Is best te doen. Alleen de Wifi kabel moet je even uit het mobo prikken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:55 schreef mrbox het volgende:
Heeft iemand van jullie ooit een mac mini open gemaakt ? Hoe is jullie ervaring daarbij dan met die antennes die vast zitten geplakt ?
Wil namelijk een mac mini kopen en vraag me af hoe simple het is om zelf ff een memory upgrade te doen...
Hier niet..nog steeds geen enkele vertrekkende trein..quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:33 schreef Junkie het volgende:
Video: iPhone OS 3.0 walkthrough
Die search lijkt me echt handig.
Aparte roepnaamquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Smile! Je staat op Engadget
En dan in de rest van het filmpje nog zo je best doen om alles te pixelizen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Smile! Je staat op Engadget
Ik gok dat dr achternaam als eerste staat.quote:
Ja, ik heb die .ipsw hier liggen, maar geen Dev-account. Ik begreep van Muffin dat hier nog iemand rondloopt met een Dev-account en, aangezien je een aantal iphones kunt opvoeren binnen je account, is dat mogelijk een ideetje..quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:57 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik gok dat dr achternaam als eerste staat.![]()
Ik zit echt te twijfelen om me aan te melden als Apple iPhone Dev. Zodat ik die 3.0 zo snel als mogelijk kan krijgen.![]()
En om wat te klooien met die SDK, maar ik kan niet echt goed programmeren.Maar ben opzich wel weer handig met User Interfaces ontwerpen.
![]()
Zijn hier nog meer mensen aan het twijfelen?![]()
Of verwachten jullie dat hij nog gaat worden gehackt?
Omdat alle developers hun apps moeten beta-testen zodat ze straks niet en masse uitvallen. Deden ze bij 2.0 ook al overigens.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:26 schreef Tomasso het volgende:
Waarom die nieuwe firmware pas uitbrengen in de zomer
Ja, maar nouhouquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Omdat alle developers hun apps moeten beta-testen zodat ze straks niet en masse uitvallen. Deden ze bij 2.0 ook al overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |