Is best te doen. Alleen de Wifi kabel moet je even uit het mobo prikken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:55 schreef mrbox het volgende:
Heeft iemand van jullie ooit een mac mini open gemaakt ? Hoe is jullie ervaring daarbij dan met die antennes die vast zitten geplakt ?
Wil namelijk een mac mini kopen en vraag me af hoe simple het is om zelf ff een memory upgrade te doen...

Hier niet..nog steeds geen enkele vertrekkende trein..quote:

quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:33 schreef Junkie het volgende:
Video: iPhone OS 3.0 walkthrough
Die search lijkt me echt handig.

Aparte roepnaamquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Smile! Je staat op Engadget

En dan in de rest van het filmpje nog zo je best doen om alles te pixelizen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Smile! Je staat op Engadget

Ik gok dat dr achternaam als eerste staat.quote:

Maar ben opzich wel weer handig met User Interfaces ontwerpen.
 Maar ben opzich wel weer handig met User Interfaces ontwerpen.   

Ja, ik heb die .ipsw hier liggen, maar geen Dev-account. Ik begreep van Muffin dat hier nog iemand rondloopt met een Dev-account en, aangezien je een aantal iphones kunt opvoeren binnen je account, is dat mogelijk een ideetje..quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:57 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik gok dat dr achternaam als eerste staat.
Ik zit echt te twijfelen om me aan te melden als Apple iPhone Dev. Zodat ik die 3.0 zo snel als mogelijk kan krijgen.
En om wat te klooien met die SDK, maar ik kan niet echt goed programmeren.Maar ben opzich wel weer handig met User Interfaces ontwerpen.

Zijn hier nog meer mensen aan het twijfelen?
Of verwachten jullie dat hij nog gaat worden gehackt?

Omdat alle developers hun apps moeten beta-testen zodat ze straks niet en masse uitvallen. Deden ze bij 2.0 ook al overigens.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:26 schreef Tomasso het volgende:
Waarom die nieuwe firmware pas uitbrengen in de zomer

Ja, maar nouhouquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Omdat alle developers hun apps moeten beta-testen zodat ze straks niet en masse uitvallen. Deden ze bij 2.0 ook al overigens.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |