Dan zouden ze niet met dit soort trieste acties komen. Ze hebben hun populariteit en aanhang gewoon enorm overschat. En zometeen blijkt dat ze na deze dure acties (want ik ga er vanuit dat Fok! er mooi wat aan verdient) niet genoeg leden hebben of dat ze gewoon keihard worden geweigerd. Het imago van GS zal iig een flinke deuk oplopen, voor zover dat nog niet het geval is.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:45 schreef henkde_j het volgende:
Wat als ze nu gewoon de 300.000 hebben
Nee hoor, kost je ieder jaar weer 5,72 euro. Je kunt je natuurlijk wel binnen 11 maanden weer lid af maken, dan niet. Maar dat willen ze daar bij PowNed ook niet, want als ze nu die 50.000 hebben, moeten ze over 3 jaar naar de 150.000 doorgroeien (zie Llink en MAX nu) of ze verdwijnen dan weer.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:55 schreef Meddo het volgende:
r wordt eenmalig 5,72 euro van je rekening afgeschreven
nah, ik heb ze gemachtigd om eenmalig iets af te schrijvenquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:01 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Nee hoor, kost je ieder jaar weer 5,72 euro. Je kunt je natuurlijk wel binnen 11 maanden weer lid af maken, dan niet. Maar dat willen ze daar bij PowNed ook niet, want als ze nu die 50.000 hebben, moeten ze over 3 jaar naar de 150.000 doorgroeien (zie Llink en MAX nu) of ze verdwijnen dan weer.
Het zou kunnen dat ze je na een jaar netjes vragen of je lid wilt blijven, maar ik denk dat er in de kleine lettertjes wel ergens staat dat je lid bent tot wederopzegging en dat ze jaarlijks geld mogen innen. Zo doet BNN het in ieder geval ook, die schrijven ieder jaar het bedrag weer van m'n rekening af.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:04 schreef Meddo het volgende:
[..]
nah, ik heb ze gemachtigd om eenmalig iets af te schrijven![]()
Bij mij niet. Toen ik lid werd is mij verteld dat het maar voor 1 jaar zou zijn. Als ik volgend jaar nog lid wil zijn moet ik me weer inschrijven.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:12 schreef Veerboot het volgende:
...
Zo doet BNN het in ieder geval ook, die schrijven ieder jaar het bedrag weer van m'n rekening af.
dat zou geen stijl zijnquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:05 schreef jslavenburg het volgende:
Ik zit te denken...
Je krijgt het geld terug na 1 april van GS...maar het is toch geen belachelijke 1 april grap dat je het niet terug krijgt he?
Ik hoop dan dat je volgend jaar weer opnieuw toestemming moet geven. Ik zal wel lid blijven maar houd er niet echt van als er automatisch geld van mijn rekening gehaald word.quote:Op donderdag 19 maart 2009 07:27 schreef Symer het volgende:
[..]
Bij mij niet. Toen ik lid werd is mij verteld dat het maar voor 1 jaar zou zijn. Als ik volgend jaar nog lid wil zijn moet ik me weer inschrijven.
Verder staat in de algemene voorwaarden bij Powned dat je lid bent tot wederopzegging en dat ze elk jaar per automatische incasso 5 euro van je rekening halen, maar je machtigt Powned idd alleen maar voor een eenmalige afschrijving
Maar goed, als je voor december een mailtje stuurt dat je wil opzeggen ben je er al vanaf. Dus zo'n groot probleem lijkt het me niet.
Ja en dan?quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:35 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat kan! 10 mensen lid maken en je kunt 572 euro op je rekening bijschrijven.
toemaar wat optimistischquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:35 schreef Symer het volgende:
[..]
Dus je krijgt wel brievenbuspost als je registreert?quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:15 schreef TwyLight het volgende:
Net m'n PowNed stickers binnenLag ineens een PowNed envelop op de deurmat
nee maar als je stickers wil moet je een mailtje sturen en dan krijg je ze via de post. Je krijg niks ongevraagd.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:00 schreef BananaSplitje het volgende:
[..]
Dus je krijgt wel brievenbuspost als je registreert?
5.72 x 10 is geen 572 als je het mij vraagt...quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:35 schreef Symer het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik denk dat autoblog en fok stiekem niet echt de doelgroepen zijn. Sowieso zijn fokkers graag "anti".quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:15 schreef Devz het volgende:
Ik vind het ook wel heel vreemd dat het zo langzaam gaat inderdaad, sinds de samenwerking met FOK! en Autoblog is geen enkele piek of versnelling te zien, terwijl het gratis is. Dat kan toch haast niet?
Precies, die teller is gelul. Ze zijn er allang.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:04 schreef henkde_j het volgende:
Ik vertrouw die teller voor geen meter. Het kan gewoon niet dat het zo langzaam gaat. Ze hebben al lang dik 50.000 leden binnen.
als ik mn pimp abbo maar gratis krijg en mn geld terugquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:38 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Precies, die teller is gelul. Ze zijn er allang.
https://registratie.powned.tv/autoblog/quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:03 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Jullie haadden het over een DVD-actie? Welke?
Ik denk dat dit zeer aannemelijk is inderdaad. Typisch GeenStijl om straks te zeggen dat ze misschien zelfs al over de 75.000 zitten of zo.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:38 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Precies, die teller is gelul. Ze zijn er allang.
Waarom doen ze dan al die acties. Ik denk dat het helemaal niet zo goed loopt als ze verwacht hadden.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:28 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik denk dat dit zeer aannemelijk is inderdaad. Typisch GeenStijl om straks te zeggen dat ze misschien zelfs al over de 75.000 zitten of zo.
Ik 50quote:
ga je echt promoten of gewoon opplakken?quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:39 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Ik 50Rosita vond me lief denk ik.
Heb er nog 30 over ongeveer. Ga deze week nog een keer de stad in om te promoten en dan zijn ze op.
Plakkenquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ga je echt promoten of gewoon opplakken?ik plak ze gewoon in bushokjes en in de bus enzo
Opvallend, dat suggereert dat ze echt nog niet over de 50.000 zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:33 schreef aardappel het volgende:
uit de actievoorwaarden:
Deze actie loopt tot uiterlijk 1 april 2009, maar zal direct worden stopgezet op het moment, dat
Powned zijn benodigde aantal leden heeft behaald. Dit zijn 50.000 leden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |