En toch kijken hè..quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:07 schreef TIM-846 het volgende:
Cos, Hans, iedereen! Springen
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow! Hoe vetquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die heb ik live gezien in het olympisch stadion tijdens Ajax - Bayern Munchen in 1995 en toen wonnen we ook , dus vandaag ook weer winnen![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:07 schreef TIM-846 het volgende:
Cos, Hans, iedereen! Springen
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is zeker crapquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:14 schreef cosmick het volgende:
Veel craprap vandaag.
Nog geen half uur laterquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:43 schreef TIM-846 het volgende:
Daar is U2 weer voor tachenenvijftigste keer
Ja. Maar er zijn geloof ik mensen die dit mooi vinden. Heb ik gehoord hoor, ik kan mij er ook niets bij voorstellen.quote:
Ongelofelijk eigenlijk dat er echt mensen zijn die U2 inderdaad goed vindenquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja. Maar er zijn geloof ik mensen die dit mooi vinden. Heb ik gehoord hoor, ik kan mij er ook niets bij voorstellen.
Dan hoor ik nog liever U2quote:
Paar oude U2 vind ik mooi, maar de 'nieuwe' nietquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ongelofelijk eigenlijk dat er echt mensen zijn die U2 inderdaad goed vinden
Ik dacht "don't panic" altijd wel goed te vinden. Ken ik van de film GARDEN STATE.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan hoor ik nog liever U2
U2 heeft tenminste nog 1 goed nummer, Bullet the blue sky, Coldplay kan ik niet betrappen op ook maar 1 goed nummer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |