quote:Boem boem bass! Hakkuh maar met happy hardcore. Welke wil je?
4-Tune fairytales - My little fantasy
Ultimate Seduction - Together Forever
Critcial Mass - Burnin' love
Ik was even wegquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:51 schreef cosmick het volgende:
Ja, een van de leukste platen van het jaar, en niemand reageert.
Wat een heldquote:
Klopt, moest ook even lachenquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat een held![]()
Dat stukje op 0:40 als hij zingt "je kijkt me vrolijk lachend aan" en dan die sacherijnige kop van dat wijf erbij
Midas Dekkers gaan ze bellen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:39 schreef TIM-846 het volgende:
Gaat dadelijk weer een BNer gebeld worden door die stagiair?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:20 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nah. Mijn ochtend was al zo productief
Geen idee, maar nu gingen ze sorry zeggen dacht ik..quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:47 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Die hadden ze gisteren toch ook al gebeld?
Ahzoquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
De link in mijn sig? Die ging naar het concert.. op Fabchannel...
Ja. EINDELIJK gaat Rabberink terug naar de ziekenomroepquote:
Nou.......... nee.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:58 schreef -Hans- het volgende:
[..], maar hij heeft best een aantal toffe platen gemaakt
Ooh zo! Ja, kom eigenlijk pas net weer binnen gelopenquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja. EINDELIJK gaat Rabberink terug naar de ziekenomroep.
Nee, Kobus was net ff in de uitzending, slapert.
Eminem is best tofquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die eerste is nog wel aardig. De rest sucks as hell.
+ André Rieu!quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:02 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Staat het bier weer koud?
Vanavond Ajax![]()
Zo nog even naar de c1000 om 2 kratjes te halenquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:02 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Staat het bier weer koud?
Vanavond Ajax![]()
Die heb ik live gezien in het olympisch stadion tijdens Ajax - Bayern Munchen in 1995 en toen wonnen we ook , dus vandaag ook weer winnenquote:
Met hoeveel moeten ze winnen? Ik weet dat Ajax verloren heeft vorige week, maar met hoeveel weet ik nietquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die heb ik live gezien in het olympisch stadion tijdens Ajax - Bayern Munchen in 1995 en toen wonnen we ook , dus vandaag ook weer winnen![]()
![]()
1-0 is genoeg. Vorige week in Marseille 2-1 verlorenquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:07 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Met hoeveel moeten ze winnen? Ik weet dat Ajax verloren heeft vorige week, maar met hoeveel weet ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |