Las het ook, single moeder.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:12 schreef BORN2DIE4U het volgende:
Drager lol ik doe idd mee voor de fun ik vind het onwijs leuk en lachen , verder geen moeder ik had opgegeven bij hebbie kinderen ja ben alleenstaande moeder van en hond![]()
maar kennelijk is dit niet zo goed begrepen
Ook leuk voor je familiequote:Op woensdag 18 maart 2009 10:12 schreef BORN2DIE4U het volgende:
Drager lol ik doe idd mee voor de fun ik vind het onwijs leuk en lachen , verder geen moeder ik had opgegeven bij hebbie kinderen ja ben alleenstaande moeder van en hond![]()
Tja, je moet alles in perspectief zien hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door pisnicht op 18-03-2009 10:47:56 ]To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
Misschien zou je eens kunnen proberen om te gaan werken ipv te fokken lamlul.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:39 schreef Maanvis het volgende:
Rot eens op met dat plaatje
IK ZIT OP M"N WERK PISNICHT
Misschien zou je het eens onder een spoiler neer kunnen zetten en een waarschuwing vooraf... Achterlijk jong.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:41 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Misschien zou je eens kunnen proberen om te gaan werken ipv te fokken lamlul.
jij je zinquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:43 schreef kogelbiefstuk het volgende:
[..]
Misschien zou je het eens onder een spoiler neer kunnen zetten en een waarschuwing vooraf... Achterlijk jong.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:12 schreef BORN2DIE4U het volgende:
Ik denk ook dat als je een echte goede date hebt gevonden dat je niet meer terug wilt in het programma.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:54 schreef Dragorius het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar even serieus, denk je dat er meiden ("jonge ondernemende vrouwen op zoek naar een échte man
) bijzitten die het echt voor "de liefde" (
) doen??? Jij zit in de groep met ze, hehe...
Dat zou voor mij juist de reden zijn om mee te doen, en dan ook echt over the top filmpjes enzo. En dan op het einde, als je moet kiezen zeggen "nee laat maar, ik val toch meer op mannen"quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:06 schreef Goofisch het volgende:
Ik was serieus van plan me op te geven voor dat programma gewoon omdat het leuk is om mee te doen.
Maar na het lezen van al die gruwel verhalen en wat voor bitchies ertussen staan blijf ik maar weg
Volgens mij heeft een groot deel van de meiden die meedoet al een vriend (zie Lilian).. Dus dan kun je beter als eindvraag gewoon vragen of diegene al een vriend heeftquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:54 schreef Dragorius het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar even serieus, denk je dat er meiden ("jonge ondernemende vrouwen op zoek naar een échte man
) bijzitten die het echt voor "de liefde" (
) doen??? Jij zit in de groep met ze, hehe...
en daar gaan ze natuurlijk heel eerlijk op antwoordenquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Volgens mij heeft een groot deel van de meiden die meedoet al een vriend (zie Lilian).. Dus dan kun je beter als eindvraag gewoon vragen of diegene al een vriend heeft.
Je moet meedoen, kunnen we lachen! Moet je in je openingsfilmpje wel zeggen dat je elke dag uit school/werk op FOK! zit. Vraag dan Danny meteen of hij je wil betalen voor sluikreclame.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:06 schreef Goofisch het volgende:
Ik was serieus van plan me op te geven voor dat programma gewoon omdat het leuk is om mee te doen.
Maar na het lezen van al die gruwel verhalen en wat voor bitchies ertussen staan blijf ik maar weg
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:29 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Je moet meedoen, kunnen we lachen! Moet je in je openingsfilmpje wel zeggen dat je elke dag uit school/werk op FOK! zit. Vraag dan Danny meteen of hij je wil betalen voor sluikreclame.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee man. Ik dacht meer in het idee van lachen.. Maar nu ik weet hoe dat programma in mekaar steekt is de lol er al vanaf eigenlijk.
en bovendien gaat dat echt niet lukken om reclame te maken![]()
ga niet eens de moeite nemen
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:03 schreef LilianH het volgende:
ik kreeg net tehoren dat iemand als mij op dit forum zit, dit benk niet dus luister er niet naar!!!!!
er is maar een echte lilian en dat ben ik
groetjes
Laat maar zien op je Hyves dan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:03 schreef LilianH het volgende:
ik kreeg net tehoren dat iemand als mij op dit forum zit, dit benk niet dus luister er niet naar!!!!!
groetjes
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:03 schreef LilianH het volgende:
groetjes
het staat lijnrecht tegenover DWDD wat ook om half 8 begint. Het rtl nieuws en nog wat troepquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:50 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk krijgen de meiden voor hun deelname ook nog een vergoeding anders kunnen de kosten oplopen, reisgeld, kleding.....
Kijkcijfers dinsdag 17 maart.
19:28 uur--310.00 kijkers--marktaandeel--5.8
00:05 uur--149.00 kijkers--marktaandeel--5.2
Kijkcijfers nog minder dan CBML en De Gouden Kooi die vorig jaar op RTL5 19:30 uitzonden .
Lilian dat is bijna alleen geloven wanneer je de Fok-test doet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:03 schreef LilianH het volgende:
groetjes
de fok test.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Lilian dat is bijna alleen geloven wanneer je de Fok-test doet.
Een foto van jezelf maakt met een briefje ik ben Lilian.
Leer dan eerst eens fatsoenlijk nederlands, dat zou je toch wel verwachten van een HBO student.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:03 schreef LilianH het volgende:
groetjes
De Fok tietentest .quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:08 schreef Hetiszover het volgende:
De Fok-test is toch dat je een pic post van je tieten?
Waarom die drang om jezelf zo te bewijzen? Jullie staan al onbeschaamd op tv (al dan niet door eigen toedoen, de manier waarop het gebracht wordt is triest namelijk, misschien ben je wel een echte topdamequote:Op woensdag 18 maart 2009 12:24 schreef Lillebillie het volgende:
Jullie geloven mij toch hopelijk niet alleen omdat mijn spelling correct is. Ik heb vannacht potverdorie mijn Hyve voor jullie aangepast. Duidelijker kan niet geloof ik...
Maar, als ik me niet vergis zit er iemand op het MIM hier.. Ik zou zeggen, stuur me een mailtje via de webmail, mocht je echt nog twijfelen.
Ik geloof je.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:24 schreef Lillebillie het volgende:
Jullie geloven mij toch hopelijk niet alleen omdat mijn spelling correct is. Ik heb vannacht potverdorie mijn Hyve voor jullie aangepast. Duidelijker kan niet geloof ik...
Maar, als ik me niet vergis zit er iemand op het MIM hier.. Ik zou zeggen, stuur me een mailtje via de webmail, mocht je echt nog twijfelen.
Lieve Lillebilliequote:Op woensdag 18 maart 2009 12:32 schreef Lillebillie het volgende:
Heb niet zozeer de drang mezelf te bewijzen. Zou het meer vervelend vinden als iemand zich voor mij zou uitgeven en dan gekke dingen zou zeggen. Vind ik redelijk, uhm hoe zeg je dat, DOM!?!
Toedeloe allemaal
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:33 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Lieve Lillebillie![]()
Zou je dan mijn forumnaam een keer tijdens de uitzending willen noemen? Please?Dan ben ik weer de bink bij mijn vrienden enzo
Gastquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:33 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Lieve Lillebillie![]()
Zou je dan mijn forumnaam een keer tijdens de uitzending willen noemen? Please?Dan ben ik weer de bink bij mijn vrienden enzo
Dan wil ik je niet meer zienquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:37 schreef Lillebillie het volgende:
Lieve Dragorius,
Als dat had gekund, had ik dat gedaan. Helaas zit ik er de komende 2 weken niet in. Vanaf 30 maart weer een week. Die afleveringen zijn ook al opgenomen. Te laat dus! Ik kan het nu niet meer roepen. Er worden per dag 5 á 6 afleveringen opgenomen. Morgen wordt week 5 al opgenomen, en ik zit dus in week 4. Wil ook niet meer terugkomen, vandaar.
Dus, helaas.. Te laat!
quote:
Big shout out to Dragoriusquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:33 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Lieve Lillebillie![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:37 schreef pisnicht het volgende:
Ik ben de echte Lillian!!!1
kijk maar, hier ben ik mezelf aan het bevredigen vanwege alle aandacht hier!!
[ afbeelding ]
kut, verkeerde account..
Ja, mijn kinderarmpje en aan je gezicht te zien weet je heel goed waar die zich bevindtquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:40 schreef Lillebillie het volgende:
Twee handen onder je hoofd en daarbij jezelf bevredigen. Heb ik ergens een arm waar ik niet van weet???
Niet zo naïef, met batterijen bestaan ook, dat weet jij bestquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:40 schreef Lillebillie het volgende:
Twee handen onder je hoofd en daarbij jezelf bevredigen. Heb ik ergens een arm waar ik niet van weet???
Beetje sad inderdaadquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:44 schreef Goofisch het volgende:
echt hoor. Er komt een vrouw hier op fok en een aantal waar vooral dragorius beginnen meteen te bleren over tieten en sex.
Laat toch maar duidelijk zien hoe je echt in mekaar zit
Optie 2 is ook aan een muur te bevestigen;quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:42 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Niet zo naïef, met batterijen bestaan ook, dat weet jij best
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:44 schreef Goofisch het volgende:
echt hoor. Er komt een vrouw hier op fok en een aantal waar vooral dragorius beginnen meteen te bleren over tieten en sex.
Laat toch maar duidelijk zien hoe je echt in mekaar zit
Eerst een post maken met dank u. Dan editten en dan deze alsnog maken..quote:
Ik krijg niks meer gepost in die edit...Hij blijft nu ineens leegquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:52 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Eerst een post maken met dank u. Dan editten en dan deze alsnog maken..
Ja precies om half 8 kijk ik DWDD en dan kijk ik de aflevering van Take Me Out snacht online.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:06 schreef Goofisch het volgende:
[..]
het staat lijnrecht tegenover DWDD wat ook om half 8 begint. Het rtl nieuws en nog wat troep
Ik kijk dwdd om half 8![]()
Ik ken haar wel ergens van.quote:
Niet daarvan in iedergevalquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Weer iemand die een bezoekje aan Don en Ad heeft gebracht?
Nicequote:
ganz geilquote:
Hahaha echt he.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:23 schreef Gehannes het volgende:
Die gozer in aflevering 7 had zijn kunstgebit beter in zijn mond kunnen laten zitten tijdens dat filmpje van hem thuis. Op dat filmpje zag je pas hoe oer lelijk die gozer was terwijl hij er in die studio nog wel redelijk uit zag.
Een echte tokkie was datquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:23 schreef Gehannes het volgende:
Die gozer in aflevering 7 had zijn kunstgebit beter in zijn mond kunnen laten zitten tijdens dat filmpje van hem thuis. Op dat filmpje zag je pas hoe oer lelijk die gozer was terwijl hij er in die studio nog wel redelijk uit zag.
een echte baasquote:
Baas?, de enige baas dat ik ken is (en blijft) Onurquote:
Geregistreerd op: dinsdag 6 januari 2009 @ 00:12quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:15 schreef Goofisch het volgende:
waar is die bovenstaande gast nou van?waar is het topic over hem ?
Geniaal als hij zich zou opgeven voor het programmaquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:58 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Baas?, de enige baas dat ik ken is (en blijft) Onur![]()
[ afbeelding ]
Ik zou de blueray uitgave ervan kopen, maakt niet uit hoe duurquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Geniaal als hij zich zou opgeven voor het programma
Ik zie het al helemaal voor me hoe Onur zijn roos (bloem) uit zijn haar plukt en dat aan zijn date geeft.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:34 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Ik zou de blueray uitgave ervan kopen, maakt niet uit hoe duur
Eensquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:24 schreef Mendeljev het volgende:
Overigens is de kwaliteit van dit topic ernstig achteruit gegaan sinds die trollen van TMO ook begonnen met posten.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:37 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me hoe Onur zijn roos (bloem) uit zijn haar plukt en dat aan zijn date geeft.
Maak me gek!quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja en zijn tweede filmpje zit dan vol met paints uit het fok forum. Ik zie het al helemaal voor mequote:Op woensdag 18 maart 2009 18:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Onur is de personificatie van een echte baasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |