mee eensquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:27 schreef PluisigNijntje het volgende:
Op z´n lip bijten tijdens het zoenen, terwijl hij het niet verwacht, daarmee kan je veel jongens helemaal gek maken.
Bijten is ok, en nagels in zijn rug ook, al is het soms iets te hard.
Vandaar dat Rizzeau zo'n last had van z'n rug? Je hebt 'm opengekrabt?quote:
Wie zegt dat ik ervan houdt om m'n nagels in andermans rug te zetten? Misschien vind ik 't zelf wel lekker.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:22 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Vandaar dat Rizzeau zo'n last had van z'n rug? Je hebt 'm opengekrabt?
Want? De hygienische mens wast zijn oren en pulkt ze zo nu en dan met een wattenstaafje uit, je krijgt hooguit wat gel in je mondquote:Op zondag 22 maart 2009 17:45 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Gadverdamme, dat vind ik toch zó smerig hè.
Oh daar niet om hoorquote:Op zondag 22 maart 2009 17:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Want? De hygienische mens wast zijn oren en pulkt ze zo nu en dan met een wattenstaafje uit, je krijgt hooguit wat gel in je mond
Ik bijt mijn vriendin wel ja.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:44 schreef VeX- het volgende:
Wie bijt zijn partner wel eens tijdens de daad? Dan bedoel ik zachtjes natuurlijk. Op kussens, lakens of nagels mag ook.
Het kan toch wel voor net die dosis extra spanning zorgen lijkt me.
JA!quote:Op zondag 22 maart 2009 17:49 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik bijt mijn vriendin wel ja.
Vind ze leuk, vooral in haar nek.
Mijn vriendin doet dat soms ookquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:27 schreef PluisigNijntje het volgende:
Op z´n lip bijten tijdens het zoenen, terwijl hij het niet verwacht, daarmee kan je veel jongens helemaal gek maken.
Bijten is ok, en nagels in zijn rug ook, al is het soms iets te hard.
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 02:20 schreef Aneurism het volgende:Lestat was een mietje met mij vergeleken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |