En toch kijken hè..quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:07 schreef TIM-846 het volgende:
Cos, Hans, iedereen! Springen
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow! Hoe vetquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die heb ik live gezien in het olympisch stadion tijdens Ajax - Bayern Munchen in 1995 en toen wonnen we ook , dus vandaag ook weer winnen![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:07 schreef TIM-846 het volgende:
Cos, Hans, iedereen! Springen
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is zeker crapquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:14 schreef cosmick het volgende:
Veel craprap vandaag.
Nog geen half uur laterquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:43 schreef TIM-846 het volgende:
Daar is U2 weer voor tachenenvijftigste keer
Ja. Maar er zijn geloof ik mensen die dit mooi vinden. Heb ik gehoord hoor, ik kan mij er ook niets bij voorstellen.quote:
Ongelofelijk eigenlijk dat er echt mensen zijn die U2 inderdaad goed vindenquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja. Maar er zijn geloof ik mensen die dit mooi vinden. Heb ik gehoord hoor, ik kan mij er ook niets bij voorstellen.
Dan hoor ik nog liever U2quote:
Paar oude U2 vind ik mooi, maar de 'nieuwe' nietquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ongelofelijk eigenlijk dat er echt mensen zijn die U2 inderdaad goed vinden
Ik dacht "don't panic" altijd wel goed te vinden. Ken ik van de film GARDEN STATE.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan hoor ik nog liever U2
U2 heeft tenminste nog 1 goed nummer, Bullet the blue sky, Coldplay kan ik niet betrappen op ook maar 1 goed nummer![]()
Clocks ! door de 3FM-luisteraars uitgeroepen tot beste plaat van de 21 eeuwquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan hoor ik nog liever U2
U2 heeft tenminste nog 1 goed nummer, Bullet the blue sky, Coldplay kan ik niet betrappen op ook maar 1 goed nummer![]()
Dat zegt genoeg over de 3FM-luisteraars denk ikquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Clocks ! door de 3FM-luisteraars uitgeroepen tot beste plaat van de 21 eeuw
Die mix ja.. geniaal !quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg over de 3FM-luisteraars denk ik![]()
De elnino remix (![]()
![]()
![]()
) is natuurlijk wel fantastisch maar dat ligt meer aan elnino dan aan Coldplay
Uit het uitblijven van een reactie merk ik op dat of niemand het is opgevallen en/of niemand ooit van The Ultimate Seduction heeft gehoordquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:46 schreef cosmick het volgende:
Trouwens, kneus Rabbering laat een stukje van "The Ultimate Seduction" van The Ultimate Seduction horen.
En daar kun je geeneens opstemmen, want "Together forever" staat erin..
Ik ga 'm eens mailen.
quote:oem boem bass! Hakkuh maar met happy hardcore. Welke wil je?
42%
4-Tune fairytales - My little fantasy
25%
Ultimate Seduction - Together Forever
33%
Critcial Mass - Burnin' love
Tuurlijkquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:21 schreef Qunix het volgende:
HAKKÛHHH!!!!!!!!!!
Q-Music doet ook aan Woensdag hakkûhdag (ruud de wild)
Het wordt gewoon weer in...!
Als je even heel snel de url erbij doetquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:28 schreef -Hans- het volgende:
Mensen stem allemaal even snel op nummer 3
[..]
http://rabradio.kro.nl/ Thanks (ook namens Cos)quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:29 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Als je even heel snel de url erbij doet![]()
Jup, dankje. Ik heb gestemt, helaasch niet genoegquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
http://rabradio.kro.nl/ Thanks (ook namens Cos)
Vrees het ookquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:31 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Jup, dankje. Ik heb gestemt, helaasch niet genoeg
Laptopje op schoot en buiten gaan zitten. Zie hier buiten op de thermometer dat het 15 graden isquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:35 schreef -Hans- het volgende:
Tijdens het hakkuh is de thee over mijn broek gegaan... Naja, droogt wel weer
15 graden?! de temperatuur in het Noorden blijft toch duidelijk achterquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:36 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Laptopje op schoot en buiten gaan zitten. Zie hier buiten op de thermometer dat het 15 graden is
Mag ik even?quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:35 schreef -Hans- het volgende:
Tijdens het hakkuh is de thee over mijn broek gegaan... Naja, droogt wel weer
Ben dood op, ik ga rustig aan doen po optijd naar bed(Na ajax dus)quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Slapen?! Dan had je het ook wel nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |