dat van die blog is maar goed ookquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En het weblog-blok laat nu de 5 meest recente posts zien ipv 1 post van iedereen (we moesten ruimte maken voor het Twitter-blok). Meteen ook een mooie stimulans voor de dj's om te bloggen.
In totaal is dit ongeveer een kleine week werk geweest, en het is nog niet helemaal klaar.
er zijn andere manierenquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoe weet je dan dat het hele album vet isof heb je alleen maar 30secs geluisterd op itunes
Nog niet binnenquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
er zijn andere manieren
en oehhh PP kaartjeshoop dat mijn gewonnen kaartjes ook binnenkort maar eens binnenkomen
50km te hard dusquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:27 schreef 3FMaster het volgende:
Overigens slim van Luyckx. Hoe hard moet je rijden om je rijbewijs in te moeten leveren? 50 km?
ik begon me al zorgen te makenquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:25 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Nog niet binnen. Anders zouden ze vandaag binnen moeten komen.
dat doe je al snel...jammergenoegquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:27 schreef 3FMaster het volgende:
Overigens slim van Luyckx. Hoe hard moet je rijden om je rijbewijs in te moeten leveren? 50 km?
„Daerge nochtans een Broetsel syt oft gy van een Duyvelin waert Vol Fiele trecken!”quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:36 schreef naatje_1 het volgende:
wat een prachtige site is dat toch: http://uitgefoeterd.in1woord.nl/
jupquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
„Daerge nochtans een Broetsel syt oft gy van een Duyvelin waert Vol Fiele trecken!”
dat dus
nee en die zegt elke x dat ik moet stoppen met vragen of ze dr al zijnquote:
ik bel dr nog wel eensquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die is nog niet online geweest vandaag... toch
Jij kan direct bij 3fm blijven als je stage/opleiding voorbij isquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En het weblog-blok laat nu de 5 meest recente posts zien ipv 1 post van iedereen (we moesten ruimte maken voor het Twitter-blok). Meteen ook een mooie stimulans voor de dj's om te bloggen.
In totaal is dit ongeveer een kleine week werk geweest, en het is nog niet helemaal klaar.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:59 schreef themauster het volgende:weer tijd voor een nieuwe MetMichiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |