Jij leest die 'scherpzinnige columns' van mensen als Danny?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:23 schreef Nautilus_ het volgende:
Gratis FOK!abonnement bij gratis PowNed!
Dit stukje is zo flauw dat ik er tranen van in m'n ogen kreeg. Je kunt je toch niet voorstellen dat dit de schrijfstijl van een volwassen persoon is?
Rotterrrdam-Zuid.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:23 schreef Nautilus_ het volgende:
Gratis FOK!abonnement bij gratis PowNed!
Dit stukje is zo flauw dat ik er tranen van in m'n ogen kreeg. Je kunt je toch niet voorstellen dat dit de schrijfstijl van een volwassen persoon is?
Nu weet ik hoe Reya z'n FOK!abonnement verdiende.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jij leest die 'scherpzinnige columns' van mensen als Danny?
Wat is de jongen ver afgezakt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:40 schreef Nautilus_ het volgende:
[..]
Nu weet ik hoe Reya z'n FOK!abonnement verdiende.
Mutant, heb jij bij mij ingebroken?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:51 schreef Mutant01 het volgende:
Nautilus, riep je me?
Morans.quote:
Het zou vooral erg triest zijnquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:22 schreef Aoristus het volgende:
Stel je voor dat fok! er voor zorgt dat Powned er komt, zouden jullie je dan schamen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |