Dat snapte ikquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat ik (en vele andere) hem de eerste 5x niet hebben gehaald
Omdat mijn school vet prutst, dat niet toe wil geven en ons dus maar duizend kansen geeft net zo lang tot iedereen van vorig jaar gewoon zijn P heeft gehaaldquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat snapte ikMaar waarom mag je een tentamen zo vaak over doen?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat mijn school vet prutst, dat niet toe wil geven en ons dus maar duizend kansen geeft net zo lang tot iedereen van vorig jaar gewoon zijn P heeft gehaald
Mjah het went welquote:
Op een bepaald moment kun je de hele boel dan toch gewoon uit je hoofd leren?quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah het went welMaar daarom weet ik dat ik het dit keer weer niet ga halen. Het is namelijk elke keer hetzelfde tentamen dus nouja
Ik onthou die vragen niet..quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Op een bepaald moment kun je de hele boel dan toch gewoon uit je hoofd leren?
lees mijn eerste post daar danquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:08 schreef Fha het volgende:
Das niet waar want je post wel gewoon in KLB!
Ja ik ga niet helemaal uitzoeken waar je begon hoorquote:
in dat topic dan hehquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik ga niet helemaal uitzoeken waar je begon hoor
Vet dom, die had ik al gelezenquote:
dus een excuses is op zijn plaats hehquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Vet dom, die had ik al gelezen![]()
slaapkop
Dat is zoquote:
ik slaap jaquote:
Succesquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:21 schreef Fha het volgende:
Ik ga nu mijn tentamen verprutsen. Fijne avond jullie![]()
goedemorgenquote:
Wpzquote:
en bedankt zegquote:
Waar is mijn hapje?quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Te veel en te ongezond gegeten..
stout!quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Te veel en te ongezond gegeten..
quote:
Gezondquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
stout!![]()
[..]
ik at vis en een beetje ricola groente
en rijst
friet zonder mayo is goor, net als zonder curryquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hamburgers en wedges.. zonder saus, broodjes, side dish of wat dan ook. Gewoon 2 hamburgers en een bord wedges. Alsof je Mayonaise zonder friet eet![]()
Ben net 2 kilo aangekomen zonder van het eten te hebben genoten
hey pienquote:
Ik leef al een maand of 2 gezonder dan ooitquote:
Bah, visquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
stout!![]()
[..]
ik at vis en een beetje ricola groente
en rijst
Pcies, en probeer nu eens mayo zonder frietquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
friet zonder mayo is goor, net als zonder curry![]()
En merk je dat ook?quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik leef al een maand of 2 gezonder dan ooit.
[..]
Bah, vis.
Wat voor iets?quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
friet zonder mayo is goor, net als zonder curry![]()
[..]
hey pien![]()
ik was bezig met een vertaal projectje van cutenews
Pienquote:
zie link: http://cutephp.com/quote:
Goed bezigquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pien.
Hoofdstuk 1 is af... en H2 heb ik ook meteen nagelopen. Nog wat rare dingen eruit gehaald.
Tofquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
Nog even en ik moet kleinere kleren kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |