Ik zie net dat ik heb gelogen. Lucille heeft nog gereageerd in het eerste deel van mijn grote dobbelsteenavontuur-reeks. Maar sinds mei 2008 niet meer gezien op FOK!.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:54 schreef Liejannuh het volgende:
Ok, dat is een goed punt.![]()
Jammer, ik had gehoopt op frustratie, onbegrepenheid en waanbeelden.
Klusresultaten: de badkamer van Lucille!quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:45 schreef YPPY het volgende:
Misschien wilde Lucille eerst de badkamer afmaken.
Als je in Vancouver en omgeving bent, pak de bus 9of nog beter: de trein, maar die doet er erg lang over) naar Seattle!quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:18 schreef Blik het volgende:
Ik ga een lekker drukke periode tegemoet qua werkgerelateerde reizen.
24 t/m 29 april: Vancouver congres + sightseeing
7 t/m 9 mei: Oost-Duitsland (Shell Eco Marathon)
10 t/m 22 mei: Training in Chicago (+vrij weekend tussendoor)
Ik ben deze week al twee keer op Schiphol geweest voor een meeting en wil ook weer vliegenquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:12 schreef Thetallguy het volgende:
Lekker weer, blauwe lucht, vanaf je werkplek vliegtuigen zien vertrekken naar allerlei prettige bestemmingen..en dan nog 2 uur op kantoor moeten zitten
Heb ik helaas geen tijd voor, ik organiseer een programma voor partners met daarbij enkele excursies. Bij die excursies ben ik uiteraard bij. Verder alleen wat vrije tijd om de stad in te gaan.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als je in Vancouver en omgeving bent, pak de bus 9of nog beter: de trein, maar die doet er erg lang over) naar Seattle!
quote:Floortje Dessing weg bij LLiNK
ROTTERDAM - Floortje Dessing en Froukje Jansen zijn weg bij omroep LLiNK. De contracten met beide televisiepresentatrices zijn beëindigd, maakte de omroep donderdag bekend.
Door de financiële problemen waar LLiNK in terecht is gekomen, is de omroep genoodzaakt forse bezuinigingen door te voeren. Om de omroep weer financieel gezond te maken worden onder meer veel tijdelijke contracten van personeelsleden niet verlengd. Ook een programma als 3 op Reis kan de omroep in de huidige vorm niet meer betalen.
[
aan?
Ah, dat is wel een goed idee!quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:08 schreef YPPY het volgende:
Dan kan ze bij een andere omroep veeeel meer reisprogramma's gaan maken.
Zo! Dat ziet er even commercieel uit!quote:
Ik vond het er in 1e instantie wel ok uit zien. Maar dan zie je dat je reisfilmpjes kan selecteren op reisorganisatiequote:Op donderdag 19 maart 2009 20:12 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Zo! Dat ziet er even commercieel uit!
Dat dus. En dan niet meer met zo'n bekrompen 'ik ben onafhankelijk, doet het voor anderen en niet voor mijn sponsors / kledingwinkel / soja drankjes' houdingquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:08 schreef YPPY het volgende:
Dan kan ze bij een andere omroep veeeel meer reisprogramma's gaan maken.
Die winkel is wel echt leuk trouwens...quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:12 schreef DutchTrain het volgende:
mijn kledingwinkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |