Is best te doen. Alleen de Wifi kabel moet je even uit het mobo prikken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:55 schreef mrbox het volgende:
Heeft iemand van jullie ooit een mac mini open gemaakt ? Hoe is jullie ervaring daarbij dan met die antennes die vast zitten geplakt ?
Wil namelijk een mac mini kopen en vraag me af hoe simple het is om zelf ff een memory upgrade te doen...
Hier niet..nog steeds geen enkele vertrekkende trein..quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:33 schreef Junkie het volgende:
Video: iPhone OS 3.0 walkthrough
Die search lijkt me echt handig.
Aparte roepnaamquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Smile! Je staat op Engadget
En dan in de rest van het filmpje nog zo je best doen om alles te pixelizen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Smile! Je staat op Engadget
Ik gok dat dr achternaam als eerste staat.quote:
Ja, ik heb die .ipsw hier liggen, maar geen Dev-account. Ik begreep van Muffin dat hier nog iemand rondloopt met een Dev-account en, aangezien je een aantal iphones kunt opvoeren binnen je account, is dat mogelijk een ideetje..quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:57 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik gok dat dr achternaam als eerste staat.![]()
Ik zit echt te twijfelen om me aan te melden als Apple iPhone Dev. Zodat ik die 3.0 zo snel als mogelijk kan krijgen.![]()
En om wat te klooien met die SDK, maar ik kan niet echt goed programmeren.Maar ben opzich wel weer handig met User Interfaces ontwerpen.
![]()
Zijn hier nog meer mensen aan het twijfelen?![]()
Of verwachten jullie dat hij nog gaat worden gehackt?
Omdat alle developers hun apps moeten beta-testen zodat ze straks niet en masse uitvallen. Deden ze bij 2.0 ook al overigens.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:26 schreef Tomasso het volgende:
Waarom die nieuwe firmware pas uitbrengen in de zomer
Ja, maar nouhouquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Omdat alle developers hun apps moeten beta-testen zodat ze straks niet en masse uitvallen. Deden ze bij 2.0 ook al overigens.
Ik acht de kans vrij groot dat er in juni inderdaad een nieuwe iPhone uitkomt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:03 schreef broer het volgende:
Als ze nou ook even de volgende generatie iPhones aankondigen... Ik kan over een maandje of drie overstappen, dus dat zou prima uitkomen.
Check. Heb het aantal posts maar op 50 gezet hierdoor.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:22 schreef broer het volgende:
Zijn er hier nog mensen die met de nieuwste FOK!-layout in Safari 3.2.1 werken en wel eens klikken op 'Bekijk topic op één pagina'?
Sinds die nieuwe layout crasht Safari elke keer als ik probeer om een topic van (ongeveer) 150+ posts op één pagina te zien. Ben ik de enige of is dit gewoon weer eens brak gemaakt?
Ik kan nog 99 phones kwijt in mn dev accountquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, ik heb die .ipsw hier liggen, maar geen Dev-account. Ik begreep van Muffin dat hier nog iemand rondloopt met een Dev-account en, aangezien je een aantal iphones kunt opvoeren binnen je account, is dat mogelijk een ideetje..
quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:41 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Ik kan nog 99 phones kwijt in mn dev account
Ik heb de engelse dus ik gok dat dat 'check for update' is. Maar ik krijg dan gewoon zo'n venstertje met 'Your current versionn 2.2.1 is the latest' (oid)quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:17 schreef nelisb het volgende:
Itunes opstarten, bij update zoeken shift knop ingedrukt houden, dan kan je zoeken op je pc.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:32 schreef De_Hertog het volgende:
Ik acht de kans vrij groot dat er in juni inderdaad een nieuwe iPhone uitkomt.
Ik zal het even melden in het BUG-topic.quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:33 schreef Jarno het volgende:
Check. Heb het aantal posts maar op 50 gezet hierdoor.
Klinkt goed! Laat de bevindingen weten!quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:01 schreef VeerMans het volgende:
Nou hij staat op mn iPod, ik had geen certificaat nodig.
Op een ipod lijkt er niet zo heel veel veranderd op het eerste gezicht, alleen spotlight valt gelijk opquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Klinkt goed! Laat de bevindingen weten!
Als er een betere batterij in zit ga ik me zeker niet beheersen. :-)quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:16 schreef Jarno het volgende:
Wordt toch wel nieuwsgierig naar een eventueel nieuwe iPhone. Zal me vast niet kunnen beheersen, dus ik moet maar gaan sparen vrees ik. (Maar eerst een 55-250 tele!).
Op zich ben ik happy met de 3G hoor, en met de nieuwe software kan -ie zeker wel ff mee, maar Apple gaat vast iets verzinnen waardoor iedereen een nieuwe wil.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:24 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Als er een betere batterij in zit ga ik me zeker niet beheersen. :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |