als je t niet kan betalen moet je t niet kopen... vind ik danquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben zeer tevreden over mijn 2.0 macbook.
En als je echt geen 400 euro hebt kan je altijd nog kostenloos (binnen een jaar) uitstel van betaling krijgen.
Die van mij doet het nog steeds best redelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij ookhet hele 1e jaar bij ons werd dat kut ding aangeraden, ze gingen bij bosjes kapot, mijn heeft het nog tot halverwege de 2e volgehouden toen heb ik mn huidige sony vaio gekocht, werkt super
pas 1 x vastgelopen
Dat is de oude witte. Die hebben ze qua grafische chip gelijk getrokken met de nieuwe serie maar ik vind de nieuwe persoonlijk mooier en het multitouchtrackpad werkt geweldig.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
850 euro met studentenkorting toch?
GMTA.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kan ik beter een zakenmannetje aan de haak slaan die me gewoon een hele laptop geeft!
Aha. Ga je ook elk weekend nog terug strakjes?quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar ik heb hier zo'n mooi scherm bijdat ding heb ik in december gekocht, dan ga ik 'm niet hier thuis laten verstoffen
![]()
Zelfde verhaal.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:23 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb n vet dikke pc op mn kamer, zit altijd met mn laptop beneden
en nu wil ik dus nog zon kleine pc erbij voor tijdens t reizen/makkelijk mee te nemen (en dan icm internet abo of iets) ik wil er dus op kunnen internetten en wat word dingetjes doen ofzo, zal niet veel voor vereist zijn
mobo is kapot gegaan n maand na de garantieperiode, maar er was vanalles mis mee, heb n nieuwe gekocht k had geen zin in al die schijtproblemenquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:23 schreef Marurk het volgende:
[..]
Die van mij doet het nog steeds best redelijk.
En nog niet opnieuw geïnstalleerd.
Dat vind ik ook. Maar aan de andere kant wil ik gewoon kwaliteit hebben, en in een jaar heb ik gemakkelijk 400 euro bij elkaar. Als het uitstel van betaling kosteloos is, wat is het probleem dan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als je t niet kan betalen moet je t niet kopen... vind ik dan
Nee.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:23 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Aha. Ga je ook elk weekend nog terug strakjes?
Je moet naast een mini-laptop ook nog een gewone laptop of pc hebben, want als je uren achter zo'n miniding zit word je helemaal kriegelig.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:23 schreef Marurk het volgende:
Ik wil een mini-laptop btw. Gewone laptop is veuls te groot/zwaar om mee te nemen op de fiets.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is de oude witte. Die hebben ze qua grafische chip gelijk getrokken met de nieuwe serie maar ik vind de nieuwe persoonlijk mooier en het multitouchtrackpad werkt geweldig.
Ik mis alleen firewire.
en zeker als ik mn laptop op school niet nodig heb wil ik alsnog tijd kunnen doden onderwegquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:23 schreef Marurk het volgende:
Ik wil een mini-laptop btw. Gewone laptop is veuls te groot/zwaar om mee te nemen op de fiets.
Okquote:
Ja daar ben ik dus ook bang voorquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:23 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb n vet dikke pc op mn kamer, zit altijd met mn laptop beneden
en nu wil ik dus nog zon kleine pc erbij voor tijdens t reizen/makkelijk mee te nemen (en dan icm internet abo of iets) ik wil er dus op kunnen internetten en wat word dingetjes doen ofzo, zal niet veel voor vereist zijn
Ben ik ook met je eens. Maar stel dat je nu een nieuw product nodig hebt en je kan kiezen tussen een inferieur product of dat je heel tijdelijk een laag bedrag leent (zonder rente) zou ik toch voor het tweede gaan (Mits je zeker weet dat je in de toekomst het geld over zou houden)quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als je t niet kan betalen moet je t niet kopen... vind ik dan
Ik heb alleen een macbook.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:25 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Je moet naast een mini-laptop ook nog een gewone laptop of pc hebben, want als je uren achter zo'n miniding zit word je helemaal kriegelig.
Zeker in tijden van kredietcrisisquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ben ik ook met je eens. Maar stel dat je nu een nieuw product nodig hebt en je kan kiezen tussen een inferieur product of dat je heel tijdelijk een laag bedrag leent (zonder rente) zou ik toch voor het tweede gaan (Mits je zeker weet dat je in de toekomst het geld over zou houden)
Mijn macbook haalt 5uur.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en zeker als ik mn laptop op school niet nodig heb wil ik alsnog tijd kunnen doden onderwegdan is zon grote laptop onhandig (en de accu trekt het maar 1,5 uur)
voor 600 euro heb je al n behoorlijk goede laptop volgens mijquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Maar aan de andere kant wil ik gewoon kwaliteit hebben, en in een jaar heb ik gemakkelijk 400 euro bij elkaar. Als het uitstel van betaling kosteloos is, wat is het probleem dan.
Ik heb nu een Desktop PC + een 17'' laptop (veuls te groot kutdingquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:25 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Je moet naast een mini-laptop ook nog een gewone laptop of pc hebben, want als je uren achter zo'n miniding zit word je helemaal kriegelig.
Vanaf wanneer kan ik die studentenkorting trouwens krijgen? Zeker pas als ik een collegekaart oid heb?quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooier is smaak, ik heb de witte en die vind ik best mooi.
Wat is er multitouch aan dan?
als mac dat kan kan een ander merk dat natuurlijk ookquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mijn macbook haalt 5uur.Ook grote plus om een mac te nemen.
Ja pas op HBO of Uni. Je kan het wel via iemand anders doen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vanaf wanneer kan ik die studentenkorting trouwens krijgen? Zeker pas als ik een collegekaart oid heb?
Kan ik niet iemand dat ding voor me laten kopen die al studeert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |