Ik vraag me af waarom jij zo achter de heilige S&P aanloopt... Het is immers een graadmeter voor de economie van de samenleving die dit allemaal veroorzaakt/versneld heeft.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:21 schreef pberends het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Optie#Expiratie_en_looptijd
Er zijn op dit moment grote partijen die er belang bij hebben dat de AEX op 210 blijft. Als de expiratie voorbij is zouden we best een versnelling naar boven kunnen krijgen, omdat de AEX erg uit de pas loopt met de S&P.
vergeet niet dat de daling op intraday basis gisteren om 14.25 begon. Net geleden dusquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:29 schreef Lemans24 het volgende:
Het dagverloop lijkt wel héél erg op dat van gisteren.
Eens zien of dat nu ook een forse daling betekent.
toen stonden de futs ook in de min , nu nietquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:36 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
vergeet niet dat de daling op intraday basis gisteren om 14.25 begon. Net geleden dus
Het zet alleen niet echt fanatiek door...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:43 schreef Lemans24 het volgende:
Futures in de plus of niet: de daling is weer ingezet. Slechts 6 minuten later dan gisteren...
Dat hangt er vanaf hoeveel geld je in totaliteit te besteden hebt. Als je 10.000 euro te besteden hebt zijn 1500 - 3000 euro mooie bedragen. Als je 3000 euro te besteden hebt is tussen de 1500- 3000 veel te veel.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:33 schreef bleiblei het volgende:
Wat zou AMG gaan doen nu ze in korte tijd flink gezakt zijn?
Ik heb de laatste tijd wel goed mazzel*afklopt*
600 stuks AMG eerst gekocht op 4,60 en vervolgens paar dagen geleden verkocht op 5,13
800 stuks Aegon gekocht op 2,56 en gisteren verkocht op 3,00
Heb AMG nu weer op kopen gezet als ie de 3,85 aantikt (heeft ie al een keer gedaan vandaag, dus who knows).
Ik handel trouwens met pakketten met een waarde tussen de 1500 en de 3000. Wat houden jullie aan? Of gebruiken jullie een all or nothing tactiek.
Alle aandelen kun je ondergewaardeerd noemen. Shell is niet extreem gezakt imho, dus loopt gewoon in de pas.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:50 schreef BlaZ het volgende:
Ik vind shell momenteel aardig onder gewaardeerd. Olieprijzen zijn aardig omhoog maar shell blijft kwa koers behoorlijk achter.
Hmm ten opzichte van de olieprijs is het iets ondergewaardeerd vind ik.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Alle aandelen kun je ondergewaardeerd noemen. Shell is niet extreem gezakt imho, dus loopt gewoon in de pas.
Nee, AMG kan makkelijk een pennystock worden op termijn. Alleen kopen als er daadwerkelijk nieuwe lows gezet worden in de indices. S&P op 500 ofzo. Bovendien staat AMG nog steeds boven de all time low.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:10 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Hmm ten opzichte van de olieprijs is het iets ondergewaardeerd vind ik.
Pberends > AMG nu weer kopen of ?
Doe niets, koop hoogstens wat shorts Dow en S&P.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:15 schreef foetre het volgende:
Ik kan eindelijk beginnen met beleggen.M'n geld staat erop.
Iemand nog wat insideinfo?
Als die komt ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:16 schreef Sloggi het volgende:
Mijn geld staat er ook op, maar ik stap nog niet in. Ik wacht op de volgende dip.
Ohhhhhh, idiot.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:19 schreef foetre het volgende:
[..]
Als die komt ja.
Ik zit er aan te denken om nu 1000 euro aan Ishares AEX aan te kopen en bij daling onder 185 voor 1000 bij te kopen.Wat er daarna gebeurd zie ik wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |