quote:
Je bent sociaal gestoordquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:35 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Dat doen we soms met de hele klas ja
Zeker als je je vervolgens realiseert hoeveel mensen die in de IT werken het ook daadwerkelijk gestudeerd hebben.....quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:37 schreef Skylark. het volgende:
Ik verwoordde het verkeerd. Computer-opleidingen. Maar ik had het ook niet specifiek over jou, maar jouw topic deed me eraan denken hoeveel mensen tegenwoordig ICT of iets aanverwants studeren.
my god, laat dit nep zijnquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:37 schreef Koekz het volgende:
[..]
BOOM! HEADSHOT!!!!
KILLING SPREEEEEEEEEE!!!!!
Omdat die mensen uit andere vakgebieden wel sociaal vaardig zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:42 schreef Croga het volgende:
Als ICT student is de kans op een baan in de ICT nagenoeg nul aangezien er mensen uit andere vakgebieden alle baantjes in pikken!
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:47 schreef PallominnoX het volgende:
Ik bedoel, like omg, het is toch focking imba dat die mage gewoon mijn generfde paladin kan ownen met een pom pyro.
Dus.
Kijk 1 keer op 't WoW Forum en je barst in tranen uit.
Conclusie, 99% die dit leest is triestquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:52 schreef Florian_ het volgende:
Ach. Dagelijks tientallen posts maken op een internetforum is eigenlijk net zo triest.
Achtung die Kurvequote:Op woensdag 18 maart 2009 12:36 schreef Hetiszover het volgende:
Ik deed altijd Achtung die Kurve![]()
Gouden tijden waren dat.
*Proestquote:
Vele uren gedaan, briljant als je dronken bentquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:36 schreef Hetiszover het volgende:
Ik deed altijd Achtung die Kurve![]()
Gouden tijden waren dat.
Daarom maak ik er hooguit 2. Gemiddeld dan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:52 schreef Florian_ het volgende:
Ach. Dagelijks tientallen posts maken op een internetforum is eigenlijk net zo triest.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:46 schreef trancethrust het volgende:
[..]
http://www.purepwnage.com/episodes/s2/6/
Ja door het gamen hou je weinig tijd over om te FOK!en heh?quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:00 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Daarom maak ik er hooguit 2. Gemiddeld dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |