Ik zie net dat ik heb gelogen. Lucille heeft nog gereageerd in het eerste deel van mijn grote dobbelsteenavontuur-reeks. Maar sinds mei 2008 niet meer gezien op FOK!.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:54 schreef Liejannuh het volgende:
Ok, dat is een goed punt.![]()
Jammer, ik had gehoopt op frustratie, onbegrepenheid en waanbeelden.
Klusresultaten: de badkamer van Lucille!quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:45 schreef YPPY het volgende:
Misschien wilde Lucille eerst de badkamer afmaken.
Als je in Vancouver en omgeving bent, pak de bus 9of nog beter: de trein, maar die doet er erg lang over) naar Seattle!quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:18 schreef Blik het volgende:
Ik ga een lekker drukke periode tegemoet qua werkgerelateerde reizen.
24 t/m 29 april: Vancouver congres + sightseeing
7 t/m 9 mei: Oost-Duitsland (Shell Eco Marathon)
10 t/m 22 mei: Training in Chicago (+vrij weekend tussendoor)
Ik ben deze week al twee keer op Schiphol geweest voor een meeting en wil ook weer vliegenquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:12 schreef Thetallguy het volgende:
Lekker weer, blauwe lucht, vanaf je werkplek vliegtuigen zien vertrekken naar allerlei prettige bestemmingen..en dan nog 2 uur op kantoor moeten zitten
Heb ik helaas geen tijd voor, ik organiseer een programma voor partners met daarbij enkele excursies. Bij die excursies ben ik uiteraard bij. Verder alleen wat vrije tijd om de stad in te gaan.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als je in Vancouver en omgeving bent, pak de bus 9of nog beter: de trein, maar die doet er erg lang over) naar Seattle!
quote:Floortje Dessing weg bij LLiNK
ROTTERDAM - Floortje Dessing en Froukje Jansen zijn weg bij omroep LLiNK. De contracten met beide televisiepresentatrices zijn beëindigd, maakte de omroep donderdag bekend.
Door de financiële problemen waar LLiNK in terecht is gekomen, is de omroep genoodzaakt forse bezuinigingen door te voeren. Om de omroep weer financieel gezond te maken worden onder meer veel tijdelijke contracten van personeelsleden niet verlengd. Ook een programma als 3 op Reis kan de omroep in de huidige vorm niet meer betalen.
[
aan?
Ah, dat is wel een goed idee!quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:08 schreef YPPY het volgende:
Dan kan ze bij een andere omroep veeeel meer reisprogramma's gaan maken.
Zo! Dat ziet er even commercieel uit!quote:
Ik vond het er in 1e instantie wel ok uit zien. Maar dan zie je dat je reisfilmpjes kan selecteren op reisorganisatiequote:Op donderdag 19 maart 2009 20:12 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Zo! Dat ziet er even commercieel uit!
Dat dus. En dan niet meer met zo'n bekrompen 'ik ben onafhankelijk, doet het voor anderen en niet voor mijn sponsors / kledingwinkel / soja drankjes' houdingquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:08 schreef YPPY het volgende:
Dan kan ze bij een andere omroep veeeel meer reisprogramma's gaan maken.
Die winkel is wel echt leuk trouwens...quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:12 schreef DutchTrain het volgende:
mijn kledingwinkel
Op donderdag is het Van Gogh museum tot 10 uur open. Volgens de dame van de bewaking die ik zondag sprak, is het er uitgestorven op donderdagavond!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:35 schreef Fogel het volgende:
Mijn plan voor volgende week was op maandagmiddag/avond rondkijken in Barcelona, maar toerist zijn wordt helaas vervangen door een extra vergadering... op de terugweg donderdag heb ik een lange stop in Nederland en ga even Amsterdam in om 's avonds weer verder naar huis te vliegen.
Mensen die zin hebben om bier of wat anders te drinken, evt een vroeg diner met mij op donderdag mogen zich melden
Zo je hebt het goed voor elkaar Hikquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:26 schreef Hik het volgende:
Ik vond 3 op reis een superprogramma!
Maar zeker ook veel andere programma's die de moeite waard waren, goeie docu's af en toe. Maar kijk niet heel veel tv te laatste tijd en vergeet teveel wanneer dingen op tv zijn (op zich wel een goede zaak).
Zondag naar Ghana!![]()
Zin in, we gaan een hoop leuke dingen doen. Zowaar drie workshops en veel dagen in Accra (nomaal zit ik alleen in het noorden). In het weekend gezellig een oud-collega opzoeken die daar woont.
Dan kom ik terug voor een weekje vergaderen en daarna gaan we lekker rondcrossen in Jordanië. Nog méér zin in! Lekkere mezze eten, dobberen in de Dode zee, woestijn en Petra verkennen.
Bij thuiskomst snel wassen, want 1,5 dag later sta ik weer op Schiphol voor een werktrip Ecuador. Die wordt voor de variatie een beetje saai denk ik...Mijn Ecuadoriaanse dansmaatje is verhuisd naar Zwitserland en er zijn verkiezingen dus het hele land staat droog. Joehoe.
![]()
Oh, en tussendoor gaan we nog even een huis kopen
Still alive en nooit weggeweest eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:20 schreef k_man het volgende:
Hey bluesparkle, ook lang niet gezien. Goh, bluesparkle, YPPY en Liejannuh terug in de SC. Oldbies reunie!
En dat zeker allemaal met als excuus dat je een kind hebt zeker!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:48 schreef YPPY het volgende:
Ben hier veel te weinig, de eerste echte vakantie in 4 jaar is all-inclusive naar Kreta.
Mhh, goed plan, bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:42 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Op donderdag is het Van Gogh museum tot 10 uur open. Volgens de dame van de bewaking die ik zondag sprak, is het er uitgestorven op donderdagavond!
Het van Gogh is overigens ook op vrijdag en zaterdag tot 10 uur open.En dat allemaal in het kader van een speciale tentoonstellnig over de kleuren van de nacht.
![]()
Ik ga binnenkort ook maar eens een avondbezoekje brengen aan het van Gogh!
Ik ben in Delft, Utrecht of Rotterdam, dus weet nog even niet of dat gaat lukkenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:35 schreef Fogel het volgende:
Mensen die zin hebben om bier of wat anders te drinken, evt een vroeg diner met mij op donderdag mogen zich melden
Ik ben die dag in Barcelona, Amsterdam en Trondheim, niet zeurenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:54 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik ben in Delft, Utrecht of Rotterdam, dus weet nog even niet of dat gaat lukken
Je blijft 11 jaar op het vliegveldquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:58 schreef Fogel het volgende:
Ik vertrek rond 10u uit Barcelona en vlieg 2020 verder.
Als er weer twee sneeuwvlokjes vallen op Schiphol zit die kans er wel in jaquote:Op zondag 22 maart 2009 09:58 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je blijft 11 jaar op het vliegveld
Ik ga ook Amsterdam even in, dus als iemand een plek in Amsterdam weet kan ik daar ook langs.quote:Op zondag 22 maart 2009 09:57 schreef DutchTrain het volgende:
Nee, niet dat ik weet. Ik kwam er wel achter dat er tegenwoordig een AH op Schiphol Plaza verscholen zit, tegenover al even onbekende HEMA (niet de worststand) en de NS hispeed lounge (de enige lounge die ik gebruik op Schiphol).
Hoe hoog ligt een compensatie ongeveer in dat geval? Ik heb me wel eens afgevraagd of je hier geld mee zou kunnen verdienen. Zo moest ik een keer naar Istanbul, en ik vloog met Swiss via Zurich. Er werd 250 euro geboden om een middagvlucht te nemen, maar dat kon ik niet ivm de aansluiting.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:58 schreef Fogel het volgende:deze vlucht heb ik geboekt:
Klm 1666 737 BCN/10:00a AMS/12:30p
maar aangezien die volgens seatcounter behoorlijk vol is (alleen nog enkele stoelen in b, c, i, j, x en z), zou het kunnen dat ik voor de overboekingscompensatie ga en dan kom ik met Klm 1672 737 BCN/11:55a AMS/02:25p. Indien het niet overbooked is, hoop ik op een upgrade
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |