Waar issie dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:56 schreef Leanne het volgende:
hihihihihihihi![]()
zo...even het topic opfleuren met een mooie man hoor
[ afbeelding ]
quote:
Wie, wat, waar wanneer, etc, enz?quote:
WMzquote:
Anne, meisje, den bosch, 2 weken geleden. Conclusie: tot ik over 43 dagen weer in NL woon leef ik in celibaatquote:
Mwoa, weinig hoor.quote:
Wat liefquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Anne, meisje, den bosch, 2 weken geleden. Conclusie: tot ik over 43 dagen weer in NL woon leef ik in celibaat
Maar ik mag dat, anders mis ik de trein en moet ik een half uur langer wachten!quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Veel te vroeg ambtenaar!
/mpg-modus.
Sukkolquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Veel te vroeg ambtenaar!
/mpg-modus.
Of nietquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:53 schreef DaMart het volgende:
En met deze kwartetpost ben ik echt weg.
quote:
P0wned.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:53 schreef DaMart het volgende:
En met deze kwartetpost ben ik echt weg.
Sorryquote:
Oehquote:
Jumquote:
Eet smakelijkquote:
Tosti's zijn ook lekkerquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Eet smakelijk
Ik heb lekker nog een tosti
Ik hou van kaastosti'squote:
Brietosti'squote:Op woensdag 18 maart 2009 17:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik hou van kaastosti's![]()
Lekker makkelijk ook
Ik hou niet zo van Briequote:
Heerlijk, een tosti met briequote:Op woensdag 18 maart 2009 17:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van BrieAlleen op toastjes, maar dan ook niet heul veel
Wehehe nou die mag jij dan wel hebbenquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heerlijk, een tosti met brieEn dan is het zo half gesmolten enzo
Ja okequote:
Gewoon brie in plakkies snijden, tussen 2 boterhammen douwen, in tosti ijzer stoppen, wacht... opetenquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja okeMaar straks doe ik het fout want ik heb nog nooit een brie tosti gemaakt
dus dan moet je maar wel een beetje helpen
![]()
ohw dat kan ik welquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gewoon brie in plakkies snijden, tussen 2 boterhammen douwen, in tosti ijzer stoppen, wacht... opeten![]()
Hahah ja hoor als ik toch bezig benquote:
Jeejquote:
Was voor 't eerst dat je jezelf aan hebt gekleed?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:42 schreef Fha het volgende:
Ik heb me eindelijk aangekleedhet is helemaal zelluf gelukt en het ging helemaal goed enzo
![]()
Vandaag wel jaquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:43 schreef Pien85 het volgende:
Was voor 't eerst dat je jezelf aan hebt gekleed?
Ja ik ben best trotsquote:
Niet verprutsenquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik ben best trots![]()
Nu hoef ik alleen nog mn schoenen aan te trekken en naar school te lopen om daar mn tentamen te verprutsen
Het is de 6e keer dat ik hem moet doen, ik ga er niet van uit dat ik hem nu op magische wijze wel ineens ga halenquote:
6 keer?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is de 6e keer dat ik hem moet doen, ik ga er niet van uit dat ik hem nu op magische wijze wel ineens ga halenmaar de vervangende opdracht ligt al klaar om in te leveren dus het komt helemaal goed
Omdat ik (en vele andere) hem de eerste 5x niet hebben gehaaldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |