Ik hield de optie ook open, tot vandaag. Deze actie toont imo toch wel het tegendeel aan, denk dat PowNed het niet gaat redden nuquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:06 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Een collega van mij had een aardige theorie:
De teller op hun website is compleet fake en ze hebben stiekem allang 50.000 leden.
Ik vind dit eigenlijk best wel plausibel, ik zie gewoon te vaak stickers en het zou perfect bij GeenStijl en Powned passen. Wat vinden jullie van deze theorie?
Rutger zei gisteren van niet in de Coen en Sander Show.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:06 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Een collega van mij had een aardige theorie:
De teller op hun website is compleet fake en ze hebben stiekem allang 50.000 leden.
Ik vind dit eigenlijk best wel plausibel, ik zie gewoon te vaak stickers en het zou perfect bij GeenStijl en Powned passen. Wat vinden jullie van deze theorie?
Nee hij zal even openlijk toegeven dat de teller fake is...quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:37 schreef Meddo het volgende:
[..]
Rutger zei gisteren van niet in de Coen en Sander Show.
Hij is misschien niet fake maar loopt 2 maanden achterquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:37 schreef Meddo het volgende:
[..]
Rutger zei gisteren van niet in de Coen en Sander Show.
kijk je toch evenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:01 schreef GSMboy het volgende:
Zijn er al pics van de NSFW stickermeisjes op de com.powned?
Je ontvangt geen spam. Dus lid worden!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:09 schreef henkde_j het volgende:
Hmm, ik wil wel lid worden maar geen spam ontvangen in mijn mail en in m'n brievenbus. Kan ik mij niet gewoon aanmelden als lid en mij meteen weer uitschrijven?
En die sticker sheiB van een aantal weken geleden?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:10 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Je ontvangt geen spam. Dus lid worden!
Pownew ookquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:32 schreef Oksel het volgende:
Opgeven is geen probleem. Balkenende kan het ook.
[ afbeelding ]
Dus je krijgt geen enkele post in je brievenbus nadat je lid geworden bent? Als dat zo is wil ik het wel proberen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:10 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Je ontvangt geen spam. Dus lid worden!
Dan schrijven ze geschiedenisquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:45 schreef henkde_j het volgende:
Wat als ze nu gewoon de 300.000 hebben
?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:33 schreef BananaSplitje het volgende:
[..]
Dus je krijgt geen enkele post in je brievenbus nadat je lid geworden bent? Als dat zo is wil ik het wel proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |