 18 maart 2009 @ 20:29:54 #24
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_67182673
Ik hou van appels. Kan iemand de TT wijzigen?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_67182957
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 20:29 schreef Bart het volgende:
Ik hou van appels. Kan iemand de TT wijzigen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')