Nou. Veel werkgelegenheid, althans hier in Amsterdam. En het verdient zeker niet slecht.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:34 schreef Skylark. het volgende:
Sowieso, al die ICT-opleidingen, MBO, HBO, WO.
Leuk joh, een opleiding met de computer. Minder leuk als je straks als ICT'er bent afgestuurd in deze tijden van overvloed en welvaart.
Dat is echt fokking geniaal jaquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:36 schreef Hetiszover het volgende:
Ik deed altijd Achtung die Kurve![]()
Gouden tijden waren dat.
Nu nog wel, maar degene die nu bezig zijn.. dat zijn er veel te veel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:11 schreef msnk het volgende:
[..]
Nou. Veel werkgelegenheid, althans hier in Amsterdam. En het verdient zeker niet slecht.
Als je het daarna ook nog eens leuk vindt, waarom niet?
Ik betrap me steeds vaker op: Niiiice (borat style)quote:
want?quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:34 schreef Skylark. het volgende:
Sowieso, al die ICT-opleidingen, MBO, HBO, WO.
Leuk joh, een opleiding met de computer. Minder leuk als je straks als ICT'er bent afgestuurd in deze tijden van overvloed en welvaart.
Want?quote:
Het is zelfs een multipleonasmequote:
Nou.. De meeste hebben dan een MBO diplomaatje waarmee je dus helemaal niks kunt als je verder geen kennis van zaken hebt. Dus dat valt wel mee.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nu nog wel, maar degene die nu bezig zijn.. dat zijn er veel te veel.
Zo'n tijdelijke dip komt en gaat. Dat is altijd zo.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Want?
In tijden van economische recessie (nu klink ik wel heel erg als een onheilsprofeet) worden als eerste uitzendkrachten en ICT'ers eruit gewipt.
Zou het 'm in het woord 'tijdelijk' zitten, dat het komt en gaat en dat altijd zo is?quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:39 schreef msnk het volgende:
[..]
Nou.. De meeste hebben dan een MBO diplomaatje waarmee je dus helemaal niks kunt als je verder geen kennis van zaken hebt. Dus dat valt wel mee.
Voor de rest is er soweiso wel werkgelegenheid, en het wordt alsmaar meer hè! IT breidt zich ontzettend uit. Vooral in de toekomst denk ik wel dat er nog veel meer nodig zal zijn.
[..]
Zo'n tijdelijke dip komt en gaat. Dat is altijd zo.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:43 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Zou het 'm in het woord 'tijdelijk' zitten, dat het komt en gaat en dat altijd zo is?
Tering.
Wat een niveau.
hij is er weer hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:43 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Zou het 'm in het woord 'tijdelijk' zitten, dat het komt en gaat en dat altijd zo is?
Tering.
Wat een niveau.
Wat voor studies precies, ik begrijp niet echt wat je probeert te zeggenquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik verwoordde het verkeerd. Computer-opleidingen. Maar ik had het ook niet specifiek over jou, maar jouw topic deed me eraan denken hoeveel mensen tegenwoordig ICT of iets aanverwants studeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |