Kammen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:48 schreef Syb-rund. het volgende:
jesses men haar zit in een grote klit
daar ben ik al een paar minuten mee bezig jaquote:
wie is dat meisje in je foboquote:Op woensdag 18 maart 2009 01:48 schreef Syb-rund. het volgende:
jesses men haar zit in een grote klit
Wassen & cremespoeling.quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
daar ben ik al een paar minuten mee bezig ja
random van het internetquote:Op woensdag 18 maart 2009 01:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wie is dat meisje in je foboen waarom heb je als jongen zulk lang haar dat het in een klit kan raken
ga ik straks idd maar even doen, tenkjoequote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:21 schreef GNC het volgende:
Hou jij je bek mongool want je moet je bek houden ,
leuk om door te lezenquote:Op woensdag 18 maart 2009 01:59 schreef Syb-rund. het volgende:
ik wil jullie niet onthouden van deze klassieker trouwens:
Chriz2k Diss(1)
[..]
![]()
![]()
Sinds wanneer ben je rapper, ik haat rappersquote:Op woensdag 18 maart 2009 02:17 schreef swarmahoer het volgende:
Aight aight, 1,2 mic check, ok respect yoyo,
Check mij hard komen (no homo) met dit kankerharde intro,
Je claimt dat ik werk, maar dat laat ik je moeder voor me doen
Zij laat zich neuken door negers, en ik krijg de poen
Mijn moeder neuken is aardig nasty, want ze is dood
Ik ben zo hardcore dat ik haar genadeloos neerschoot
Want met mij valt niet te fokken weetje
Wanneer ik je zusje neuk in haar strakke doch elastische spleetje
Nohomo?quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:51 schreef swarmahoer het volgende:
wie heeft het youtubelinkje van dat ene meatspin liedje?
Ik ben er nooit eerder dan 8:45 eigenlijkquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:51 schreef swarmahoer het volgende:
wie heeft het youtubelinkje van dat ene meatspin liedje?
Heb k al gehaald.quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:45 schreef BobbyB het volgende:
Moggel in de vrouwen SC. Eerst ff koffie halen.
Ik heb juist meer rechten gekregen na m`n ban.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:00 schreef dagdag het volgende:
Blalala hier mag je ook al niet baggeren in de sc, krijg je een mailtje dat je rechten anders verdwijnen
Coca Colaquote:
Hihiquote:Op woensdag 18 maart 2009 08:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben er nooit eerder dan 8:45 eigenlijk
quote:
Ik ben pa.quote:
Ja, zo had ik laatst conditioner gekocht i.p.v. shampoo.quote:
Sinds wanneer?quote:
Sinds vorige week.quote:
Ey 4EBE!quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zo had ik laatst conditioner gekocht i.p.v. shampoo.![]()
[vrouwen SC /]
Hey BB!quote:
Zo vroeg al pannenkoeken?quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hey BB!
In tijden niet zo vroeg opgestaan.
Ik ga denk ik even pannekoeken bakken
Je hebt ze wel goed vastgebonden in de kelder?quote:
Met stroop toch? Wel met stroop hé? Alsjeblieft zeg me dat je er stroop op doet F.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ontbijt wel eens met 8 van die magnetronpannenkoeken uit een pakje
ik kom eraanquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hey BB!
In tijden niet zo vroeg opgestaan.
Ik ga denk ik even pannekoeken bakken
Nee. Sanna zit toch gewoon op FOK!.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je hebt ze wel goed vastgebonden in de kelder?
Ik kan op alle tijdstippen warm etenquote:
Wel snel, anders zijn ze koudquote:
gedverdemme, moet er niet aan denken zo in de ochtendquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ontbijt wel eens met 8 van die magnetronpannenkoeken uit een pakje
Sanna?quote:
Witte bonen in tomatensaus is best lekker, mits niet om 8 uur 's ochtends.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan op alle tijdstippen warm eten![]()
Engels ontbijt vind ik ook helemaal geweldig.
Behalve witte bonen in tomatensaus. Welk onmens heeft dat nou weer bedacht?
jij snapt hetquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan op alle tijdstippen warm eten![]()
Engels ontbijt vind ik ook helemaal geweldig.
Behalve witte bonen in tomatensaus. Welk onmens heeft dat nou weer bedacht?
- Rilt -quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Witte bonen in tomatensaus is best lekker, mits niet om 8 uur 's ochtends.
Bloedworst is fucking smerig. Dat mogen ze bij mij wel weglaten.
Dan word jij mijn huurkiller.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:53 schreef Hetiszover het volgende:
BobbyB woont gewoon bij mij in de buurt
Serieus? Waar woon je dan? Ongeveer?quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:53 schreef Hetiszover het volgende:
Tof mén.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:53 schreef Hetiszover het volgende:
Het wordt nooit wat tussen ons, dat merk ik wel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik lust eigenlijk ook geen gekookte eieren...
Soms. Maar ook vaak appelmoes met keiveel kaneelquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Met stroop toch? Wel met stroop hé? Alsjeblieft zeg me dat je er stroop op doet F.
weet je hoe lekker joh gekquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik lust eigenlijk ook geen gekookte eieren...
quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het wordt nooit wat tussen ons, dat merk ik wel.Vanochtend nog een heerlijk gekookt eitje op
Dan moet je ze gewoon wat langer koken. Snot eieren zijn inderdaad niet lekker.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hihi
Nou daar moet ik dan weer niet aan denken.
Snot-eieren...
JA, ik ben een mongoolquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Geen gekookte eieren. Ben je een mongeul ofzo.
Ik lust wel gebakken eieren, omelet, roerei etc etc...quote:
Nou het eiwit lust ik wel, maar dat eigeelquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan moet je ze gewoon wat langer koken. Snot eieren zijn inderdaad niet lekker.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb zin in wentelteefjes.
Met jou kan ik praten! En dan een lekker croissantje erbij.quote:
het liedje, niet t filmpjequote:
BOH!quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:02 schreef Florian_ het volgende:
WHEHE. Ik zit hier lekker met verse koffie en appel-kruimelvlaai op werk
Zoveel dames zijn er hier anders niet.quote:
Hoi schat.quote:
Ben geen kannibaal.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zoveel dames zijn er hier anders niet.
Oh, wacht...
Ik zit nog wel in PUB, maar heb het druk enzo.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:08 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Waarom zit je bijna nooit meer bij PUB
Met develop bij fok?quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zit nog wel in PUB, maar heb het druk enzo.
FritzlBquote:
O.a.quote:
quote:
Zit jij hier wel vaker eigenlijk?quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:08 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Waarom zit je bijna nooit meer bij PUB
Ze komt alle gebanden vervangen.quote:
Zo lief is ze wel joahquote:
Bwehehe lekker dan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:13 schreef swarmahoer het volgende:
mensen die om 10 uur sochtends naar je huis bellen:
en dan ook niet na 4x ophangen, neeee minutenlang doorgaan
en dan nog 3xkneuzen
maarja ik moest toch opstaan
quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:13 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Sinds gister
En denk dat ik hier wat vaker langs ga komen
Omdat sommigen het gister weer eens nodig vonden de modjes en FA's uit te dagen.quote:
Ik hou me eigen maar in toom, want ik word sneller uit de crew gekickt dan dat ik erin kwam.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat sommigen het gister weer eens nodig vonden de modjes en FA's uit te dagen.
Terwijl je bij voorbaat al weet dat het nutteloos isquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat sommigen het gister weer eens nodig vonden de modjes en FA's uit te dagen.
Silentalarm, behangplakker, Guppekop, KoP, bloodysunday, Lakitu, PK, reetveter en jordeeeh niet te vergeten.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
iig komende 2 dagen kan ik t wel bijhouden hier, die slowchatquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:13 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Sinds gister
En denk dat ik hier wat vaker langs ga komen
Gister was het wel gezellig met de modjes in de SC. Die foto van Bio met die penisquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Terwijl je bij voorbaat al weet dat het nutteloos is
Link?quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gister was het wel gezellig met de modjes in de SC. Die foto van Bio met die penis
De laatste keer dat het echt ergens over ging bleek het een HOAX te zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
iig komende 2 dagen kan ik t wel bijhouden hier, die slowchaten dat het nog ergens over gaat is ook mooi meegenomen natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |