90% boeruhh!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:53 schreef Scaurus het volgende:
Ik vraag me af hoe het bij de SGP zit. Hoeveel mensen zijn daar hoogopgeleid?
Nou, het feit dat het zwaartepunt van de SGP in de rurale Bible Belt ligt doet vermoeden dat het voornamelijk plattelanders zijn die op de partij stemmen. Anderzijds krijg ik de indruk dat er veel SGP'ers zijn die aan de uni of hbo studeren.quote:
Nee hoor, het is alleen zo laat en dan val ik in herhaling.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:12 schreef sneakypete het volgende:
Heeft Mainport een opleidingenfetisj overigens?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:53 schreef Koewam het volgende:
En bovendien zou ik d66 wel even willen zien.
Heb anders wel blond haar en blauwe ogen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:09 schreef Mainport het volgende:
Ja dat is lastig als je er niet bij hoort.
Meen je dat nu?quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:13 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Nou, het feit dat het zwaartepunt van de SGP in de rurale Bible Belt ligt doet vermoeden dat het voornamelijk plattelanders zijn die op de partij stemmen.
Omdat je het met ze eens bent?quote:Anderzijds krijg ik de indruk dat er veel SGP'ers zijn die aan de uni of hbo studeren.
Nu is mijn vaardigheid in statistieken lezen nou niet mijn sterkste punt, maar ik zie dat 24% op het CDA heeft gestemd en slechts 1% op groen-links?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:53 schreef Koewam het volgende:
24% Van lbo'ers heeft ook voor GL gestemd, dus wat is nu precies het punt?
En bovendien zou ik d66 wel even willen zien.
Die tabel laat ook meteen zien wat voor een pauperpartij de pvda is.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:50 schreef Mainport het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
De cijfers tonen het aan...
[ afbeelding ]
Voor Groenlinks althans
Het is geen grafiek, het is een tabel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:49 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Die grafiek laat ook meteen zien wat voor een pauperpartij de pvda is.
absoluut gezien halen de meeste partijen het grote deel van van hun stemmen bij de lager opgeleidenquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:35 schreef kdijkstra het volgende:
hmmm grappig om te zien dat PVV vooral aanhang heeft bij de laag opgeleiden.
Dus alle Wilders aanhangers hier veraden eigenlijk hun achtergrond....
quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:35 schreef kdijkstra het volgende:
Genomineerd voor de domste opmerking van de dag...quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:35 schreef kdijkstra het volgende:
Volgens mij is dit eerder een nietszeggende Maurice de Hond type of peiling van huidige omstandigheden. Onze keuze is anoniem dus lijkt me moeilijk te peilen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:17 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Wat ik ook niet kan volgen.
Zijn die cijfers gebaseerd op wat mensen afgelopen verkiezingen gestemd hebben?
Even procentueel gezien van de cijfers boven en de eerste 2 meegenomen als laag opgeleid. Helemaal eerlijk is het niet want je moet eigenlijk ook aantal personen meenemen die in die doelgroep vallen maar de cijfers laten wel een indicatie achter. Hoe je het went of keert de PVV staat bovenaan de lijst.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:57 schreef zquing het volgende:
[..]
absoluut gezien halen de meeste partijen het grote deel van van hun stemmen bij de lager opgeleiden
In zo een waardeloze Maurice de Hond peiling werd de PVV uitgeroepen tot grootste partij van het land.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:23 schreef dvs- het volgende:
[..]
Volgens mij is dit eerder een nietszeggende Maurice de Hond type of peiling van huidige omstandigheden. Onze keuze is anoniem dus lijkt me moeilijk te peilen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |