Sirolfquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:44 schreef Sirolf het volgende:
Zo, ik heb ff een stuk of 300 posts terug te lezen sinds vanochtend...
Sinds vanmiddag trouwens een Twitter-blok op de 3FM Homepage.
las het in je twitter jaquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:44 schreef Sirolf het volgende:
* 3FMaster kijkt even op sitequote:Op woensdag 18 maart 2009 17:44 schreef Sirolf het volgende:
quote:Yes! Veenstra en ik hebben het nieuwe Pet Shop Boys album gekregen! Buren: nu al sorry voor dat constante alarm!
Hiquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Groeten vanuit een prachtig Edinburgh met schitterend weer!ow, en met een onbeveiligd wifi-netwerk in een pub
.
Veeeeeeeeeeeel plezier!!!!!!quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Groeten vanuit een prachtig Edinburgh met schitterend weer!ow, en met een onbeveiligd wifi-netwerk in een pub
.
Roelquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
.
dat kan bestquote:
En het weblog-blok laat nu de 5 meest recente posts zien ipv 1 post van iedereen (we moesten ruimte maken voor het Twitter-blokquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:48 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
* 3FMaster kijkt even op site
Die '....' (tweet?) van Ekdom
[..]
. Ik zie het nu al voor me:
"Tuuuuhuuuuuuu"
Buren van Ekdom: "Och, Gerard heeft nu al 30 keer de CD geluisterd"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |