SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Btw over Jack die besmet isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan ook wel, maar dat betekend nog niet dat hij achter hem staatquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:27 schreef DaMart het volgende:
Ik kreeg juist de indruk dat hij Jack begint te geloven.
Dat zou je ook van CTU zeggenquote:Maar hopelijk pas aan het eind van het laatste seizoen dan, want 24 zondr Jack is toch niet echt 24 he.
Ik bedoelde ook meer dat hij nu even niet tegen Jack is, maar ook wel inziet dat hij hem nodig heeft om de ware terroristen te pakken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat kan ook wel, maar dat betekend nog niet dat hij achter hem staat
[..]
Dat zou je ook van CTU zeggen
dat viel me ook op ja, zouden ze voor die 3 seconden even een actrice en studio neergezet hebben, mag wat kostenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:39 schreef Mirel het volgende:
Apart dat de bewaker (Michael uit SGA) uitgebreid werd neergezet compleet met actrice die zijn vrouw speelde.
De laatste aflevering is traditioneel een dubbele, volgens mij.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:25 schreef Sloggi het volgende:
Komt er binnenkort weer een dubbele aflevering?
Dat was om Jacks morele dilemma nog eens te onderstrepen. In dit seizoen denkt Jack opeens veel meer na over de onschuldige mensen die gestorven zijn tijdens alle acties.Tony zei het ook, vroeger zou Jack zich erbij neergelegd hebben dat de bewaker doodgeschoten zou worden, omdat vervolgens honderden mensen gered zouden kunnen worden. Nu liep Jack het risico dat de terroristen er met de wapens vandoor zouden gaan, maar koos hij er toch voor om de bewaker te redden. De bewaker had immers net ook verteld over z'n zwangere vrouw en alles. En daarom werd Jack een softie en redde hij hemquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:39 schreef Mirel het volgende:
Apart dat de bewaker (Michael uit SGA) uitgebreid werd neergezet compleet met actrice die zijn vrouw speelde.
Dat stond allemaal in de geheime files op het computertje van de doodgeschoten senator.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:25 schreef Merel het volgende:
Ik heb trouwens even niet meegekregen hoe Jack en Tony nou wisten dat de evil biochemical weapons of mass destruction daar in die containers in de haven zatenIk bedoel, hoe wisten ze dat ze bij de haven moesten zijn?
Oh nee, dat perste Jack nog even als laatste woorden uit de mond van die boef die de senator had doodgeschoten.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:29 schreef golfer het volgende:
Dat stond allemaal in de geheime files op het computertje van de doodgeschoten senator.
via een berichtje op de telefoon van die quin toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat stond allemaal in de geheime files op het computertje van de doodgeschoten senator.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Twee keer foutquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh nee, dat perste Jack nog even als laatste woorden uit de mond van die boef die de senator had doodgeschoten.
Toen ze zijn zangere vrouw even zinloos aan het begin lieten zien en Jack en Tony tot de conclusie kwamen dat de man dood was op het moment dat hij die deur uit ging, was toch wel duidelijk dat hij zou blijven leven. Als ze de man dood hadden laten gaan, hadden ze het niet laten voorspellen door Jack en Tony. Dan verwacht je dat als kijker al te veel en is het dus niet meer een enorme verrassing/shock.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:40 schreef DaMart het volgende:
Wel mooi dat Jack die bewaker nog redde, had ik eigenlijk niet meer verwacht.
Dat zou allesbehalve grappig zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:54 schreef wolfrolf het volgende:
Zou een vette grap zijn als seizoen 8 een hoax is en Jack hartstikke dood gaat dit seizoen.
Jij speelt teveel computerspellenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:42 schreef Jivis het volgende:
Matige aflevering, zat erg weinig spanning in. Ook zo gaar dat ze nutteloze NPC's altijd zonder pardon aan flarden schieten en main characters standaard gekidnapt worden.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:51 schreef Karina het volgende:
Weet iemand trouwens waar die bewaker (die door Jack werd gered) van is? Hij kwam me zo bekend voor.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:39 schreef Mirel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |